Ten, kdo ví...

1.5K 62 16
                                    

Zamířil k poschodí. Hermiona zůstala stát, srdce jí bušilo až v krku. Po pár krocích zpozoroval, že nejde za ním, otočil se. ,,Čemu konkrétně jsi nerozuměla?" ,,Nikam s tebou nejdu!, co si vůbec myslíš?!" Snažila se dát do svého hlasu sílu, ale výsledkem byl jen slabý chrapot. Zle se na ni podíval, začala mu docházet trpělivost. ,,Pak ti určitě nebude vadit když..." okolo právě šla profesorka McGonagolová, soustředěně začtená do knihy. ,,Paní profesorko?" Zastavila se u nich. ,,Ano?, děje se něco?" Zkoumavě se na ně zahleděla. Malfoy pokračoval: ,,Je tu jedna záležitost, která by vás určitě mohla zajímat." Vyzývavě se podíval na Hermionu. Cítila že zapomněla dýchat, všechno se kolem ní bortilo. ,,Tady Grangerová s prof..." ,,Ne!" vykřikla. ,,Ehm... snědla něco špatného a pak mi nebylo dobře..." McGonagolová udiveně zvedla obočí. ,,Jste si jistá, že je vše v pořádku slečno?" ,,Ano, nic se neděje," ztěžka polkla. Naposledy si je pátravě přeměřila a vydala se chodbou pryč, až jim zmizela z dohledu. Malfoy se zlomyslně usmál, popadl ji za ruku a táhl ji po schodech nahoru. Nevnímala co se děje, byla jako v transu a nechala se vláčet chodbami, které nepoznávala. Jediné co cítila byly prsty pevně svírající se kolem jejího zápěstí. Jakési dveře práskly a oni se ocitli v místnosti, kde nikdo jiný nebyl.
   Rána jakoby Hermionu probudila a snažila se mu vytrhnout. Akorát zesílil stisk a přiblížil se, že zády narazila o zeď. ,,Co po mě chceš?!" Se zájmem pozoroval tvar jejích rtů, pihovatou tvář a hnědé oči, v kterých se značila vzpoura a strach. ,,Představ si že by se o tvém vztahu se Snapem dozvěděli všichni...úplně všichni." Druhou rukou jí pohladil po tváři. ,,Já vaše tajemství znám, ale nemusím ho nikomu říct..." Zprudka dýchala. Tohle je špatně, musí hned přestat. Myšlenky jí letěly jako o závod. Ale to by znamenalo, že budou odhaleni. Snapa vyhodí ze školy, přijdu o studium, o kterém jsem tak moc snila a všechno se zkazí. Nevěděla co dělá, přestala se vzpouzet. Jeho ruce mezitím rozepínaly jeden knoflíček halenky za druhým, až spadla celá na zem. V očích jí zaštípaly slzy.

Vždycky, když se Snape nudil, otevřel si Pobertův plánek, který zabavil Potterovi a prohlížel si, kde kdo je. Jistě, mohl se za to cítit špatně, ale bylo zábavné pozorovat děj celých Bradavic. Teď měl ale jiný úmysl. Zrovna si totiž pročítal inzeráty a natrefil na jeden byt, co by mohl být přesně podle jejich představ. Musel to samozřejmě hned sdělit Hermioně, a proto se chtěl podívat, kde je. Div nevylil kávu, jak prudce vstal, když uviděl že se nachází v jedné ze zmijozelských tajných pokojů a ještě k tomu s Malfoyem. Hned věděl, že to nemůže znamenat nic dobrého a okamžitě s plánkem v ruce vyrazil z kabinetu.

Yes professor?Kde žijí příběhy. Začni objevovat