14. Bebek geliyor.

2.7K 250 80
                                    

"Dur dur, izin ver şimdi bana." dedi Changbin. "Kollarını kaldır." Eşinin üzerindeki tişörtü çıkarıp pijamasını giymesi için yardım etti. Hareketleri iyice kısıtlamıştı ve bu durumda büyük olan, eşine yardım etmek için sürekli oradan oraya koşuşturuyordu. O yokken de Bayan Seo, Felix'i asla yalnız bırakmıyordu. Sarışın hem eşine hem de eşinin annesine minnettardı.

"Tamam, çok şirin oldun." 

Changbin, Felix'in saçlarını karıştırıp sarı pijamasanın kıvrılan yerlerini düzeltti. 

"İyisin değil mi? Bir sorun yok? Bebek de iyi."

"İyiyiz, sorun yok."

Yaklaşık iki haftadır yatmadan önce geçen bu konuşma diyaloğu ikiliyi gülümsetti. İkisi de her an gerçekleşebilecek olan doğuma hazırdı. Doğum çantaları bile iki hafta öncesinde arabaya yerleştirilmişti.

"Öyleyse uyuyalım. Olur mu bebeğim?"

"Uyuyalım." dedi Felix.

Yatağa yerleştiler. Küçük olan eşinin elini destek almak istercesine tuttuğunda siyah saçlı bunu fark etmiş ve kendini eşine doğru yaklaştırıp alnına minik bir öpücük bırakmıştı.

_______________________

Uyumasına rağmen karnında hissettiği sızı ile gözlerini açtı Felix. Anında yüzünü buruşturdu. Birkaç gün önce de bu şekilde doğum öncesi sancıları deneyimlese de bu seferkinin ne olduğundan fazlaca emindi.

Üstelik bacaklarında hissettiği ıslaklık bunu onaylayan ikinci bir etmendi.

Aniden içini kaplayan korku ile yanında uyumaya devam eden eşine baktı. Biraz daha yoğun olarak karnında beliren kasılma sarışının ağzından inleme kaçırmasına neden oldu.

"Changbin." dedi sakin kalmaya çalışarak.

Eşinin uyanması için bir kere daha seslenmesine gerek kalmadı. Büyük olan gözlerini açıp Felix'e baktığında onun acı içinde buruşturduğu yüzünü fark etti ve sorar gibi "Felix?" dedi.

"Bebek geliyor."

"Bebek mi geliyor?!"

"Suyum gelmiş."

Bir şey söylemedi Changbin. Yataktan kalktı. Eşinin üzerinde örtülü duran battaniyeyi çekip ona baktı.

"Bu sancı hemen şiddetlenmez, yardım et de üstümü değiştireyim."

"Tamam." dedi Changbin. Felix'in dediği gibi ona uygun bir şeyler çıkarıp giydirdikten sonra Bayan Seo'nun kapıyı çalması çok iyi bir zamanlaydı.

"Gel anne." dedi Changbin. Felix'in saçlarını yüzünden çekip içeriye yeni girmiş olan kadına döndü. Ne olduğundan haberi olmuş çoktan üzerini değiştirmişti.

"Ben Felix'i arabaya götürüyorum. Sen de gelmek istersen-"

"Geliyorum geliyorum."

Changbin eşinin ayağa kalkmasına yardım edip neredeyse tüm yükünü omzuna doğru aldığında ikili kolay bir şekilde arabaya yerleşti.

Sadece bu durumda sarışının sancıları diğerlerinden daha ağır bir hale gelmişti.

Bayan Seo onların hemen ardından arabaya yerleştiğinde hastaneye ulaşmaları çok uzun sürmemişti.

_______________________

"Çok acıyor." diye mırıldandı Felix. Üzerine geçirdikleri hastane kıyafeti ile doktorların gelmesini bekliyordu. Changbin bir yandan onun elini tutmuş olabildiğince sakin olmasını sağlamaya çalışıyor, yüzüne sayısız öpücük bırakıyordu.

"Sakin ol oğlum, nefesini düzende tutmaya çalış."

Başını salladı Felix. Söylemesi kolay olsa da yaşamak gerçekten kolay değildi. 

Alnından akan ter damlacıkları ve kızarmış yüzü ne hissettiğini anlamak için az da olsa işe yarıyordu.

Kapıdan içeri giren doktorlar bir anda tüm ilgiyi üzerlerine çekmiş yatakta kıvranan bedene ilerlemişlerdi.

"Artık ameliyathaneye almamız gerek."

"Changbin sen de gel." dedi Felix. Zaten elini tutan eşini bırakmak istemiyordu. "Yalnız bırakma beni."

Siyah saçlı doktora baktığında doktorun başını sallayarak onaylamasıyla "Tamam bebeğim." dedi. Elini okşayıp ayağa kalktı ve doktorlar ameliyathaneye girerken o da uygun kıyafetleri giyip eşinin yanına yerleşti. Söylemesine gerek kalmadan tuttuğu elin Felix'e ne kadar destek olduğunu bilmese de küçük olan bu küçük temastan büyük bir cesaret alıyordu.

"Sakın bırakma tamam mı?"

"Asla bırakmayacağım."

_____________________

Kafayı yiyeceğim... çok heyecanlıyım bebiş geliyor ağlayacağım şimdi hdncbmcbcmcnmx neyse bana bunun gerçek olmadığını söylemeyin hayal dünyamda gayet mutluyum

 çok heyecanlıyım bebiş geliyor ağlayacağım şimdi hdncbmcbcmcnmx neyse bana bunun gerçek olmadığını söylemeyin hayal dünyamda gayet mutluyum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Miracle | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin