Katherine's POV
Το σχολείο τελείωσε και εγώ σε δυο μήνες θα γεννήσω...Πήρα και το απολυτήριο!! Στις πανελλήνιες έβγαλα 13.3 αλλά δεν με νοιάζει ιδιαίτερα αφού θα πάω εξωτερικό και μάλιστα με τον αρραβωνιαστικό μου... Ο οποίος πήρε καλύτερους βαθμούς... έβγαλε 18.9 αλλά δεν πέρασε την ιατρική που ήθελε... Αλλά δεν πειράζει γιατί έτσι κι αλλιώς θα σπουδάσει μαζί μου στο εξωτερικο🥰
J: Αγάπη μου που είσαι?
Kath: Από εδώ μωρό μου...Κάθομαι στο δωμάτιο μου...
J: Είσαι εντάξει?
Kath: Ναι μια χαρά...Ααα και δεν σας είπα για το φύλο του παιδιού... Ή μάλλον των παιδιών... Γιατί είναι διδυμααα! Είναι ένα αγόρι και ένα κορίτσι... Είμαι τόσο χαρούμενηηη! Επιτέλους θα κάνω οικογένεια και θα ζήσω αυτό που ονειρευόμουν... Να παντρευτώ να κάνω παιδιά και να γεράσω δίπλα στο τζάκι με τον άντρα μου και τα εγγονάκια μου... Αυτό είναι το όνειρο μου και εύχομαι να εκπληρωθεί...
J: Θες να σε βγάλω για φαγητό σήμερα?
Kath: Όχι καλύτερα γιατί δεν έχω όρεξη...
J: Γιατί δεν έχει όρεξη η αγάπη μου?
Kath: Δεν ξέρω αλλά τα μωρά σήμερα κλωτσάνε απίστευτα...
J: Κάνουν πάρτι δηλαδή?(και γελάει)
Kath: Ναι (λέω χαμογελώντας)
J: Άντε σε αφήνω μόνη σου να ηρεμήσεις... Πάω στην δουλειά... Ότι χρειαστείς παρε με..(και μου δίνει ένα φιλί)
Kath: Εντάξει καλέ...Μισώ που δεν μου κάνει κανένα ρούχο... Γιατί έχω που έχω την κοιλιά έχω και δίδυμα οπότε η κοιλιά μου είναι διπλή.... Όλα μου τα ρούχα έχουν ξεχειλώσει... Ελεος😂Αχ ευτυχώς που έχει τούρτα στο ψυγείο... Έχω κάτι λιγούρες τώρα τελευταία... Αφήστε τα.... Τελικά το να είσαι εγγυος είναι δύσκολο ειδικά με δίδυμα....Μου τα έλεγε η μάνα μου αλλά εγώ δεν την άκουγα... Πάω να φάω τωρααα
James POV
Αχ... Ακόμα να το πιστέψω ότι θα γίνω πατέρας... και διδυμα κιόλας!! Ελπίζω το αγόρι να μοιάζει από εμένα και το κοριτσι από την γυναικάρα μουυ... Την αγαπώ τόσο πολύ που ζηλεύω την ομορφιά της...Δεν έχω δει ποτέ μου τέτοια κοπέλα με τόση ομορφιά... Την λατρεύω...🥴 Είναι η ζωή μου... Όλη μου η ζωή... Είναι αυτό που λένε.. Το άλλο σου μισό... Απλά....δεν ξέρει κάτι που δεν της το έχω πει εδώ και καιρό...Δηλαδή... αυτόν τον καιρό... Θεωρώ πως πρέπει να της το πω αλλά φοβάμαι... Δεν ξέρω πως θα αντιδράσει...Ανησυχώ για εκείνη...Και δεν θέλω να την αφήσω μόνη της... Φοβάμαι πολύ...Πάρα πολύ...αλλά δεν ξέρω τι να κάνω με αυτόν τον τομέα...Να της το πω ή όχι..?
Katherine's POV
Σήμερα θα μαγειρέψω για πρώτη φορά... Η μητέρα μου μού ειπε πως πρέπει να γίνω σωστή νοικοκυρά οπότε ας μπω σε ένα σάιτ μαγειρικής για να φτιάξω μακαρόνια με κιμά... Πήγα λοιπόν στο σούπερ μάρκετ να τα αγοράσω και είδα την Μπονυ με τον Τζάστιν απεξω να μιλάνε... Πάω να τους μιλήσω και έφυγαν... Μάλλον δεν με είδαν...Αλλά νομίζω πως κάνω λάθος... Με είδαν και γύρισαν το κεφάλι... Τι να πω... Μάλλον δεν έχουν ξαναδεί εγγυο.. Αλλά ας σοβαρευτώ λίγο.. Γιατί έφυγαν και δεν μου μίλησαν?.. Μήπως μου κρατάνε μούτρα? Δεν ξέρω καθόλου...
Αφού μαγείρεψα λοιπόν κάθισα και τον περίμενα να έρθει από την δουλειά... Άργησε σήμερα... Δεν αργεί τόσο πολύ... Λες να έχει πάει κάπου αλλού?(κάθομαι και κοιτάω το κινητό) Ας τον πάρω ένα τηλέφωνο...J: Έλα μωρό μου στον δρόμο είμαι...
Kath: Ααα εντάξει γιατί ανησύχησα...
J: Έρχομαι τώρα παρκάρω..
Kath: Εντάξει..Ανησύχησα απίστευτα καθώς εκείνος σχολάει 4:30 ενώ τώρα είναι 5:30... Που ήταν εδώ και μια ώρα? Καλά όταν βρω την ευκαιρία θα τον ρωτήσω...
J: Αγάπη γύρισα...
Kath: Ωραία...(πάω και τον αγκαλιάζω)
Kath: Που ήσουν τόση ώρα?
J: Να... είχα πάει για κάτι χαρτιά που ήθελε η δουλειά...
Kath: Και γιατί δεν με ενημέρωσες από πριν..? Περιμενα εδώ και μια ώρα να φάμε μαζί...
J: Εμμ μαγειρεψες?
Kath: Ναι και έφαγα κιόλας γιατί πείναγα.. Θες να σου σερβίρω?
J: Εμμ όχι... έφαγα στον δρόμο...
Kath: ... Άρα τζάμπα μαγείρεψα....
J: Εεε δωστο στη μάνα σου να φάει..
Kath: Καλά το πολύ πολύ να το ρίξω στις γάτες...Πολύ περίεργος φαίνεται τελευταία...Όλο δεν τρώει... Σήμερα άργησε από την δουλειά... Το βράδυ δεν κοιμάται καλά...Κάτι γίνεται... Μήπως να τον ρωτήσω?
Γεια σας!!😍
Τι κάνετε?🥰
Βλέπουμε εδώ ότι ο Τζειμς κρύβει κάτι...🤔
Και ο Τζαστιν με την Μποννυ δεν μίλησαν στην Καθριν...😧
Τι λέτε να γίνει?😋
Αντιοοο💕
KAMU SEDANG MEMBACA
The Last Goodbye (completed)
RomansaΗ Katherine είναι μαθήτρια 3ης Λυκείου. Μια μέρα πριν τον Αγιασμό του σχολείου μαθαίνει οτι μόλις αποφοιτήσει θα φύγει στο εξωτερικό για πολλά χρόνια... Θα προλάβει να φύγει ή κάποιος θα την εμποδίσει? Έχει υπάρξει: #5 Εφηβεια #10 teen love #1 Εφηβ...