Olamaz ya yoongi ' nin burada ne işi var umarım bay jeon'un bi kaç gündür bahsettiği ortaklık meselesi bu adam değildir.
Saçımda hissettiğim baskı ile irkildim ve ağzımdan korkulu bir ses çıkardım bakışlar yine üstümdeydi ben tedirgin tedirgin otururken o sırıtıyordu. Off sıkıldım artık elim felç zaten.....
Sonunda toplantı bitti ben tam çıkıyordum ki yoongi bileğimi tuttu
Yg:aa uzun zaman sonra karşılaşalım bayan somi bizi takmasın olmadı bak.
Sen:bana bak yoongi beni rahat bırak karşıma da çıkma anladın mı beni!? Sesim biraz yüksek çıkmış olucak ki bay jeon bana döndü
Bj:bi sorun mu var asistan? Arada bi yoongi'ye bakıyordu "yok bay jeon bi sorun yok gidebiliriz"
Diyip yoongi'yi geride bıraktım sandım ama öyle olmamıştı "Özür dilerim bay jungkook ama somi ' yi beş dakikalığına götürmem gerek" dedi ve bileğimi tuttu bay jeon bu bana bi yoongi'ye bakıyordu tabi ne olduğunu bilmiyordu ki bana 'ne oldu?' Der gibi bakıyordu ben sadece çekistirilerek bir merdiven altı gibi bir yere getirildim"Yoongi eğer bana dokunursan seni gebertirim"
"Sakin ol bebeğim sadece eski günlerdeki gibi kavuşucaz" dedi ve bana yaklaşmaya başladı o yaklaşırken ben geri gidiyordum ki bir bedene çarptım ben daha ne olduğunu anlamadan beni arkasına aldı "suga sen ne yapıyorsun?"
"Yarım kalmış bir işi hallediyorum kook "
Neden kook'u bastırarak söyledi ki? Offf beynim iflas etti bay jeon bana döndü ve "senin suga ile ne işin var!?" Dedi sakince(!) Ben ise mal mal suratına baktım o yoongi ye dönüp bişeyler söyledi ve beni kolumdan tutup götürmeye başladı yoongi ise arkadan bağırıyordu "daha sonra görüşücez somi!"......
"Sen o adamı nerden tanıyorsun somi?"
"S-sadece bir a-arkadaşımdı"
"Emin misin?"
"E-evet"
"Somi bana yalan söyleme"
"Ahh bay jeon tamam y-yoongi benim eski
S-sevgilim yani n-nişanlım"
Bunu söylerken gözlerim dolmuştu bay jeon ağzı açık bana bakıyordu
"İ-istersen ortaklıktan vazgeçebilirim"
"Ah gerek yok bay jeon bunca zaman nasıl dayandıysam şimdi de dayanabilirim sanırım"
"Peki, herneyse odana gidebilirsin" dedi ve bende önünde eğilip çıktım.Odaya girip Telefonumu aldım açtığımda 5 mesaj 3 cevapsız arama vardı bunların hepsi de
Chaeyoung'a aitti mesajları açıp okudumChaeng: somsom neler oldu neler!
Heeey!
LAAAN!
çok önemliii hayati bir mesele!
Açsana kızım şu telefonu ya!
Aradım ve anında açtı
Chaeng:aloo kanka sana bi haberim var!
Somi:ne oldu chaeng?
Chaeng:kanka ben sevgili yaptım!
Somi:aaaaa! Kanka artık sap değilsin!
Chaeng:çok mu komik yani herneyse seni bu gün onunla tanıştırcam ne zaman müsaitsin çünkü biz birazdan buluşuyoruz.
Somi:hm bay jeon ' dan izin alır gelirim o zaman byby!
Chaeng: tmm bb
Telefonu kapadım ve bay jeon'un odasına gittim tam kapıyı çalışıyordum ki bay park çıktı bende hemen içeri girdim "Bay jeon bu gün erken çıkabilir miyim?"
"Bi sorun mu var?" Sana ne be allah allah!
" yok bi sorun yok önemli bi işim var sadece"
"Peki çıkabilirsin" Teşekkür edip odadan çıktım ve kendi odama gidip eşyalarımı aldım.....
Chaeyoung ile buluşacağımız kafeye geldim ve arkası dönük bir adam ve karşısında chaeng hemen yanlarına uçtum ama gördüğüm kişi ile- ay ben şok ben iptal.
"....... sizin ne işiniz var burada?""Sevgilimin yanına gelemezmiyim?"
Vee evet bomba patladı ama nasıl ya Ayy çok mutlu oldum neyse
.............
Çok çok çok ve çok uzun zaman sonra yeni bölüm sizce chaeyoung'un sevgilisi kim bay jeon neden bu aralar somi ile çok ilgili.
Lütfen hikayemi beğeniyorsanız beğeninize yoruma yazın eğer begenmezseniz bir iki bölüme final yaparım...💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my boss And My stepbrother •JJK• ✔
FanfictionPatronum zannettiğim kişi nasıl abim olabilir..... ∆∆∆∆∆∆∆∆∆ Başlangıç: 4 Mayıs 2020 Bitiş : 25 Aralık 2020