ARAŞTIRMA

1.1K 66 10
                                    

Gözümüzü açtığımızda etrafta hiç birşey yoktu. Bize yardım eden kişi gizliliğini korumaya devam etti. Bu olayları hemen gidip gruba söyledik. Bize inanmadıkları için pişman oldular. Herhalde o an grup olduğumuzu unutmuşlardı. Kaç gündür yemek yemiyor doğru düzgün uyuyamıyorduk. Bu olay bize hiç iyi gelmedi. Hepbirlikte ola malzemelerle karışık bir şey yaptık ve afiyetle yedik. Bugü bizim mola günümüz diyecektimki kapının yere düşüş sesini duyduk içeri zombiler giriyordu. Zorda olsa onları temizledik. Temizlediğimiz zombilerin arasına ne yazıkki Yağmurda girdi. Bi kayıp daha yaşadık.  Ailelerimizin kaldığı evde durum gayet iyiydi. Henüz kimseye bahsetmemiştik. Kafam bu olaya çok takılıyordu. Kim olabilirdiki. Dışarıya doğru baktım. Salih kapıyı onarıyor sematide fırsattan istifade içeri giren zombileri öldürüyordu. Dışarısı bi hayli zombi doluydu. Dışarı çıkıp araştırma yapmak hem zor hem de tehlikeliydi. Aklıma takılan soru o nasıl dışarıda yaşıyor veya nerde yaşıyor? Dayanamayıp taramalıyı alıp dışarı çıktım. Eray koşarak bende geliyorum dedi. Zor bi yol aldık bulduklarımız çok saçma şeylerdi. Ağaç evi, boş jarjör, boş kutu yemek. Ama yinedi bunları eldivenle aldım. Zor bi yol sonrasında biraz kestirmişim. Hemem labavatuara gittik. Eşyaları büyüteçle inceleddik yinede bi işe yaramıyordu. Bize parmak izleri lazımdı ama o kadar eşya yoktu yada biz bilmiyorduk. Aslında aklıma delice bi fikir geliyordu ama olanak çok düşük bi ihtimal olabilirdi. Yinede Eraya söyledim. Cevap şansımızı deniyelim idi. Okula gidip fe öğretmenini bulcaktık. Belki yaşıyor olabilirdi veya okul yıkılmış ta olabilirdi. Oraya arabayla gidecektik. Geri dönüşümüz oladabilir ama olmayadabilirdi...

ZOMBİ SALGINIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin