Katherine's POV
Πέρασαν 6 μήνες και πλέον είμαι με τον Wesley. Αυτή η χρονιά είναι λίγο καλύτερη από την προηγούμενη...Ο Wesley υποσχέθηκε ότι θα σταθεί δίπλα μου μέχρι το τέλος. Τόνισε κιόλας ότι μπορεί να γίνει αυτός ο πατέρας της Έμμας. Έπαθα σοκ όταν το άκουσα.Δεν περίμενα να μου πει τέτοιο πράγμα στους 6 μήνες σχέση που είχαμε. Μια μέρα αυγουστιάτικη πήγαμε στην παραλία «οικογενειακά» με την Εμμα και τον Wesley. Ήταν πολύ ωραία γιατί πήγαμε από τις 11 το πρωί και μείναμε εκεί μέχρι το βράδυ για να θαυμάσουμε το υπέροχο ηλιοβασίλεμα. Ύστερα θα πήγαινα την Εμμα στην Μπονυ και στον Τζαστιν για να βγω βόλτα με τον Wesley. Μου είπε να ντυθώ καλά γιατί θα πάμε κάπου επίσημα. Εγώ βέβαια δεν ήξερα τι θα ακολουθήσει....W: Νομίζω πως ήρθε η ώρα να πηγαίνουμε...
K:Να μην κάτσουμε λίγο ακόμα? Είναι τόσο ωραία εδώ.
W:Αγάπη μου πρέπει να βγούμε το βράδυ, το ξέχασες?
K:Αχ ναι όντως...Το είχα ξεχάσει...Αλλά θέλω να σε ρωτήσω κάτι...Γιατί πρέπει να ντυθώ επίσημα; Εννοω, θα πάμε κάπου καλα; Σε ένα εστιατόριο καλό για παράδειγμα;
W:Μμμ στο φυλάω για έκπληξη
K:Ελεος με αυτές τις εκπλήξεις σου (και τον κοιτάω με ένα τεράστιο χαμόγελο)
Εκείνος γυρνάει και με φιλάει.Μετά από μια ώρα
Αφού έπρεπε να ντυθώ καλά γιατί είναι μια «επίσημη έκπληξη» εβαλα ένα καλό φόρεμα που το φόρεσα και στην βάφτιση της Έμμας.
Το φόρεμα είναι αυτό:
Τα μαλλιά μου τα έφτιαξα έτσι:
Και το μακιγιάζ μου έτσι:
Αφού αφήσαμε την Εμμα στην κολλητή μου μπήκαμε στο αυτοκίνητο του Wesley και φτάσαμε σε ένα σπίτι.
Κ:Κάτι μου θυμίζει αυτό το σπίτι...
W:Θα σου θυμίσει περισσότερα όταν μπούμε μέσα.Μπαίνουμε λοιπόν μέσα και βλέπω ένα πλήθος ανθρώπων να με κοιτάνε...Έπαθα ένα μικρό σοκ αλλά στην συνεχεια βλέπω τους γονείς του Wesley τους οποίους είχα να τους δω 18 χρόνια περίπου. Στην αρχη δεν με γνώρισαν όμως μετά με κατάλαβαν και μου είπαν ότι μοιαζω πολύ με τον πατέρα μου όταν ήταν νέος. Ο Wesley χάρηκε που επιτέλους η κοπέλα του γνώριζε ξανα μετά από τόσα χρόνια τους γονείς του.
Στη συνέχεια με σύστησε στους υπόλοιπους καλεσμένους.Καθισαμε στην επίσημη τραπεζαρία για φαγητό.Δεν ήξερα ακριβώς τον λόγο που είχαν καλέσει οι γονείς του τόσο κόσμο. Μάλιστα μια κυρία μου είπε πως οι γονείς του έχουν επέτειο. Εγώ όμως ούτε δώρο δεν τους πήρα...Αλλά πού να το ήξερα...Σαν πως μου είπε τίποτα και ο άλλος...Καθώς ήμασταν στο σαλόνι και παίζαμε κουνκαν, ο Wesley μου ζητάει να τον ακολουθήσω στο μπαλκόνι. Εγώ το έκανα και τον ακολούθησα.
W: Πολύ ωραία δεν είναι σήμερα η αποψινή βραδιά;
Κ: Ναι όντως...Είναι υπέροχη...
W: Καθριν θέλω να σε ρωτήσω κάτι..
Κ: Πες μου Wesley
W: (γονατίζει και βγαζει ένα βελούδινο κουτάκι από την τσέπη του) Θες να με παντρευτείς;Όλοι γύρισαν το κεφάλι τους και μας κοίταζαν. Όλοι περίμεναν την απάντηση μου...Εγώ εκείνη την ώρα μπερδεύτηκα και ένιωσα πολύ περίεργα με τόσο κόσμο να με κοιτάζει.
K: Δέχομαι Τζειμς...
W: Τι είπες;Γεια σας🤩
Καλή χρονιά με υγεία & αγαπη❤️
Ανατροπές έχουμε στο κεφάλαιο αυτό, καθώς ο Wesley κάνει πρόταση γάμου, όμως η Καθριν δέχεται αποκαλώντας τον Τζειμς😬
Θα τα πούμε συντομαα💖
Μπαυυυ😻
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Last Goodbye (completed)
RomanceΗ Katherine είναι μαθήτρια 3ης Λυκείου. Μια μέρα πριν τον Αγιασμό του σχολείου μαθαίνει οτι μόλις αποφοιτήσει θα φύγει στο εξωτερικό για πολλά χρόνια... Θα προλάβει να φύγει ή κάποιος θα την εμποδίσει? Έχει υπάρξει: #5 Εφηβεια #10 teen love #1 Εφηβ...