Saat tam sabaha karşı beşi gösterdiğinde Jaehyun evin kapısından bavulu ile çıktı. Yeeun arabaya binecekken yan evden gelen kapı sesi ile durup soluna döndü. Jaehyun, Bay Jang'ı görmezden gelerek Yeeun'a karşı gülümsedi. Yeeun korkarak babasına bakarken Bay Jang açtığı şöfor koltuğunu kapatıp Jaehyun'un yanına doğru yürümeye başladı.
Yeeun korkarak annesine bakarken Bay Jang çoktan vardı Jaehyun'un yanına. Hiçbir şey söylemeden tokat attı Jaehyun'a.
Jaehyun hiçbir şey yapmadan başını kaldırdı ve tekrar sessizce bakmaya devam etti Bay Jang'a. Bay Jang tekrardan elini kaldırdığında Jaehyun kokunu tuttu adamın. İç çekti. "Şiddetinize karşılık vererek kızınızdan ayrılmak için bir sebep yaratmayacağım Bay Jang."
Bay Jang kararızlıkla bakarken sakince indirdş elini. "Kızımdan ne istiyorsun?"
Jaehyun derin bir nefes aldı sözlerine başlamadan önce. "Bana bu soruyu sormak yerine kızınıza, 'Kızım benden ne istiyorsun' diye sorabilirsiniz." Yeeun hâlâ içindeki korku ve heyecanla izlerken Jaehyun konuşmaya devam etti. "Gerçi muhtemelen Yeeun sizden korkusuna cevap bile veremezdi. Bakın Bay Jang, size karşı açık olacağım."
Yeeun olacakları kafasında kurarak kendi kendini korkuturken Bayan Jang sadece kızının omzunu sıvazlıyordu. O aile içinde Jaehyun'u sevmeyen tek kişi Bay Jang'tı.
Jaehyun devam etti sözlerine. "Kızını çok seviyorum Bay Jang. Ve sizin korkutmalarınızla ayrılmam asla. Eğer olur da o ayrılmayı isterse tabii ki ama ben böyle bir şeyi ne olursa olsun teklif etmem."Jaehyun arabasının bagajını açtı. "Umarım açıklayabilmişimdir kendimi." Bavulunu bagaja koydu Jaehyun. "Aileniz sizi bekliyor, böyle bir konu için onların da gözlerini korkutmaya değmez değil mi?"
Bay Jang tek kaşını kaldırdı. "Umarım buradan sonra da görüşürüz."Tehditkâr cümlesi ardından Jaehyun kafa salladı. "Muhtemelen karşılaşırız zaten."
***
Taslaktaki bölümler bitti. Şimdi finali yazmaya başlayacağım sanırım :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Screams Of Mermaid 💠 jaehyun + yeeun ✔
FanfictionYeeun babasından, hiçbir erkekle arkadaş dahî olamayacak kadar, korkuyordu. 2020 | duestrade© 「@monoita」 ↪Wattpad'de ki ilk JaeEun kitabıdır.