Deku.per
Obudziłem się i pierwsze co zobaczyłem to Shoto śpiącego obok mnie na poduszce.
-Widzę że już się mnie nie boisz? - zacząłem głaskać Shoto a on zaczął mruczeć.
Wstałem z łóżka i wziąłem żółtą bluzę i granatowe dżinsy, a potem poszedłem to łazienki. Załatwiłem moje potrzeby i się ubrałem. Potem zeszłem na dół na śniadanie.
-Dzień dobry Izuku, jak się spało? - moja mama już przygotowała śniadanie dla mnie i dla siebie i dla...chwila, czemu jest 3 tależ?
-Mamo?
-Tak, coś się stało Izuku?
-Emm bo...czemu jest 3 talerz? - usiadłem na swoim miejscu
-Mitsuki wyjeżdza na 2 tygodnie i nie ma z kim zostawić Katsukiego. Wczoraj do mnie dźwoniła i spytała się czy Katsuki może tu przemieszkać i się zgodziłam, mam nadzieję że się ucieszyłeś
~Nie no teraz, kiedy już nie muszę widywać go w szkole bo są wakacje. Wiem że moja mama przyjaźni się z ciocią Mitsuki ale mogła mnie o to spytać~
-Izuku. Izuku, Izuku!!
-C-co!?
-Znowu się zamyśliłeś
-P-przepraszam
-Oj Izuku, Izuku
-Co?
-Mam nadzieję że jesteś szczęśliwy że Katsuki będzie tu 2 tygodnie?
-Tak, bardzo się cieszę - uśmiechnąłem się fałszywie
-To dobrze, będzie spał w twoim pokoju, dobrze?
-Mhm - kiwnąłem głową na tak
Nie długo musieliśmy czekać na ciocie Mitsuki i Kacchana, poszłem się przywitać.
-Dzień dobry ciociu Mitsuki - uśmiechnąłem się w jej stronę
-Część Izuku - odpowiedziała mi
~*~
Gdy ja, moja mama i Kacchan zjedliśmy śniadanie, poszliśmy z Kacchanem do mojego pokoju.
-O widzę że będę musiał tu być z tym obrzydliwym gównem - Kacchan pokazał palcem na Shoto, który siedział na moim łóżku i się mył.
-Kacchan on nie jest gównem, ma na imię Shoto
-I co mnie to, nerdzie!
-Heee
~*~
Był już wieczór i kładliśmy się spać, tak niestety musiałem spać z Kacchanem w jednym łóżku ja leżałem totalnie na ścianie a Kacchan rozepchał się tak że miał całe łóżko dla siebie, nawet prawie położył się na Shoto, wziąłem go i połorzyłem na moim brzuchu, a potem zasnąłem.
CZYTASZ
Todoroki x Midoriya
Fanfiction16letni Izuku Midoriya wracając ze szkoły spotyka pewną osobę, którą potem pokochuje i nie może przestać o niej myśleć. (Jak coś to ta książka gdzie shoto jest kotem) PORZUCONE Poboczne shipy: -Shinkami -bakukiri -dabi x hawks Postacie zaporzyczone...