Yine her gün yaptığım gibi yatağımdan kalkıp üstümü giydim. 1 hafta önce başladığım asistanlık işi bana iyi gelmişti evde boş boş oturacağıma çalışmak en iyisi bence.
Şirkete geldiğimde ilk Shin ye' yi görürdüm ama bu gün ne olduysa çıkmadı karşıma diyecektim ki elinde iki tane kahve ile tam karşımda durdu gülümsedi ve bana kahvelerden birini uzattı seviyorum bu kızı ben ya.
Odama geçip eşyalarımı koltuğun üstüne bıraktım bay jeon'un gelmesine daha 15 20 dakika vardı bende o sırada dosyaları mail atıyordum.
.......
Bay jeon'un artık geldiğini tahmin ederek tabletim ile odasına geldim kapıyı çaldım"gel"sesini duyunca içeri girdim."Günaydın asistan" dedi."Günaydın bay jeon bu gün boşsunuz sadece saat 14:30 da kim şirketinin sahibi ile yemeğiniz var onun dışında başka bişi yok"dedim ben bunları söylerken o da bana bakıp güldü "teşekkür ederim asistan" deyip yerine oturdu "eğer bir isteğiniz yoksa ben gidiyorum bay jeon dedim o da onaylarcasına başını salladı önünde eğilip çıktım ki karşımda Laila bozuntusu vardı cidden neydi bun derdi benimle.
"Vaay somi hanım ne yapıyorsunuz yine giymişsiniz Etekleri" sanane lan istediğimi giyerim allah allah ya gıcık ona sadece göz devirdim "bakıyorumda sizde kalçanıza kadar elbise giymişsiniz göğüsleriniz patlicak nerdeyse"dedim."Sen ne arıyodun jungkook'un odasında"
Salak bu ya "asistanıyım ya hani ondan"
Gerizekalı aynı derecedeyiz o bay park'ın asistanı ama bay jeon'a jungkook diye sesleniyo ne kadar saygısız olduğu burdan belli.
"sen kendini fazla mı akıllı sanıyorsun? o zaman öyle sanmaya devam etmelisin çünkü bay jeon bana ait ondan uzak dur"bu kadının amacı ne ben napim bay jeon'u al senin olsun. Salak mı ne? Bak bak bide kıvırta kıvırta gidiyo işi gücü sapıklıkta buraya iş için geldiğini sanmıyorum da neyse.
Kafeterya ya indiğimde Shin ye oturmuş dalgın dalgın düşünüyodu bende kendime ve ona kahve alıp yanına gittim beni fark etmemişti elimi önünde salladım anca fark etti.
"Ee anlat bakalım ne oldu bayan Shin ye?"
"Annem,annem dönmüş ve beni görmek istediğini söyledi" ne yani bayan choi döndü mü? Nasıl yani ahh"Ne? Bayan choi döndü ve seni mi görmek istiyor?sen ne dedin peki?"
"Tabiki Hayır dedim onca yaptığı şeyden sonra bide beni görmesine izin mi vericektim"
Ne oldu derseniz Shin ye 18 yaşındayken annesi yani bayan choi babasını aldatmış eve geldiğinde ise Shin ye' e babası ile bişanacağını söylemiş Shin ye de ona karşı gelince onu dövmüş ve evden atmış. Ne kadar saçma değil mi? O gün Shin ye bize geldi ben zaten tek yaşadığım için onu eve aldım ve birlikte yaşamaya karar verdik Chaeyoung da var tabii o benim anaokulundan beri arkadaşım onu da eve davet ettim ve sonuç üçümüz birlikte kalıyoruz."Doğru, bak sana ne dicem" demem ile telefonuma mesaj geldi. Bay jeon'dan
Bay jeon: asistan çabuk odama gel. Hemen
Ne oldu ki şimdi birden bire bende ona mesaj attım
Somi: bir sorun mu var bay jeon?
Bay jeon:hemen odama gel.
"Shin ye benim gitmem lazım bay jeon çağrdı"
"Bir sorun mu var?"
"Bilmiyorum gidince öğrenicem"
"Peki git"Koşarak bay jeon'un odasına geldim kapıyı çaldım"gel"sesini duyunca içeri girdim içeride bay park ve asistanı Laila ve bir adet bay jeon duruyordu.
Önlerinde eğildim ve bay jeon konuşmaya başladı
"Asistan bu günkü yemeği iptal et yurtdışına gitmeliyiz"
"Peki bay jeon ben hemen hallederim" dedim ve eğildim tam çıkıyordum ki bay jeon tekrar konuştu "sende geliyorsun asistan " dediğinde şaşırdım "ben mi neden bay jeon?" "Asistanım olduğun için olabilir mi?" "A şey peki ne zaman?" "Bu akşam yola çıkıcaz, sen hazırlan ve şirkete gel dördümüz birlikte gidicez."dedi dördümüz mü dedi o bi dakika o zaman bu Laila bozuntusu da geliyordu ah tanrım neden.
"Başka bişi yoksa çıkıyorum bay jeon" "çıkabilirsin, ama dur" ya bu ne be bi çık bi dur "ilk önce yemeği iptal et ve evine gidip hazırlan" dedi "peki bay jeon"
Evet bu sefer çıkmayı başardım.Odama gidip yemeği iptal ettim ve şirketten çıkıp eve gittim.
•••••••••••••••
Saat 6 olmuştu bende evden çıkıp şirkete gittim bay park bay jeon ve bozuntu orada beni bekliyordu koşarak yanlarına gittim bay park konuştu "eveet somi de geldiğine göre gidebiliriz"dedi bay jeon bana bakıp tekrar önüne döndü...
Arabada bay jeon ile yan yana oturuyordum ve Laila'nın gözleri üstümdeydi. Havalimanına geldik arabadan inip içeri girdik biletimizi aldık uçağın kalmasına 15 dakika vardı hemen uçağa gittik ve ben yine bay jeon ile oturuyordum Laila ise - tahmin ediyorsunuzdur...
Kulaklığımı taktım ve şarkı dinlemeye başladım.
Kulaklığımın birinin çıkması ile yanıma döndüm bay jeon kulaklığı takmış gözleri de kapalıydı bende önüme döndüm ve gözlerimi kapadım. Ki sanırım uyumuşum...Dürtülmem ile gözümü açtım bay jeon karşımda bana bakıyordu."hadi kalk uykucu geldik" dedi acayip utanmıştım hemen kalktım arkamdan Laila geliyordu birden ayağıma arkadan basması ile tam düşüyordum ki bay jeon beni tutmuştu ve sanırım bu da Laila'ya kapak olmuştu. "Dikkat et asistan"
Dedi ve yürümeye devam etti......Otele geldiğimizde bay jeon odaların anahtarını vermişti bende anahtarımı aldım bay jeon ile yan yanaydı odalarımız ben odaya girdim kapıyı kapatıp hemen banyo ya girdim...
Banyodan çıkıtığımda karşımda gördüğüm kişi beni yere sabitlemişti. Duvar ile beni arasına alıp konuştu"........."
Selammm. İlk hikaye umarım güzel olmuştur. 2. Bölümde görüşmek üzere bangtan ile kalın💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my boss And My stepbrother •JJK• ✔
FanfictionPatronum zannettiğim kişi nasıl abim olabilir..... ∆∆∆∆∆∆∆∆∆ Başlangıç: 4 Mayıs 2020 Bitiş : 25 Aralık 2020