Yeeun kamyonun arkasında duran ağır saksılara uzun uzun bakmaya devam ederken Jaehyun, Yeeun'u farkederek onun yanına ilerledi. "Ne ile bakışıyorsun?"
Yeeun güldü. "Hiç, çiçekler çok güzel de."
Jaehyun gözlerini kıstı saksılara bakarak. "Ağır duruyorlar. Yardım etmemi ister misin?"Yeeun başını iki yana salladı. "Gere-"
Jaehyun kafa salladı. "Şimdi nezaketen reddedeceksin. Sormakla hata ettim tabii. Sen vana saksıların nereye taşınacağını söyle tamam mı?"
Jaehyun kamyonun arkasında duran saksılardan birine yüklendi. Yeeun çitin kenarını işaret etti. "Burası olabilir."Jaehyun, Yeeun'un işaret ettiği yere vardı. Çitin yanına bıraktığı saksı ardından ikinci saksı için kamyona ilerledi. Tabii bu sırada kendisini hayranlıkla izleyen genç kızdan haberi yoktu.
Jaehyun ikinci ve son saksıyı da yüklendi. Yeeun kendi kendine mırıldandı. "Tanrım teşekkür ederim." Jaehyun elindeki saksıyı da az önce bıraktığı saksının hemen yanına bıraktı. "Bunlar gerçekten burada mı duracak?" Yeeun başını iki yana salladı. "Hayır, annem dikecek. Şimdilik benim saksıları çitin yanına koymamı istemişti ancam çok ağır olunca beceremedim. Çok teşekkür ederim yordum seni."
Jaehyun gülümsedi. "Önemli değil. Bir şeye ihtiyacın yoksa eğer gidiyorum."
Yeeun kafa salladı. "Gerek yok tabii." Jaehyun el salladı. "Sonra görüşürüz." demenin ardından sağa dönüp evine doğru gitmeye başladı Jaehyun. Yeeun bir müddet Jaehyun'un evine girmesini beklemeye başladı. Eve giren Jaehyun ardından koşarak evine koştu Yeeun da.
Odasına koştuğu gibi kapıyı kapatıp zıplamaya başladı. "Teşekkür ederim Tanrım. Teşekkür ederim. Çok teşekkür ederim!" Yeeun iki kolunu yana açarak kendini yatağına bıraktı ve mırıldandı. "Beni aşık bir kız yapıtğın için teşekkür ederim Tanrım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Screams Of Mermaid 💠 jaehyun + yeeun ✔
FanfictionYeeun babasından, hiçbir erkekle arkadaş dahî olamayacak kadar, korkuyordu. 2020 | duestrade© 「@monoita」 ↪Wattpad'de ki ilk JaeEun kitabıdır.