Selepas habis makan tengahari,aku minta izin papa untuk pulang ke office dengan alasan aku ada kerja yang tak siap lagi..kalau tak,mesti aku kena ikut papa n uncle Megat pergi office uncle Megat..tak nak aku..baik aku duduk office aku sendiri..hahahah
Semasa aku ingin keluar daripada kedai tu,tiba ii tanganku dipegang oleh seseorang dan apabila aku pandang belakang,Aqif yang memegang tanganku..cepat ii aku rentap tanganku daripada tangannya..suka hati je pengang tangan anak dara orang..
"Awak ni kenapa ha,pegang ii tangan orang pulak..saya ni bukan mahram awak.."
"Sorry,aku terpaksa..lagipun kalau aku panggil mesti kau tak nak stopkan?so aku peganglah tangan kau.."
"WHATEVER..awak nak ape ni..saya rasa waktu lunch dah nak dekat habis..tak nak balik office ke?"
"Kenapa kau reject proposal tu?"
Ha? proposal apa pulak ni..setahu aku,aku bukan orang yang mudah tolak rezeki..
"Sorry sikit ehh,saya ni tak penah nak tolak rezeki ehh..kalau ada proposal,saya akan kaji dulu then baru saya buat keputusan nak tolak or tak nak...jangan pandai ii nak tuduh saya cakap saya ni reject proposal ehh.."
"Kalau macam tu kenapa kau tolak aku? For your information sunshine,aku nilah proposal yang kau REJECT tadi.."
Glupp..haduh...kenapa dia nak ungkit.biar jelah.lagi satu,aku tak kata pun 'tak nak'.ishh dia niii
"Awak ni kenapa..yang awak nak saya ni kawin dengan awak kenapa?bagi saya lima sebab kenapa saya kena accept awak sebagai suami saya?"
"Kau nak tau sebabnya..ok aku bagitau..tapi kau jangan nak terkejut pulak.."
Haih..dup~dap~dup~dap..kenapa hati..kenapa kau berdebar..halamakkk Sya...kau dah gila ni..
"1.sebab aku suka kau,2.sebab aku sayang kau,3.sebab aku cinta kau,4.sebab aku nak protect kau dari semua bahaya yang datang kat kau and the lastly,sebab aku nak jadi suami kau sampai jannah...cukup tak lima sebab..btw,apa yang aku cakap tu dari hati aku sendiri..oklah aku gerak dulu..bye sunshine"
Aku hanya melihat dia pergi..aku tak mampu nak kata apa ii...Ya Allah Sya!! Kau kenapa ni..kenapa kau boleh terjebak dengan semua ni..!!!!
Hello guys!!macam mana?ok x..hope korang suka..btw,tieha still tgh perah otak nak buat chapter yg sweet ii..bye muah😙
YOU ARE READING
Encik Sweet Talker
Romance"Ha,ada pun parking..aku ni dah lah lambat..."-bisikku dalam hati Tiba ii semasa aku ingin memasuki parking tu,aku terlanggar sebuah kereta Audi.. "Oh my Allah!!! Haduhhh..macam mana ni..alamak kenapa ni kereta lelaki..habis kau Sya..."-bisikku dal...