Bi an herşey bitti sandım. Ama öyle olmamıştı keşke ölseydim de kurtulsaydım şu lanet hayattan.
Gözümü açtım ve evet bir hastane odasıydı burası.
Elimde hissettiğim ağırlık ile kafamı o tarafa çevirdim ama elimi tutmuş kafasını da elimin üstüne koymuş bir bay jeon beklemeyi bırak bay jeon beklemiyordum.Elimi biraz oynattım ve aniden kafasını kaldırıp bana baktı ve gülümsedi.
"Uyandın mı somi?" Yok amq hala uyuyom.
"Evet bay jeon" dedim tabiki iç sesimi dinlemem.
"Senin için çok endişelendim" Neden?
Iste bu sefer iç sesimi dinlicem."Neden bay jeon?" Bence de bu soru sormak benim hakkım.
"Yani ameliyatın biraz riskli geçti o yüzen" ameliyat mantıklı.
"Peki ne zaman çıkabilirim burdan?"
"Daha yeni çıktın ameliyattan 1 hafta burdayız" neeee! 1. Hafta. Koca 1 hafta lan ben napçam 1 hafta burda.Keşke telefonum yanımda burda ols- olsa dicektim ki bay jeon Telefonumu uzattı
"Al bakalım canın sıkılır şimdi"
"Teşekkür ederim bay jeon" bana baktı ve tekrar gülümsedi lan bu adamın gülüşü bana tanıdık gelmeye başladı yaw.•••
"Acıkmışsındır ben yemek alıp geliyim sana"
"Peki" olm harbi acıktım ha. E ama ne yicemi sormadan gitti bu.Babam bana küçükken birşey anlatmıştı ama sadece halay meyal hatırlıyorum. Babam benim bi abim olduğunu söylemişti acaba abim nerde? Ne yapıyor? Nerde kalıyor? Aklımda ki soruların dağılmasına sebep olan kapı ve bay jeon tşk.
"Evet yemekler geldi. Al bakalım"diyip elindeki poşeti bana uzattı. Açtım içinden en sevdiğim yemek çıktı tabiki de hamburger ve patateees ama nerden bildi ki bunları sevdiğimi hemde sosuna kadar.
"Bay jeon benim bunları sevdiğimi nerden bildiniz?" Yüzüme baktı bi süre sonra cevap verdi
"Şey şirkette sürekli bunlardan yiyosun bende sevdiğini düşündüm o yüzden" beni mi gözetliyon gardash(nolja, nolja. yazmasam olmazdı. AJWYTRJDIQWIJX)Cevap vermedim ve yemeğe başladım o da kendine salata almış ey allahım ya burda hamburger mis gibi duruyo şunun yediğine bak. Nys banane.
•••
Eve gelmiştik evet 'tik' bay jeon'da bende kalmak için ısrar etti ben ne kadar reddettsemde dinlemedi.
Şu an yemek yapıyor bende televizyon izliyorum.
Beni tembihledi buradan kalkmamam için ama ben dinlemeyip babamın odasına geldim ve kutuları karıştırmaya başladım.Bir sürü eski şey ve bir fotoğraf albümü.
Albümü alıp salona indim bay jeon hala mutfaktaydı bende oturup fotoğraflara bakmaya başladım bu fotoğraf dikkatimi çekti.
Benim yanımda bi çocuk var yüzü çok tanıdık ama bi türlü gelmiyor aklıma. Salona bay jeon geldi. Yüzüne dikkatli baktım. Evet! Ama bu fotoğrafta onun ne işi var?"Bay jeon bu size çok benziyor?" şaşırmış ve tedirgin bi şekilde fotoğrafa baktı sonra da bana
"Y-yok canım ne alakası var bu ben değilim" fotoğrafın arkasında birde yazı yazıyordu.Tarih:12.8.2009 ( fotoğrfın çekildiği tarih)
Bu benim doğum tarihim ama. İsimler de yazıyo
Jungkook
Somi
Linux
Taehyung
Chaeyoung
Shin yeBunlar arkadaşlarım ama bay jeon ne alaka?
"Arkasında isimler yazıyor bay jeon ve sizin ki de var?" Şaşkınlık ile birlikte bana baktı korkuyordu bu gözlerinden belliydi.
Neler oluyor benim neden hiçbir şeyden haberim yok.
"Bay jeon cevap vericek misiniz?"hala bi bana bi fotoğrafa bakıyordu.
"T-tamam somi sana herşeyi anlatıcam ama benden uzaklaşmandan çok korkuyorum" niye bu kadar korkuyo ondan neden uzaklaşıyim.
"Sizden neden uzaklaşıyim bay jeon anlamıyorum.""Ben ......................~"
Evet yeni bölümmm.
Bölümleri gece atıyorum çünkü daha çok ilham geliyo ve bu sayede güzel olduğunu düşünüyorum.💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my boss And My stepbrother •JJK• ✔
FanfictionPatronum zannettiğim kişi nasıl abim olabilir..... ∆∆∆∆∆∆∆∆∆ Başlangıç: 4 Mayıs 2020 Bitiş : 25 Aralık 2020