UCU BİLİNMEYEN YOLCULUK

993 53 8
                                    

Vakit kaybetmeden evde çıktık. Zor da olsa başarabilirdik. Ama ilk önce arabada bi plan hazırladık. Plansız o okula girilmesi imkansızdır eminim. Okul zombi dolu veya yıkık olacağı üzerinde kuşkum vardı fakat hala orada yaşayanlarda olabilirdi. Giderken evimi gördüm hala aynıydı. Bir gün eski günleri getirecektik. Okula metreler kaldığında arabanın benzini bitti. Bagajda iyiki benzin bulunduruyorduk. Hemen hızla benzini koydum ve tekrar yola koyulduk. Okula vardığımızda okul yıkık değil fakat ürkütücü görünüyordu. Kapının güvenliği hala yaşıyordu yanına gittik ve biri anında güvenliği öldürdü. Yine aynı kişiydi. Bizi kurtarıp duruyormuş. Güvenlikte zombiymiş.

Okulun kapısına kadar arabayla gittik ama içerisi zombi doluydu hemen kapının önündeki asansöre koştuk. Asansör çalışıyodu ama ço yavaş ve kırıktı. Ondan daha önemlisi asansörün içinde bıçaklanmış zombiler vardı. Buda Okulda hala yaşıyan insanlar var demek oluyordu. Kapı 2. Kata açıldığında aşağı kattakinden daha az zombi vardı. Hatta zombileri çoğu temizlenmişti. Artık yaşayan birileri olduğundan emindim. Bu katta kalan zombileri temizledik. Zombi sesleri kesilince birinin bağırdını duyduk. Ses fen labavatuarından geliyodu. Acaba gerçekten fen öğretmeni yaşıyormuydu. Fakat bu kadar zombiyi tek başına temizleyemezdiki.

En fazla ya 2 kişi yada 3 kişi daha yaşıyordu. Vakit kaybetmeden labavatuara gittik. Ama kilitliydi arkadan zombiler geliyordu. Zombiler yaklaşınca biri kapıyı açtı içeri düştük. Fen öğretmeni yaşıyordu ama ağır yaralıydı.

Hemen çantadan merhem ve ilaç çıkartıp yarayı az da olsa kapattık. Öğretmen uyanır uyanmaz başka biri varmı diye sorduk. Tahmin ettiği gibi 3 kişi varmış 3 de öğrenciymiş. Nerede olduğunu öğrenip onları aldık. Ve hemen bu lanet okuldan çıktık. Eve gitmemiz uzun sürdü. Eve girdiğimizde Sevde yerde yatıyordu bi kaza ile. Ölmüştü sonra hemen okuldan gelenleri yatağa yatırdık...  

ZOMBİ SALGINIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin