Katherine's POV
Αφού λοιπόν πήγαμε στον μπαρ όλα τα βλέμματα έστρεψαν πάνω μας... Όλοι ψιθύριζαν μεταξύ τους αν τα έχουμε εμείς οι δυο... Ξέρουν ότι είχαμε χωρίσει καθώς όλο το σχολείο βούηξε αλλά και τώρα θα βουηξει αφού έμαθε το μισό λύκειο ότι τα ξαναφτιάξαμε...Δεν με νοιάζει καθόλου τι λέει ο κόσμος αλλά φοβάμαι μην με πιάσουν αύριο τα φιδακια του σχολείου και αρχίσουν να μου κάνουν ανάκριση...Ξέρετε... αν φιλάει ωραία, αν το κάναμε... και τα λοιπά...
J: Ελα μαζί μου στο μπάνιο...
Kath: Έρχομαι(και τον ακολουθώ από πίσω)
J: Ελα εδώ...(αφού φτάσαμε στην τουαλέτα)
Κάναμε τα δικά μας.... Καταλάβατε...James POV
Αφού έγινε ότι έγινε φύγαμε από το κλαμπ και πήγαμε σπιτι της...Ήμασταν και οι δυο τριφλα...Μεθυσμένος όπως ήμουν κοιμήθηκα σπίτι της...
Katherine's POV
Αφού έγινε ότι έγινε χθες(δεν θυμάμαι και πολλά πράγματα γιατί ήμουν και τριφλα) το μόνο που θυμάμαι είναι ότι πήγαμε μαζί στο κλαμπ... Και... Ωχχ γιατί κοιμάται μαζί μου..? Πήρε άραγε χθες μαζί του προφύλαξη ή θα μείνω έγκυος..?? Αυτο μου έλειπε...Αυτη τη στιγμή κοιμάται αυτός και εγώ κάθομαι και χαζεύω τα πρησμένα του χείλη... Του άλλαξα τα φώτα χθες από ότι φαίνεται...Πωω και πρέπει να πάμε και σχολείο... Αχ το είχα ξεχάσει ότι πάει αλλού... Τι θα κάνω και με αυτό... ?
Kath: James..
J: Μμμμ..
Kath : είναι 7:45 η ώρα πρέπει να πάμε σχολείο...
J: Δεν πειράζει κάνε και μια απουσία σιγά...
Kath: Καλά μωρό μου για εσένα όλα τα κάνω..
J: Η μάνα σου που είναι?
Kath: Είναι όλη μέρα στην δουλειά...
J: Τέλεια άρα έχουμε όλο το σπίτι δικό μας...
Kath: Σωστά(τον κοιτάω με πονηρό ύφος)
J: Μην μου κάνεις την δύσκολη (με πιάνει και με φιλάει..)Katherine's POV
Μετά από λίγη ώρα αφού δώσαμε τα πιο καυτά φιλιά με είχε πάρει αγκαλιά και εγώ είχα αφήσει το κεφάλι μου στον λαιμό του για αρκετή ώρα μέχρι που μας πήρε ο ύπνος... Αρκετές ώρες μετά σηκώνομαι και βλέπω ότι έλειπε... Κατεβαίνω κάτω και τον βλέπω να μαγειρεύει pancakes για να φάμε...
J: Ξύπνησες μωρό μου?(γυρνάει και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο)
Kath: Αχμμμ(κάνω και κοιτάω με παράπονο τα pancakes)
J: Για εσένα τα έφτιαξα..😏
Kath: Αωωω σε ευχαριστώ μικρέ μου μαγειρααα!!
J: Παρακαλώ μωράκι μουυυΑφού φάγαμε τα πανκεικς βάλαμε νετφλιξ και είδαμε ...Δεν παρακολουθήσαμε όλη την ταινία καθώς τον πήρε ο ύπνος... Δεν θα έχει κοιμηθεί πολύ καλά το βράδυ γι αυτό ... Μόλις ανοίγω το κινητό μου είχα 10 αναπάντητες από την Bon.. Αχ όχι ξέχασα να της πω για χθες... Θα την πάρω τώρα..
Ανέβηκα πάνω και πήγα να της μιλήσω. Της είπα όλα τα νέα και αυτή δεν μιλούσε... Δεν τον συμπαθεί καθόλου γιατί της είχα πει ότι εκείνος με χώρισε ενώ ήταν ψέμματα... Εγώ τον χώρισα γιατί ήμουν σε μια περίοδο με πολλές στεναχώριες και δεν μπορούσα να είχα και αγόρι .... Τώρα όμως είμαι καλά και είμαι έτοιμη να της πω την αλήθεια...Kath: Bon...
Bon: Ναι?
Kath: Σου είπα ψέμματα....
Bon: Τι εννοείς δεν καταλαβαίνω..?
Kath: Δεν με χώρισε ο James...
Bon: Τι?
Kath: Εγώ τον χώρισα επειδή δεν ήμουν ψυχολογικά καλά...
Bon: Και γιατί δεν μου το είπες από την αρχή?
Kath: Γιατί φοβόμουν... (αρχίζω να κλαίω)
Bon: Κοριτσι μου μην στεναχωριέσαι είσαι μια κούκλα δεν θέλω να σε ακούω να κλαις... Πες μου τώρα.. Πως τα πήγατε χθες? Έμαθα ότι πήγατε στο κλαμπ μαζί και του άλλαξες τα φώτα στις τουαλέτες...
Kath: Ναι αυτό είναι αλήθεια.. Είμαι πολύ καλή σε αυτόν τον τομέα..
Bon: Εννοείται κοπέλα μουυυ αν δεν ήσουν εσύ ποια θα ήταν??
Kath: Έχεις δίκιο...!
Bon: Καλά σε κλείνω έχω φυσική τώρα byeee
Kath: Άντε μπαιιιΜετά από λίγο κατεβαίνω κάτω και ο James ακόμα κοιμόταν... Είναι τόσο γλύκας όταν κοιμάται και τα χείλη του... Θέλω να τα φιλήσω τόσο ζουμερά που είναι αλλά δεν θα το κάνω γιατί δεν θέλω να τον ξυπνήσω.. Βλέπω τα μηνύματα μου και καταλαβαίνω πως ο Justin είχε στείλει 15 μηνύματα... Θεέ μου θα πηγαίναμε μαζί στο σχολείο αλλά από ότι φαίνεται έμαθε για εμένα και τον Τζειμς και τσαντιστηκε λίγο... Γενικά ο Justin δεν θέλει να κάνω παρέα με άλλους και όχι με αυτόν αλλά τι να κάνω τώρα αφού είμαι με το αγόρι μου...Δεν μπορώ να ασχοληθώ και με όλους... Αχχχ🥴
Καλησπέρααα💖
Τι κανετεε?❤️
Βλέπουμε τι έγινε στο μπαρ😘
Και η Καθριν έχει νεύρα με τον Justin☹️
Τι λέτε να γίνει στη συνέχεια?😘
Καινουριο κεφάλαιο το βραδυυυ💕
Byeeeee😍
STAI LEGGENDO
The Last Goodbye (completed)
Storie d'amoreΗ Katherine είναι μαθήτρια 3ης Λυκείου. Μια μέρα πριν τον Αγιασμό του σχολείου μαθαίνει οτι μόλις αποφοιτήσει θα φύγει στο εξωτερικό για πολλά χρόνια... Θα προλάβει να φύγει ή κάποιος θα την εμποδίσει? Έχει υπάρξει: #5 Εφηβεια #10 teen love #1 Εφηβ...