"Ben... somi ben senin ü-üvey abinim"
Söylediği şey ile ağzım açık kaldı elimdeki fotoğraf yere düştü. Ben sadece bay jeon'a yani üvey abime
Of her neyse işte ona bakıyordum. Ama peki neden bunca zaman benden sakladı.S!kt!r yoksa babamın dedi abim jeon jungkook mu?
Kendime gelip konuşmaya çalıştım.
"P-peki neden bunca z-zaman benden s-sakladın?"
"Dedim ya benden uzaklaşmandan korkuyordum."
Ama bi dakika eğer bu çocuk babamdan ise annem?
Bana annemin onu ve bizi terk ettiğini söylemişti ahh neden ben bu kadar geride kaldım of!
"B-beni bırakmicaksın dimi s-somi"
Ne diyeceğimi bilmiyorum dilim tutuldu kelimeler ağzımdan çıkmıyor."B-bay jeon b-ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Gerçekten" zorla da olsa söyledim.
"Bana bay jeon demen gerek yok jungkook desen de olur yada ne istersen."•••
Jungkook ile yemek yiyorduk tek bir kelime bile etmemiştik.
En sonunda bu sessizliği o bozdu."Somi bana küçükken ne derdin Biliyormusun?"
Ben neden hatırlamıyorum.
"B-ben hatırlamıyorum?"
"Hatırlamaman gayet normal 4 veya 5 yaşındaydın.
Neyse sürekli peşimde 'kookie' diye gezerdin" ne.
Cidden mi?"D-diğer zamanlarda yani ne zaman g-gittiniz?"
Yüzüne Üzgün bir ifade takındı ve konuştu
"Senin doğum gününde. Doğum günü partin bitince bizde gangnam ' a taşındık o fotoğrafta son fotoğrafımızdı" peki ne dolayısıyla gittiler oraya?
"Peki neden gittiniz?"
"Annem öyle gerektiğini söyledi babam ile araları bozuktu o zaman biraz belki o yüzdendir""Benim şimdi abim mi var?" Diyerek yanına oturdum ve ona bakarak konuştum.
"Yani evet ama senden tek bir isteğim var küçük hanım" Diyerek burnuma dokundu ve devam etti
"Bana abi deme ama başka ne istersen de"
"Neden?"
"Boşvermelisin küçük hanım hadi kalk ve kahve yap"
Abiye bak be hemen hizmetçi belledi bizi
"He He kook emrin olur"
"Kook? Sevdim bunu bu kalsın" amq sanki kanal deģiştiriyoz.•••
"Shin ye ben iki saattir ne anlatıyorum salak arkadaşım. Neyse chaeng sen sonra anlatırsın Oki?"
"Kanka Oki de bende bi bok anlamadım"
"Aaah! Baştan anlatıyorum iyi dinleyin yoksa o kulaklarınızı çekerim"
-herseyi anlatır-
"Dinlediniz dimi lan"
"Tamam şimdi anladım şimdi bu bay jeon senin abin öyle dimi?"
"Aferin Shin ye iyi dinlemişsin" diyip kendi kendime göz devirdim...
Gittikçe uykum geliyordu kafamı yastığa koydum sonrası karanlık.
Gece su içmeye kalktım mutfaktan sesler geliyordu korktum ve elime bi vazo alıp mutfağa girdim adam tezgahın önünde bişi yapıyordu tam vazoyu kafasına geçirecektim ki abim çıktı adam."Ahy!abi sen miydin? Ödüm bokuma karıştı.
Napıyon sen burda" bu niye bana garip garip bakıyo yüzümde bişi mi var? Lan hala bakıyo.
"Yüzümde bişi mi var?" Sonunda konuştu ama bana doğru geliyordu.
"Somi ben sana ne dedim? Bana abi deme dedim dimi?"hala geliyo ben mutfaktan çıktım ama hala geri geri gidiyorum.
"D-dedin de o an korkudan şey oldu" tek kaşını kaldırdı ve konuştu
"Ne oldu?
"Ağzımdan kaçt- ahh!" Popom gitti. Bu kook yüzünden yere düştüm bide gülüyo bok var gülüyon insan gelir bi kaldırır.İç sesimi duydu heralde
"İyi misin?" Hala gülüyordu gece gece başıma gelene bak ya.•••
Sabah alarm ile kalkmadım tabiki de abimin bağırışı ile uyandım
Bende aşağıya doğru bağırdım
"BAĞIRMA SABAH SABAH UYANDIM SAYENDE!"
gülüyo bide ya mal.
..
Üstümü giyerek aşağıya indim ama gördüğüm kişi ile yerime sabitlendim
Bu ne lan böyle bu o olamaz dimi? Tövbesteyşın....Selam💝 bu bölüm biraz saçma geldi gözüme ama yine de paylasıyorum.
Bi yandan da üzülüyorum
51 görülme 12 oy :/ ....💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my boss And My stepbrother •JJK• ✔
FanfictionPatronum zannettiğim kişi nasıl abim olabilir..... ∆∆∆∆∆∆∆∆∆ Başlangıç: 4 Mayıs 2020 Bitiş : 25 Aralık 2020