Co czuje Shoto?

130 8 2
                                    

Shoto per.

~*~

Obudziłem się i tego zielonego nie było, więc postanowiłem że zwiedzę to wielkie pomieszczenie (pokój Dekusia). Zeskoczyłem z tego wygodnego miejsca (łóżka) i podeszłem do jakiegoś drewnianego dużego białego biurka? chyba tak to się nazywało i wskoczyłem na kolejne miękkie miejsce (krzesło na kółkach), a potem na miej wygodniejsze miejsce (blat biurka). Stało tam coś gdzie chyba była woda (szklanka) podeszłem i wsadziłem głowę a potem napiłem się. Gdy już wypiłem tyle ile chciałem, jak próbowałem wyjąć głowę to nie mogłemjej wyjąć, chyba utknąłem.

Zacząłem kręcić się w kółko a woda się wylała próbowałem ją wyjąć ale mi się nie udało. Weście spadłem z biurka i szklanka się rozbiła.

Izuku.per

Jadłem właśnie kolacje z mamą, gdy nagle usłyszałem trzask z mojego pokoju. Szybko wybiegłem z jadalni i prawie podknołem się na schodach. Otworzyłem drzwi do pokoju i pierwsze co zrobiłem to zacząłem szukać Shoto. Spojrzałem pod łóżko nie było go tam, potem w szafce, w której trzymam plecak, też go nie było, potem za szafę i za firankę i także go nie było w myślach modliłem się żeby siedział za biurkiem. Wziełem telefon i zapaliłem lampkę, potem spojrzałem za biurko i ucieszyłem się, ponieważ Shoto siedział za biurkiem.

-Shoto chodź, nie jestem zły... Nic się nie stało.

~*~

Deku.per

Shoto siedział na moim łóżku i chyba cieszył się że przez niego dostałem karę od mamy. Zacząłem się już nudzić bo mama zabrała mi telefon i laptop za to że Shoto się zronił w łapkę, bo go nie pilnowałem.

Todoroki x MidoriyaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz