7. bölüm

263 17 0
                                    

Tanrım. Bu o
Laila'nın abisi ama neden burada?

"S-senin ne işin var burada?" Lanet olsun kekeledim.
"Ooo somi hanım Günaydın hoşbuldum" Söylediği şeye göz devirip mutfağa gittim.
Arkamdan jungkook da geldi ve ona sordum.
"Jungkook onun burada ne işi var?"bana baktı sonra önüne dönüp konuştu
"Öylesine, geçiyomuş uğramış neden?"
"Hiç öylesine sordum" eğer o kim derseniz wojin yoongi'nin yakın arkadaşı ve benim düşmanım.

•••

Kahvaltımızı yapıp şirkete geldik pazartesi olduğu için biraz yoğundu. İşimin başına dönüp kağıtları imzalaması için jungkook'a götürdüm.
Kapıyı çalıp içeri girdim ama içerde Laila beklemiyordum.

"Koo- bay jeon bunları imslzalamanız gerekiyor"
Laila bana garip bir bakış atıp tekrar önüne döndü.
Kağıtları jungkook'a uzattım ve imzalamasını bekledim. Kağıtları tekrar bana uzattığında alıp giderken Laila konuştu ve yürümemi yavaşlattım.

"Ee kook akşam kabul mü?" NE? o-o jungkook'a kook mu dedi? Yok yok ben yanlış duymuşumdur ya.
Hayır ona kook dedi.
Bana sadece benim ona kook dediğimi söylemişti.
Onun cevabını duyduğumda içim rahatladı.

"Hayır Laila somi'yi yanlız bırakamam"

Tamam da yani ben olmasam kabul edicek heralde.

Odama gelip Telefonumu elime aldım ve biraz takılıp ise döndüm.

•••

Yemek yiyip tekrar şirkete girdim jungkook da dışarı çıkıyordu ona bi bakış atıp girdim içeriye.

Asansöre bindim kimse yoktu ki biri elini uzattı kapı tekrar açılınca içeri şapkalı ve maskeli biri girdi ve simsiyah giyinmişti garip.

Asansörden inip odama değilde bay park'ın odasına geldim kapıyı çalıp içeri girdim ve karşımda jimin ve chaeng öpüşüyordu OmO.
"Şirkette değilde evde mi devam etseniz acaba hm?" Dedim ve chaeng aniden ayrılıp yüzüme baktı ama ben umursamadım.
"Bay park bunları bay jeon gönderdi"
"Peki çıkabilirsin" dedi bak bak hemen de kovuyo
Gülerek" peki" diyip çıktım.

•••

Eve geldiğimde abimin salonda olduğunu farkettim.
Ve kapıyı kapatıp içeri girdim salona girip çantamı koltuğa fırlattım ve oturdum.

"Bana sadece benim sana kook dediğimi söylemiştin" dedim oda bana baktı ve konuştu
"Sadece sen diyosun zaten?" He He bende yicem öyle mi?
"Bugün o kadın neden sana kook  dedi o zaman"
Derin bir iç çekti ve konuştu.

"Şirkette duymuştur"

"Şirkette sana kook diye seslenmiyorum"
"Dışardan duymuştur o zaman"
"Seninle hiç dışarı çıkmadım"
Gözümün içine baka baka yalan söylüyodu
Evet odasındayken ağzımdan kaçırıyordum ama son anda değiştirdim bide hızlı konuştuğum için pek anlaşıldığını sanmıyorum.
"Oof somi uzatma işte bilmiyorum"
"Gözümün içine baka baka nasıl yalan söylüyosun anlamıyorum?!" Sesim biraz yüksek çıkmıştı ki bunun üzerine ayağa kalktı ve oda bana bağırdı

" eğer bir daha bana sesini yükseltirsen -!"
"Naparsın döver misin? Daha yeni karşıma geçmiş bana abinim diyosun şimdide gelmiş beni tehtid ediyosun başka?!" Bana sinirle bakıp  yanıma geldi hızla ve tam bana vuracağı sırada anlamadığım bi şekilde gözümden yaş aktı.
Buna karşılık elini indirdi ve bana sarıldı ne yaşıyorum ben ya noldu şimdi.
Kulağıma "Özür dilerim" Diye fısıldadı ve ayrılıp çıktı gitti. Bu neydi şimdi bende odama gidip yattım.

•••

Gece kapının alacaklı gibi çalması üzerine uyandım ve korku ile gidip kapıyı açtım .............


Çok az oy geliyo ve ben kısa sürede final yapıcam 💜💜💜

my boss And My stepbrother •JJK• ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin