11

4 1 0
                                    

Malam ni tiba-tiba aku tak boleh tido,mungkin sebab peristiwa yang agak happy campur marah plus geram dengan perangai Aqif yang kebudak-budakan..tiba-tiba aku teringat kata-kata dia..

TROWBACK

"lagi satu,kalau kau rindu aku,kau sebut je nama aku lima kali,of course aku akan ada dengan kau ..."

TROWBACK END

"Kalau aku sebut nama dia lima kali,rasa-rasa betul tak apa yang dia cakap tu.."

Lepas lima minit aku berfikir,akhirnya aku buat keputusan untuk cuba sebut nama dia lima kali..lagipun tak salah kan sebut nama dia..NAMA JE..

"Aqif,Aqif,Aqif,Aqif,Aqif Ryan.."

Lima kali aku sebut namanya..takde apa-apa pun jadi.. gebang je mamat tu..tiba tiba

Kring~kring

Bunyi telefon bimbitku berbunyi,aku terkejut lalu cepat-cepat mengambil tanpa melihat siapa yang call aku malam-malam buta ni..

"Hello"
"Hai honey"

Tiba-tiba aku teringat balik apa yang aku sebut tadi..

"Hello..anyone here?"

Tersentak aku..lupa pulak aku yang dia masih ada..

"Awak kenapa call saya malam-malam ni?"

"Ehh-ehh,aku call kau sebab aku dapat rasa kau ada sebut nama aku..ke kau memang sebut nama aku..."

"Ma..mana ad..ade..dahlah..saya nak tido..esok kita jumpa kat office..bye"

Belum aku sempat nak tutup aku dengar dia gelak..pelik betul apasal dia gelak?

"Kenapa awak gelak?
"Kau tau tak kau cute bila kau rasa bersalah..walaupun aku tak nampak muka kau,tapi aku boleh bayangkan muka cute kau tu..bye-bye honey..muah."

Aku..aku tak terkata..yang penting sekarang ni aku rasa hati aku nak meletup bila dia kata macam tu..baik aku tido..

Hello readers..jgn lupa vote n follow tau..bye

Encik Sweet TalkerWhere stories live. Discover now