Lehet kiderült, ki Nicolas Flamel, de az elkövetkezendő hetekben nem ez a lefontosabb dolog számunkra. Legalábbis nekem és Harrynek biztos nem, ugyanis egyre csak közeledik a Hugrabug kontra Griffendél meccs.
Wood heti háromszor tart nekünk edzést, és akkor is többet vagyunk a pályán. Ezenkívül minden hugrabugos edzésre kivisz minket. Látszik rajta, ám nem említem neki (úgy is tagadná), hogy bizonytalan két új tapasztalatlan játékossal.
Eleinte a Weasley ikrek és Taylor Stines rengeteget panaszkodnak az edzések sokasága miatt, néha Olivernek, néha nekünk, néha másoknak. A fiúk lustasága viszont megszűnik, mikor a kapitány bejelenti, hogy Piton lesz a bíró. Eddig egész biztosak voltunk abban, hogy idén miénk lesz a kupa, de ha olyan elfogult játékvezetőnk lesz, mint bájitaltantanár, akkor máris bizonytalanná válik a győzelem.
Hermione-val és Ronnal aggódunk Harryért. Tudva, mi történt a Griffendél-Mardekár meccsen, ezen nem is kell csodálkozni. A vörös és a bozontos hajú kifogásokat találnak ki, amiket a fiú beadhatna, hogy ne kelljen játszania. Viszont ő nem ezt teszi.
-Woodnak nincs más fogója. Játszanom kell!-jelenti ki határozottan.
-Különben is, elég dolga van velünk. Már csak az kéne, hogy Harry is kiessen!-rázom a fejem.
Két barátunk végül beletörődik, nem vehetik rá a fogót a tétlenségre.
Oliver nem aggódik Harry miatt. Jobban fél attól, hogy engem eltalál egy gurkó. Ezt is csak nekem mondja el.
-Akkor gyakoroljuk a gurkók kikerülését!-vetem fel az ötletet, mikor egy edzés után sétálunk vissza a kastélyba.-Vagy hogyan mondják?
-Szó sem lehet róla!-tiltakozik-A végén még az edzésen összetöröd magad, aztán kereshetek új hajtót!
-Akkor mi legyen?
-Meg kell próbálnod kikerülni és lerázni őket egyedül.-válaszolja-Legszívesebben tényleg gyakoroltatnám veletek ezt is, de nem kockáztathatok.-sóhajt.
A meccs napja nincs messze, hamarabb elérkezik, mint azt gondoltuk.
Katie és Angelina meg sem nézhetnek bennünket, mivel büntetőmunkára mennek, de tudják, Wood mikorra várja a csapatot, így még a késést is megkockáztassák, csakhogy sok sikert kívánhassanak. Látszik az arcukon, mennyire sajnálják az egészet.
Az öltözőben Oliver először lelkesítő beszédet tart. Alicia Spinnet megsúgja, hogy minden meccs előtt elmondja a mondókáját.
-Nos, uraim-kezdi, de a többiek félbeszakítják. Jobban mondva csak Alicia, Fred és George.
-És hölgyeim.
-És hölgyeim-ismétli Wood.
-Hát itt volnánk.-folytatja Oliver helyett Fred.
-Eljött a nagy nap-így George.
-Amelyre oly régen vártunk.-fejezi be Alicia.
-Elég legyen!-csattan fel a kapitány egy pillanatra, majd újra izgatott, de komoly hangon folytatja-Jó csapatunk van. Van esélyünk a győzelemre. Meg kell nyerünk a kupát!
Miután végez, mindenkihez odamegy, s elismételi mit kell tennie. Nekem elmondja kit ajánlatos kikerülnöm, kire kell mennem, ha nála van a kvaff, és a többi.
Közel állok Harryhez, ezért hallom, Oliver milyen tanáccsal látja el.
-Nem akarlak idegesíteni, de fogd meg azt a cikeszt minnél hamarabb! Nem engedhetjük, hogy Piton túl nagy előnyhöz juttassa a Hugrabugot.
YOU ARE READING
Titkok tengere (HP f. f.)
FanfictionRosie Magnalt idén lesz elsőéves a Roxfort varázsló- és boszorkányképző szakiskolában. Ám még nem tudja, hogy egy átlagosnak ítélt boltív mennyire fel fogja kavarni az életét. És mi történik akkor, ha Rosie elkezd kutakodni az Ollivander ikrek után...