YENİ BİR GÜN

721 37 8
                                    

Kapıyı açtığımda içeriye yaralı bir adam düştü tam dışarı atcakken çenesi düşük Jack dur diye bağırdı.

- " Ben bu adamı tanıyorum." Diye bağırdı adamı içeri alıp kapıyı kilitledik.

İçeri giren adam Jack in babasıymış. Jack çok küçükken babasını işlemediği bir suç iddiasıyla içeri tıkmışlar. Mahkeme gününde de onun işini halletmişler. Jack çok şaşkındı.

Onunla babasını yalnız bırakıp içeri girdik. Nasıl yaşıyordu ben de akıl erdiremiyordum. Şehir de tüm binalar yıkılmıştı. Biz bu evi ayakta tutuyorduk. Jack i ilk defa ağlarken görmüştüm.

Adamı Nolan diye bir arkadaşı kurtarmış. Şimdi de intikam almak için dışarıya çıkmış. Şimdi ise imtikanını zombilerin kestiğini anlayınca ilk bulduğu eve girmiş. İansına oğlunu bulmuş fakat adamın bedeninin çok dayanamayacağı belliydi. Heryeri ıssırılmış bugüne kalmaz ölür. Jack babasının yaralarını kapatmaya çalışırken bizde bulduğumuz konservelerden yemek yiyorduk.

Jack in önceden doktor lisansı olduğu için babasını yavaş yavaş tedavi ediyordu.

İlaçlar eksikti. Dışarıya Jackile çıkıp arabaya bindik. Uzun bir yol sonrasında terkedilmiş bir fabrika bulduk içerisi çok tehlikeliydi. Bir çok insan ölmüş beyinlerine inşaattan düşen demir girmiş bir çok ölü vardı. Buradaki yaratıkşar daha da farklıydı ağızlarından siyah zehir çıkıyordu.

Arabadan hemen indik. Bu yaratıklar çok hızlı koşuyordu koşarken yere düştüm Jack hemen kaldırdı. Yolun sonuna geldiğimizde kilitli tel vardı napıcağımızı bilemiyorduk silahlar arabada kalmıştı. Yaratık ilk Jack e saldırdı kemerimi çıkarıp adamı boğdum ve mataramın yanındaki bıçakla onun beynini deştim.

Jack virüs kapmıştı. Bu virüs bulaşıcıydı ondan durabildiğim kadar uzak durdum.

Başımıza bir salgın daha çıkmasını istemiyordum.

Jack evin yanındaki kulübede kalıcaktı. Burası iğrenç kokuyordu ama herşey demirdendi içimizden kaynak yapmayı bilen kişiler vardı demirlerden temizini aldım ve sırt çantama koydum. Bu kadar demir yeterli değildi.

Koşarak arabayı getirdim bagajı ful doldurduk arka koltuklarda dolmuştu. O demirlerle zırh yapıcaktık. Fakat hala ilaç bulamadık. İleride kapalı sallanan bir kapı gördük içinde ya bi canlı ya da bi hortlak vardı. Jack kapıyı açtı ama içeride hiç beklemediğim bir şey vardı...

ZOMBİ SALGINIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin