13. Születésnapi meglepetés

129 8 0
                                    

Mióta tudjuk, hogy Nicolas Flamelnek köze van a Bolyhoska által őrzött dologhoz, kutatás vette kezdetét. Azóta minden szabadidőnket a könyvtárban töltjük, átnézzük a könyveket polconként, előröl hátrafelé haladva.

És sajnos mindent meg kell néznünk, mivel Flamel lehet akárki, tudós, auror, alkimista, orvos, kutató, író, de lehetséges az is, hogy ő csak Dumbledore egy egyszerű, jó barátja. Az utóbbi miatt benne van a pakliban, hogy a könyvtár Flamel-mentes és nem találunk semmit.

Kutatás közben, több könyv is felkelti az érdeklődésemet. Ezeket ki is kölcsönzöm. Ilyen a Teszlek Süveg című mű. Amint elolvasom a címet, eszembe jut, mit mondott nekem a süveg.

,,Beillesz a Hollóhátba, apád is oda járt...,,

Biztosra veszem, hogy a süveg tévedett..., pont ezért akarok utána járni a dolognak, bármi is történt.

~

Ahogy haladtunk az idővel, úgy közeledik a születésnapom is. November huszonegyedikén ugyanolyan borús, hideg időjárásra ébredünk, mint az utóbbi pár hétben. Csakúgy, mint általában, hamarabb ébredek, mint Hermione. Miután felhúzom taláromat leballagok a Nagyterembe. Meglepetten fogadom, hogy a hétköznaponként későn kelő Oliver már a reggelijét fogasztja, sőt lassan befejezi. Így, hogy más ismerős arcot nem látok-,még Alexét sem-,odasétálok a fiúhoz.

-Szia! Leülhetek?-kérdezem.

-Szia! Persze. Hogy hogy már ilyenkor idelenn vagy? Hol van Hermione?-szegezi nekem a kérdéseket, miközben visszateszi maradék pirítósát a tányérjára.

-Jobb kérdés, hogy te hogy hogy már itt vagy?-válaszolok kérdéssel, majd hozzáteszem-Egyébként pedig Hermione még aludt mikor lejöttem.

-Pedig azt hinné az ember, hogy õ az első, aki reggelenként belép a Nagyterembe.-mosolyog, de ez a mosoly hamar elveszik-Én nem tudtam aludni, szinte egész éjjel. Katie és Angelina elintéztek maguknak három hónapnyi büntetőmunkát minden szombatra decembertől kezdve, ezért hiányozni fognak a Hugrabug elleni meccsről. Próbáltam meggyőzni McGalagonyt, hogy egyezzen le arra az egy délelőttre kivételt, de semmi.

-Ki adott nekik ennyi büntetőmunkát?-kérdezem felháborodva.

-Szerinted? Piton. Azt akarja mondjuk le a meccset miattuk.

-És nincs senki, akit be tudnál tenni helyettük?

-Nem igazán. Voltam olyan idióta, elvakított a bizalmam a csapat sikerében, azt hittem nem kell majd csere.-fogja a fejét.-Ha Dumbledore megengedné, kérhetnék kölcsön más háztól hajtókat. Vagy tarthatok új válogatót, de nem megyek vele sokra, már láttam mindenkit játszani, aki be akart kerülni a csapatba.

-Azért ne zárd ki egyik lehetőséget se.

-Nem is akarom. Akármit is teszek, gyorsan kell döntenem, mert az új csapattagnak is kell edzésre járnia.-amint befejezi a mondatot, eszembe jut egy ötlet.

-Oliver, ugye Harry elsőévesként van benne a csapatban, és mi lenne ha én játszanék. Mindig ott vagyok az edzéseken, tudom a taktikákat, mindent, csak McGalagonyt és Dumbledore-t kellene meggyõzni.-hadarom lelkesen.

-Nem hiszem, hogy McGalagony belemenne, de egy próbát megér. Megpróbálom.-mondja csillogó szemekkel, próbálja titkolni, de látom rajta, hogy ő is lelkesedik.

-És mi legyen a másik üres hellyel?

-Ha Dumbledore belemenne a házas kölcsönzésbe, az unokatestvérem lehet játszana velünk.

Titkok tengere (HP f. f.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant