0.7

203 37 6
                                    

Balkondan sesi gelen Jaehyun üzerine Yeeun kendi odasının kapısını kilitkeyip balkona çıktı. Balkonları arazında bir metreden fazlası yoktu ve saçma bir şekilde iki evin de balkonunun manzarası karşı binaydı. Yeeun kaşlarını kaldırdı. "Konuşalım mı biraz?"

Jaehyun başını iki yana salladı. "Konuşmaya yüzüm yok, seni zorla öp-"
Yeeun ciddiyetle konuştu. "Zorla değildi Jaehyun. Sana karşılık verdim?"

Jaehyun ayağa kalkıp balkonun solunda kalan korkuluğuna yürüdü. "Baban hiçbir şey yapmadı."

Yeeun kafa salladı ve o da bulunduğu balkonun sağına, korkulukların yanına gitti. "Evet, babamın ne yapacağını ölçmek için mi öptün beni?"
Jaehyun göz devirdi, abartılı bir şekilde. "Böyle biri olduğumu mu düşünüyorsun?"
Yeeun iç çekti. "Bana doğruyu söylemeni istiyorum. İçindekileri duymak istiyorum."

Jaehyun kafa salladı. "Peki o hâlde söyleyeyim içimden geçirdiklerimi. Senden hoşlanıyorum Yeeun. Ve her ikimiz de bu yazlıklardan ayrıldığımızda ben döndüğün yer de yine seninle olmak için elimden geleni yapacağım. Tabii bunun için telefon numarana ihtiyacım var. Sana yalnızca sahilde ya da dışarıda ulaşmak değil senin halini hatrını dorabilmeyi istiyorum."

Jaehyun cesur bir şekilde tüm düşündükleri yalan olmadan aktarırken Yeeun ilk defa duyduğu bu cümleler ile ağrımaya başlayan karnına elini koymuştu.

Yeeun gülümsedi. "Seninle konuşmak istiyorum Jaehyun."
Jaehyun gülümsedi. "Telefonumu vermeliyim ama nasıl uzatabilirim bilmiyorum."
Yeeun balkonunda duran sepeti eline aldı. "Bekle, sepeti atacağım sana. Tut tamam mı?"

Yeeun hala ipin ucu kendindeyken Jaehyun'a sepeti fırlattı. Jaehyun sepetin içine telefonunu yerleştirip sepeti dik bir şekilde aşağı saldı. Yeeun sakince yukarı çekti sepeti. Eline aldığı gibi şifreyi kaydırarak açtı ve rehbere girdi. Artık aralarında hiçbir engel kalmamıştı.

Screams Of Mermaid 💠 jaehyun + yeeun ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin