10

3 1 0
                                    

Selepas hampir satu jam aku dan mamat sengal ni berjalan-jalan di Mall,aku mengajak dia untuk berhenti dan singgah di mana-mana supaya dapat berehat..yelah letih wei berjalan..boleh patah kaki aku kalau terus jalan..hahhaha drama betul aku ni😆

"Kau tunggu sini,aku pergi beli air kat kedai tu kejap,kau jangan nak pergi mana-mana pulak..duduk je sini"

"Yelah.."

Sepuluh minit berlalu..

"Haih,mana pulak mamat ni..ke dia tinggalkan aku sorang -sorang? Kalau dia tinggalkan aku,memamg tunggulah nasib dia nanti.."-cakapku seorang diri sambil berdiri melihat sekeliling mencari susuk tubuh mamat sengal tu..

"HA!kau cari aku ehh?owhhh,sweetnya kau..tak sangka pulak kau risaukan aku...so sweet honey"

"YA ALLAH..terkejut saya!one more thing,saya tak pernah pun nak risaukan awak..awak tu lelaki,pandai-pandailah jaga diri.."

Aku mencebik..annoying betullah mamat ni...dahlah PERASAN ..haih apalah nasib aku jumpa dengan mamat sengal macam dia..sabarlah hati weii..

"Hoi..berangan ape?kau ni kalau ye pun risaukan aku,tak payahlah nak berangan...ok lepas ni aku janji,aku akan ada sentiasa ada dengan kau..lagi satu,kalau kau rindu aku,kau sebut je nama aku lima kali,of course aku akan ada dengan kau ..."

Aku tak mampu nak kata ape..dalam hati ni asyik-asyik berdegup je..Ya Allah,perasaan apa ni...yang mamat ni pun satu,apahallah dia cakap macam tu...haduh-haduh..

"Ermm,ermm,jo...jomlah kita balik..btw,thanks untuk air ni.."

Terus aku jalan ke depan meninggalkan dia yang berada di belakang..dalam hati tak habis-habis berdegup laju...huhuhuh

"HONEY!TUNGGULAH BABY.."

Ya Allah,kenapa dia jerit macam tu..malunya!!tak pasal-pasal semua pandang aku...apalagi,aku terpaksa jugak berhenti..kang tak pasal-pasal,dia jerit macam tu lagi..malu weii!!

Dia pun berlari anak ke arahku..sampai-sampai di sebelahku..dia..

"Oooo,kau dah terima aku ehh..sebab tu kau stopkan?"

OMG!!KENAPA DIA NI KUAT PERASAN?AHHHHHH!!!

Aku pergi tanpa menghiraukan ayat-ayat yang keluar dari muklutnya..lantaklah dia tu..bila aku pusing belakang,nampak dia tengah gelakkan aku..arhhhh benci!!!

Hello readers!! Jgn lupa vote n follow tau bye..

Encik Sweet TalkerWhere stories live. Discover now