0.3

269 42 10
                                    

Jaehyun markette karşılaştığı surat ile gülümsedi. "Günaydın." Yeeun, başını sesin geldiği yöne çevirdi. Birkaç saniye içinde Jaehyun'u tanıdı ve cevap verdi. "Günaydın."
Yeeun elindeki market sepeti içine beyaz peynir attı.

Jaehyun ise aynı peynirden kendi sepetine koyarken konuştu. "O günden sonra iyi misin?"

Yeeun kafa salladı. "Evet iyiyim. Zaten o gün de çok fazla boğulmamıştım. Sudan korktuğum için abartmıştım biraz."
Jaehyun kafa salladı. "Anladım."
Yeeun kasaya yürümeden önce döndü Jaehyun'a. "Sonra görüşürüz."
...

"Yeeun abla!" dedi Jeno, kafede karşılaştığı Yeeun'a bakarak. Yeeun babasından çekinerek yalnızca gülümsese de babası Bay Jang, Yeeun'un son zamanlarda takıldığı bu iki oğlanı tanımak adına gülümseyerek Jeno ve Jaehyun'un masasına gitti. "Merhaba gençler, sizin masanıza oturabilir miyiz? Birlikte tanışmış oluruz."

Jaehyun kafa salladı, Jeno'ya eşlik ederek. Adam tekrar ailesi yanına gitmenin ardından karısı ve kızı ile birlikte masaya oturdu.

"Siz," dedi Bay Jang "Siz, kızımın nesi oluyorsunuz?"

Jeno gülümsedi. "Ben kardeşiyim efendim." Bay Jang kaşlarını çatarak karısına bakarken Yeeun ayağıyla masanın altından birinin ayağına vurdu. Amacı Jeno'nun ayağına denk getirmek iken Jaehyun'un ayağına vurmuştu.
Jaehyun kaşlarını çatarak yere bakarken Yeeun duruma açıklık getirdi. "Jeno ile aramızda üç yaş var babacığım. O yüzden manevi kardeş ilan ettik birbirimizi."

Bay Jang rahatlıkla gülümsedi. "Anladım. Peki bu oğlun kim?"

Jaehyun gülümsedi. "Ben de kızınızın arkadaşı sayılırım efendim."
Bay Jang kaşlarını çattı. "Siz üçünüz nereden tanışıyorsunuz?"
Yeeun konuşmak için ağzını açmıştı ki Bay Jang, Jaehyun'u işaret etti. "Sen anlatır mısın?"

Jaehyun karşısındaki adamın yarattığı gerginliği atmak için derin bir nefes aldı. "Kızınız bir köpeği kurtarmak için göle girmiş. Boğulmak üzereyken de biz kurtardık onu. O barbekü yaptığınız gündü sanırım."

Bay Jang kafa salladı. "İyi, teşekkürler."

Yeeun babasının baskıları yüzünden ağrı giren karnını bahane ederek ayağa kalktı. "Hemen geliyorum baba."
Yeeun koşarak giderken Bay Jang kızının arkasından bakarak konuştu. "Bu kızın nesi var?"

Jaehyun mırıldandı kendi kendine. "Hiç, sadece kafesten çıkmayı zorluyor."

Screams Of Mermaid 💠 jaehyun + yeeun ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin