17. Norbert, a sárkány

141 6 1
                                    

Még a meccset követő nap reggelén a négyesfogatunk kisebb gyűlést tartott, vagyis Harry reggeli után behúzott minket egy terembe. Aztán mesélni kezdett.

-Tegnap este még visszamentem az öltözőbe. Mikor visszafelé jöttem, meghallottam Pitont, ahogy Mógussal kiabál. Azt kérdezgette, rá jött-e, hogyan lehet kicselezni Bolyhoskát. Mógus kitartott, nem szólalt. Aztán Piton azt mondta, majd még beszélnek erről és, hogy fontolja meg, kihez akar hűséges lenni.

-Vagyis Piton Mógustól akarja megtudni, hogyan tudja kicselezni a kutyát.-vonja le a következtetést az egyik asztalnak támaszkodó Hermione.

-És azt akarja, hogy döntsön közte és Dumbledore között.-folytatom-Rajta múlik, Pitonnak sikerül-e lejutnia.

A következő héten újabb esemény történt. Alexxal aznap váltottunk szót a meccs óta először. Persze, beszélgettünk a győzelmünkről,-elmondta, hogy büszke rám, de őket győztük le, úgyhogy nem teljes a boldogsága evvel kapcsolatban,- aztán másra terelődött a téma.

Liana Turpin, akivel találkoztunk az Abszol úton, ő tetszett Alexnak már jó ideje. Azon a szombaton a fiú elmondott mindent a lánynak. Mint kiderült, az érzéseit viszonozták. Azóta van Alexnak barátnője. Rengeteget lehet őket együtt látni.

Hermione szerint közelednek a vizsgák. Pedig addig még vagy tíz hét hátra van. Én hamar beletörődtem, hogy így is, úgy is rá fog venni a tanulásra, úgyhogy neki is láttam. A fiúk nehezebben adták be a derekukat. Aztán egy kis nagyon férfias nyafogást követően Hermione-nak sikerült őket is beletemettetnie a tananyagokba.

Ma a könyvtárban tanulunk Bájitaltant. Az egyik asztalnál telepedtünk le, s amíg Hermione a könyve fölé hajol, Ron sugdolózva panaszkodik Harrynek. Még mindig nem fűlik a foga a dologhoz. Én is őt hallgatom, majd meglátom Hagridot, ahogy a könyvespolcok között keresgél. Nem nehéz észrevenni, tekintve, hogy még a polcoknál is magasabb kicsivel.

Harry is egész hamar észreveszi a vadőrt:

-Szerintetek mit csinál itt Hagrid?

-Gondolom könyvet keres.-vonja meg a vállát Hermione.

-Hol látjátok ti itt Hagridot?-kérdezi Ron.

Miután észreveszi a polcok közül kitűnő fejbúbot, felnyaláboljuk a könyveinket, s elindulunk a vadőr felé.

-Te mit csinálsz itt?-bátorkodik Harry.

-Én csak körülnézek...-mondja, de mind látjuk, ahogy egy vaskos kötetet rejt a háta mögé-És ti mit csináltok itt? Csak nem Nicolas Flamel után nyomoztok még mindig?

-Á, dehogy!-legyint Ron-Már rég rájöttünk ki ő.

-De mond csak, Hagrid, más is őrzi a bölcsek kövét?-kérdezi Harry.

-Persze, egy csomó bűbáj.-válaszol helyette Hermione.

-Ilyenről ne itt beszéljünk!-int le minket-Ide figyeljetek! Nem ígérem, hogy tőlem megtudtok akármit is, de gyertek le hozzám este! Több diák nem tudhat a dologról! Még a végén azt hiszik, nekem járt el a szám!

Szót is fogadunk, este, úgy tíz perccel takarodó előtt magunkra öltjük Harry láthatatlanná tévő köpenyét, majd lesietünk a Roxfort lépcsőin, átvágunk a kastély parkján. Harry kinyújtja kezét az elvarázsolt szövet alól, s bekopog a vadőrlak ajtaján. Észreveszem, hogy az összes függöny be van húzva, így eltakarva a belső teret a kíváncsiskodók elől.

Hagrid nem enged be minket rögtön, először meg kell erősítenünk, hogy csak mi vagyunk. Kezén kesztyű, ami szokatlan, de nem szóljuk meg. Odabent fojtogató a hőség. Az este amúgy is kimondottan meleg, de a vadőr ennek ellenére alaposan befűtött.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 10, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Titkok tengere (HP f. f.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora