The last goodbye

33 5 18
                                    

*Το κεφάλαιο αυτό είναι πολύ θλιβερό


Katherine's POV

Μια ακόμη μέρα ξημέρωσε με τα κλάματα της Εμμα...Έχω κουραστεί αρκετά γιατί όλο το βράδυ δεν κοιμήθηκα επειδή έκλαιγε όλη νύχτα...Τελικά μου τα έλεγε η μάνα μου: «Να ξέρεις ότι το να γίνεις μάνα είναι το πιο δύσκολο πράγμα στη ζωή»... Και όντως είχε δίκιο, απόλυτο δίκιο....Ο Τζειμς με βοήθησε πάρα πολύ αλλά έχει και την δουλειά του...Δεν μπορεί να ασχολείται μόνο με το μωρό, έχει και την δουλειά του... Και εγώ πρέπει να βρω μια δουλειά γιατί δεν νομίζω να πάω εξωτερικό...

James' POV

Σήμερα ξύπνησα πεντε ώρες πριν την δουλειά, δηλαδή στις 3 το ξημέρωμα...Η Εμμα φταίει που έκλαιγε όλη νύχτα...Αλλά πιο πολύ λυπάμαι την Καθριν επειδή ήταν ξύπνια όλη την νύχτα...Σκέφτομαι σήμερα να της το πω...Δεν μπορώ άλλο να της το κρύβω...Πρέπει να το κάνω...Δεν μπορεί να το μάθει ξαφνικά...Δεν θα το αντέξει...Σκέφτομαι μετά την δουλειά να της μιλήσω...

Katherine's POV

Ο Τζειμς έφυγε για την δουλειά πριν δυο ώρες. Εγώ είπα να πάω για ψώνια μιας και δεν έχω ρούχα για εμένα...Καθώς λοιπόν πηγαίνω για ψώνια βλέπω την Βερόνικα να με κοιτάει καλά καλά...
Έρχεται σιγά σιγά και μου κανει μια χειραψία χωρίς να μιλήσει...

Veronica: Να ζήσετε!
Kath: Ευχαριστώ πολύ
Veronica: Πως πάνε τα διδυμα?
Εγώ εκείνη την ώρα κομπλαρα και δεν ήξερα τι να πω...
Kath: Καλά είναι η Εμμα...
Veronica: Το αγοράκι?
Kath: Πε... Πέθανε (λέω με το πρόσωπο να κοιτάει το πάτωμα και να βουρκώνω)
Veronica: Αχ δεν το ήξερα...Συγγνώμη...
Kath: Δεν πειράζει...
Veronica: Και εσύ τώρα για που το έβαλες?
Kath: Για ψώνια πάω...
Veronica: Να έρθω?
Kath: Έλα ξέρω εγώ...

Απόρησα γιατί ήθελε να έρθει μαζί μου...

Veronica: Λοιπόν τι νέα ο Τζειμς? Πως πάει με την λευχαιμία?
Kath: ΤΗΝ ΠΟΙΑ?
Veronica: Δεν σου το είπε ακόμη?
Kath: ΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΚΟΜΗ?
Veronica: Αχ συγγνώμη αν δεν το ήξερες απλά μου το είπε η Μπονυ και ο Τζαστιν και νόμιζα ότι το γνωριζες...
Kath: Δ-Δεν έχω τι να πω
Veronica: Εγώ λέω να πηγαίνω...
Kath: Άντε πήγαινε και σε ευχαριστώ για την αναστάτωση που μου προκάλεσες γιατί την χρειαζόμουν...

Αφού απομακρυνθεί η Veronica εγώ άρχισα να τρέχω στο πάρκο και να κλαιω... Λευχαιμία... Καρκίνος στο αίμα του... Τι άλλο θα τραβήξω...Θέλω να πεθάνω...Δεν θέλω να ζήσω...
Για ώρες περπαταγα στο πάρκο και έκλαιγα... Κάποια στιγμή τον πήρα τηλέφωνο...

The Last Goodbye (completed)Место, где живут истории. Откройте их для себя