SAKLANMACA

1.3K 63 12
                                    

Sadece bir sürü zombi vardı. Tüm zombileri öldürdük fakat o lanet doktor yüzünden Anılı kaybettik. Tuzağa düşmüştük. İçimizden birisi casusluk yapıyordu. Bu sahtekarlığı araştırmaya koyulduk. Koray toplantıya başladığımız an korkuyo gibiydi. Herzamankinden farklı görünüyordu. Ondan şüphelenmeye başladım. Toplantıyı erteleyip evi araştırmaya başladık. Ama hala soba yanıyordu. Lanet doktor çok uzakta değildi. Cama doğru giderken yerdeki göçüğü gördüm. Hemen eğilip inceledim. Bu gizli bir kapıydı. Hemen Eray ı çağırdım çünkü tek güvene bileceğim kişi oydu. Yanıma geldi. Diğerlerinede dışarda araştırma yapmalarını söyledim. Eray onlar çıkınca neden onlara söylemedin dedi. Çünkü Koray a güvenmiyorum dedim. Eray da nedense bende öyle düşünüyorum dedi. Hemen kapıyı açtık içerisi çok sisli ve yosunluydu. Çantadan el fenerini çıkarttık. Sessizce indik. Önümüz görünmüyodu. Burası koridora benziyordu. Epeyce uzun bir yol alıp gittik. Karşımızda sadece boş bi duvar vardı. Üstü yosun tutmuş ıslak iğrenç bir duvar içi bu yolu geldik dedim kendi kendime. Eray ben burda küçük bi bölüm buldum diye bağırdı. Eray ın nerede olduğu sis nedeniyle görünmüyordu eray sisten göründü. Birlikte o butona gittik. Butona basınca duvar açıldı. Karşımızda o pislik doktor duruyordu. Kendini zombileştirmiş güçlenmişti. Silahla kafasına doğru sıktım. Fakat ölmedi hemen duvarın yanındaki taramalıyı alıp onu taradım her yer kan oldu fakat o lanet hala ölmedi. Eraydan çantasından C4 çıkartmasını söyledim. Hemen bana çıkartıp attı. Hemen kurdum ve kaçtık bomba patladı. Onu öldürmüştük. Ağır yaralandık. Dışarı çıkmamızla bayılmamız bir oldu. Ayıldığımızda önümüzde biri vardı Koraya benziyordu. Önünü döndü ve ve... 

ZOMBİ SALGINIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin