Please don't leave me

36 6 2
                                    

Katherine's POV

Κάποια στιγμή με πήρε ο ύπνος πάνω στο στήθος του...Μέσα σε λίγα δεύτερα ονειρεύτηκα την πρώτη μας γνωριμία...Και απο εκεί και περα είδα όλες μας τις περιπέτειες...Δεν μπορώ ακόμη να το πιστέψω οτι με άφησε...Δεν ξέρω πώς να το διαχειριστώ...

Ύστερα απο λίγα λεπτά μπαινει η νοσοκόμα και με βλέπει να είμαι ξαπλωμένη πάνω του και να κλαίω...Με σηκώνει και αμέσως τον παίρνει και τον πηγαίνει στο νεκροτομείο...Δεν μπορείτε να φανταστείτε την αντίδραση μου οταν τον είδα να πεθαίνει...Ένιωσα λες και βούλιαξε ολη η γη... Βγαίνω από το δωμάτιο και φεύγω από το νοσοκομείο...Πήγα μόνη μου στο πάρκο και κάθισα σε ένα παγκάκι...Δεν έχω συννειδητοποιήσει ακόμα τι έχει συμβεί....Έτσι όπως ήμουν σκεπτική αρχίζει καταιγίδα...Πήγα και κάθισα κάτω από ένα υποστεγο,για να μην βραχώ...Πάντως η βροχή έχει ένα καλό,όλοι οι άνθρωποι κλείνονται στα σπίτια τους εξαιτίας της και ο αλλος μπορει να κλαψει οσο θελει χωρις να το μαθει κανείς....


Ύστερα από 3 ώρες

Ήμουν στο παγκακι για τρεις ωρες και απολάμβανα τον ηχο της βροχης...Μετα απο λιγο εφυγα και πηγα σπιτι...Η μαμα μου αφου ακουσε τα νεα αρχισε να κλαιει ενώ η μικρή Εμμα δεν καταλάβαινε τιποτα απο οσα λεγαμε...Ύστερα από όλα αυτά κλείστηκα στο δωμάτιο μου και μίλαγα με τον Justin...Έκλαιγε παρόλο που δεν τον συμπαθούσε και πολύ...Όσο για την Μπονυ, αφήστε τα... Η Μπονυ μπορεί στην αρχη να μην τον συμπαθούσε όμως μετά όλα άλλαξαν... Εγώ βέβαια είμαι χειρότερα από όλους...Δεν ξέρουν ποσο κακό είναι να χάνεις τον έρωτα της ζωής σου, πόσο κακό να χάνεις τον άντρα που ονειρευόσουν να παντρευτείς...Είναι θλιβερό και όμως γίνεται...Είμαι στα όρια να πέσω σε ψυχοφάρμακα για να γίνω καλά...Θέλω να πεθάνω...Δεν υπάρχει πλέον λόγος να ζήσω...Ο μόνος λόγος που θα ζήσω θα είναι η κόρη μου...Δεν θα ζήσω για κανέναν άλλον...

Μετά από λίγες μέρες πέφτω σε κατάθλιψη και επανέρχομαι μετά από ενάμιση χρόνο...
Όλο αυτό το διάστημα είχα χάσει 30 κιλά, είχα χάσει μαλλιά και κόντεψα να κάνω αποπήρα αυτοκτονίας... Η χειρότερη χρονιά, με θανάτους,απόπηρες και απώλειες...

Γεια σας!!!
Επιτέλους ήρθα σε μια σειρά με νέο αλλά μικρό κεφάλαιο!!
Σήμερα ήταν λίγο μονότονο το κεφάλαιο αλλά το επόμενο θα είναι λυπητερό...😪
Τα λέμε συντομα!!❤️

The Last Goodbye (completed)Where stories live. Discover now