4. bölüm

419 23 15
                                    

"Bay park sizin burada ne işiniz var?"
Şaşkınlık ile sorduğum soru üzerine bay park gülümsedi ve konuştu

"Sevgilimin yanına gelemezmiyim?"
Ben şok şok şok Oha kankam ve bay park OMO.
"Y-yok yani ben şaşırdım ondan şey oldu her neyse bay park anladınız işte" dedim ve oda güldü.
"İş dışında bana jimin diyebilirsin"
"Peki jimin".....

biz sohbet ederken telefonuma mesaj geldi.

Mesaj

X:somi eğer işin bittiyse şirkete gelir misin?

Bu muhtemelen bay jeon olmalıydı ama neden başka numaradan yazdı ki ve mesai saati de bitti.

"Iı şey benim gitmem gerek başka bi zaman görüşürüz"
"Görüşürüz somsom " gülümseyerek ordan ayrıldım ve şirkete doğru yol aldım ama buraya biraz uzak olduğu için taksi ile gidecektim durağa doğru yol aldım.

Hele şükür bi taksi geliyor hemen durdurup şirketi tarif ettim ve arkamı yaslandım.

Şirkete yakınlaştığımızda çantamdan para çıkaracaktım ki şirketi geçtik işler iyice boka sardı.
"Hey şirketi geçtik!" Diye adama bağırdım adam dikiz aynasından bana bakıp sırıttı ve elini kulağına bastırarak "hallettim geliyoruz" dedi. Neyi halletti ve nereye gidiyoruz? Ah çıldırıcam ya.

"NEREYE GÖTÜRÜYORSUN BENİ!" Diye adama bağırdığım sırada ağzıma bişey tuttu ve gözlerimin kararması bir oldu.

....

Gözümü araladığımda karşımda iki tane adam duruyordu ve kendi aralarında sessizce konuşuyorlardı tabi ben duyuyorum.
"Onu bi kaç gün daha burda tutucam jungkook arasın dursun nede olsa on-" ben kaç gündür burdaydım? yoongi ' nin sözünü kesen şey telefonu oldu.

Ben iyi oyuncuyumdur ve numara yapmak benim işim.
" a-a kook sen beni arar mıydın ya" Diye alayla konuştu sanırım bay jeon aramıştı ama neden?
"Şşşt bağırma kook somi gayet iyi ama sanırım bi kaç saat sonra tanınmayacak hale gelebilir" bu je anlama geliyor? Of çok korkuyorum bide karşımdaki yoongi olunca

"ben senin yerinde olsam buraya gelmeyi asla aklımın ucundan geçirmezdim kook. Ama yinede sen bilirsin"diyip sırıttı ben de aniden gözümü açtım yoongi ve karşısındaki adam bana bakıyordu ve yoongi konuştu "aa şansa bak somi uyandı görüyormusun" karşısındaki adama Kaş göz işareti yaptı ve adam beni kolumdan tutup sandalyeye bağladı yoongi ise sırıtarak konuşuyordu "peki arayabilirsin sorun yok"

Dedi ve kapattı bir iki dakika sonra tekrar telefonu çaldı ama bu sefer bay jeon görüntülü arıyordu.
Yoongi telefonu açtığı gibi bay jeon bağırmaya başladı "SOMİ NERDE LAN P#Ç EĞER ONA BİŞİ YAPTIYSAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM!"
"Sakin ol somi iyi ama birazdan olamayacak" diyip üstüme geldi ağzım bağlı olduğu için konuşamıyordum.

Yanıma geldi ve bana tokat attı
"LAN ŞEREFSİZ ONA ELİNİ SÜRME LAN!"
Ben korkudan ağlamaya başladım o sırada bay jeon yine konuştu
"S-somi ağlama güzelim kurtarıcam seni o şerefsizin elinden tamam mı?" Ben sadece kafa sallayabilmiştim yoongi  telefonu adama verip  arkamda geçti ve saçımdan tutup geri çekti arkasından çıkardığı silahı başıma dayadı ve konuştu "eğer somi'nin bu güzel yüzüne bişi olsun istemiyorsan yarın o belgeleri bana getireceksin yoksa karışmam" diyip silahı yanağıma sürttü  ay ise hemen kabul etti.

tanrı aşkına bu ne belgesiyidi bay jeon ve yoongi arasında ne vardı ben bunları düşünürken aşağıdan silah sesi geldi ve gözüm Bay jeon'a takıldı sırıtıyordu ahhh çıldırıcam şimdi telefonu kapattılar ve hemen aşağıya indiler ben korkup banyo sandığım yere girdim ve evet burasi banyo.

Bikaç dakika geçti ve benim olduğum odada bir adam var kapı açılma sesi ardından da silah sesi geldi ben korkup daha da geri gittim biri bana sesleniyordu ve bu kişi bay jeon'du
"Somi! Nerdesin?" "Somi!" Ben korku ile kapıya bakarken birden kapı kırıldı ve bay jeon içeri girdi
Koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı şuan bu umrumda bile değil.
"İyi misin? Sana bişi yaptı mı?" Dedi benden ayrılarak ben korkudan bişi söyleyemedim.

Duyduğum silah sesi ve benim yere yığılmam beklemediğim bir şeydi en son bay jeon'un sesini duydum.

"Lanet olsun! Somi!" Sonrası yok zaten
....

Bu bölüm biraz kısa oldu biliyorum ama ödevlerim olduğu için bu kadar yazabiliyorum.
Yarın eğer atabilirsem 5. Bölümü atıcam
💜💜💜yorum ve Oylarınızı bekliyorum 💜

my boss And My stepbrother •JJK• ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin