BASKIN

2.6K 99 15
                                    

Daha sonra okuldan çıkar çıkmaz zombiler üstümüze doğru gelmeye başlamıştı. Şimdiye kadar önümüze çıkan zombileri bıçakla öldürüyorduk çünkü elimiz daha silah kullanmaya alışkın değildi. Zombiler tüm evleri yıkıp içine baskın yapmışlardı. İçimizden sadece birkaç kişinin ailesi yaşıyordu. Bir türlü ev bulamadık. En sonunda bizim evimize gelmiştik. Bizim evimizde hiç sıkıntı yoktu birkaç gün burada kalıp dışarı çıktık. Ev artık dayanmıyordu. İçimizde sadece Salih in , Eray ın ve benim ailem kalmıştı. Tüm herkesi alıp yola koyulduk. Uzun bir yol aldıktan sonra terk edilmiş büyük ve demirden bir ev bulduk. İçine girdiğimiz an Efekan bağırdı. Son zamanlarda ona bir şeyler oluyordu. Ben bir şeylerden şüpheleniyordum. Efekan ı zombi ıssırmış olabilirdi. Bir gün sordum ve bana evet beni zombi ıssırdı fakat size söylemek istememiştim dedi. Bunu hemen herkese söyledim ve evde bölümler bulduk. Bu evin küçük bir reviri vardı. Efekanı yatırdık ve yarasını diktik. Akşama kadar uyanmadı. Saat 8.30 gibi ben nerdeyim diye bir mırıldanma duyduk. Efekan uyanmıştı ona durumu anlattık. Çünkü bir müddet unutkanlık yaşıyordu.

-Eray burada birşey buldum diye bağırdı.  Biz de hep birlikte gidip baktık. Eray gizli bir düğme bulmuştu...

ZOMBİ SALGINIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin