2. bölüm

477 24 2
                                    

Beni duvar ile arasına alıp önce kızgın bakışlarını yolladı sonra ise saçımı tutup çekti. Ben ne kadar ittirsem de işe yaramıyordu canım yanıyordu. "Laila yeter bırak saçımı!" Diye bağırdım ama o daha çok saçımı çekip konuştu "ben sana jungkook'dan uzak dur demedim mi?ha!" Ne?! Ya mal sen benim ayağıma basmasaydın böyle bişi olmicaktı zaten.
"Eğer sen benim ayağıma basmasaydın böyle bişi olmicaktı zaten Laila!bırak saçımı!" Ben bağırdıkça sesim oda da yankılanıyordu Laila benim saçımdan tutup yere attı ve sırıtarak üstüme gelmeye başladı ben acıdan ağlamamak için kendimi zor tutarken karnıma yediğim tekme ile bağırdım "YETER!YETER LAİLA YETER SENİN PLATONİĞİN YÜZÜNDEN BENİM SUÇUM NE! BENİMLE UĞRAŞMAYI KE-" sözüm yarıda kalmıştı çünkü bay jeon odaya dalmıştı.

"Noluyo burda! Somi, iyi misin? Noldu?"
Bay park beni yerden kaldırmıştı bende hala şoktayken konuştum "b-bay jeon l-laila ilk önce benim saçımı çekti sonra da t-tekme attı" diyebildim zorlukla bay jeon bana kısa süre bakıp Laila'ya döndü.

"Neden yaptın bunu Laila?!"
Laila cidden iyi bir oyuncuydu şimdi de ağlıyordu.

....

Bay park ile Laila odadan çıktı bay jeon bana döndü ve konuştu "Sen ne zaman kendini korumayı ögreniceksin somi böyle sürekli ezik gibi kalmakla eline ne geçiyo!" Ne olmuştu birden bire sabah pamuk gibiydi şimdi taştan bi farkı yok. Odadan çıkıp gitmişti bende üstümü giyip yattım buraya iş için geldiğimizden erken yatmak zorundaydım yarın büyük bir toplantı vardı sanırım.

...

Hep birlikte oturmuş kahvaltı yapıyorduk.
Bay jeon masadan kalkarken bana eliyle gel işareti yaptı bende kalkıp onu takip ettim onun odasına gidiyorduk. Bana oturmam için bi sandalye uzattı oturdum.

"Bak dün sana bağırdığım için özür dilerim"
"Önemli değil bay jeon, haklıydınız."
"Herneyse birazdan bir toplantıya gidicez ve senden tek bir şey istiyorum eksiksiz bir şekilde not almalısın bu iş bizim için çok önemli asistan"

"Tamam bay jeon" deyip önünde eğildim ve izin isteyip çıktım.
Bu da sanki ilk defa toplantıya katılıyormuşum gibi konuşuyor sanki ben napçamı bilmiyorum.

......

Toplantıya gireli 5 dakika olmuştu ben ise bay jeon'un yanında oturup her kelimeyi not alıyordum ve sanırım artık ellerim felç olucak bide yavaş konuşsa keşke adamı sanki arkadan kovalayan var.

Bay jeon ara sıra bi not defterine bide bana bakıyordu bu şirket bana hiç Tekin gelmedi hele şu adamlara bakılırsa etek giydiğime lanet ediyorum.

Ben kendime söverken bacağımda hissettiğim el ile irkildim. Hemen arkamı döndüm ama keşke dönmeseydim onun burada ne işi vardı ya.
Ben hala onun yüzüne bakarken o sırıtıyordu ama eli hala bacağımdaydı ben elini ittirip önüme döndüm bu sefer de bay jeon'un bakışıları üstümdeydi bana bakıp tek kaşını havaya kaldırdı ben hala şoktaydım ......'nin burada ne işi vardı öf çıldırıcam....

Selamm ben geldim tahmin edin sizce kim bu gelen ve somi'nin neyi oluyor somi neden bu kadar şaşırdı???💜💜💜


my boss And My stepbrother •JJK• ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin