Asıl sorun ben neden tanımadığım birinin gitmemesi için uğraşıyorum salak mıyım evet evet salağım hemde hakiki salak böyle en hakikisinden
Onun kim olduğunu bilmiyorum ama bana çok samimi geldi.
Gitme ama onlara fan olduğunu
Kanıtlamak zorunda değilsin.
Eğer biri sana kötü söz söylerse bana söyle.
Ben ilgilenirim onunla ama yeter ki gitme.
parkmars
Hayır bunu yapmayacağım çünkü
sana sahibim korkmayacağım :)
Sana sahibim mi yazdı o yoksa ben mi yanlış okudum inanamıyorum cidden sana sahibim yazmış birde gülücük koymuş .
Yani gitmeyecek misin?
parkmars
Hayır bunu yapmayacağım.
TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK MUTLUYUM
Cidden çok mutluydum keşke bu kişiyle gerçekte arkadaş olabilsem çok samimi birine benziyor.
parkmars
Çok teşekkür ederim
sana gerçekten çok değer veriyorum.What bana değer mi veriyor?? hayatım boyunca bana kimse değer vermemişti woo hariç.
Rica ederim bu arada cinsiyetin ne
Bu nasıl bir soruydu cinsiyetin ne umarım yanlış anlamaz.
parkmars
Şey bunu söylemek zorunda mıyım?Ahh tabi ki değilsin seni asla buna zorlamam merak etme.
Bu arada adım Kim Hongjoong.
parkmars
Güzel bir adın varmış.
Adımı söylemicem ama bana Park diyebilirsin.
Park.. acaba kız mı erkek mi büyük ihtimalle kızdır. Yani ben öyle tahmin ediyorum.
Tanıştığımıza memnun oldum Park
parkmars
Bende memnun oldum Hongjoong.Tam bişi yazacağım sırada Woo aradı
-Alo hong nerdesin?
+Noldu?-Evine geldim. Annen evde olmadığını söyledi.
+Üvey annem, evin ordaki parktayım ora gel.
-Oh şey kusura bakma yanlışlıkla oldu tmm bekle hemen geliyom.
+Sorun değil görüşürüz.
-Görüşürüz.
Woo'ya bu mesajlaşmaları şimdilik göstermiyeceğim o gelmeden Park'a hemen iyi geceler yazmayı düşündüm.
Şey benim şimdi işim var görüşürüz. İyi geceler.
parkmars
Tamam, iyi geceler dikkat et kendine.Bu çocuk çok mu kibar yoksa bana mı öyle geliyor.
Teşekkür ederim sende.
(görüldü)
Mesajımı hemen görmüştü. Ben de telefonu kapattım cebime koydum. ardından hemen Woo geldi. ''Hong iyi misin? yine aynı şey oldu dimi'' diyerekten sarıldı.
Ben de ona sarıldım bir kaç dakika boyunca öyle sarıldık ''hadi gel bize gidelim üşüme burda'' itiraz etmeden ayağa kalktık ve evlerine yürümeye başladık yol boyu tek kelime etmedik.
Woo tek yaşıyordu bu yüzden onda kalmam onu rahatsız etmez 10 dk da evine geldik. ''herşeyin yerini biliyorsun ben banyoya gircem sen takıl burda'' tmm anlamında kafamı salladım.
Salona geçip kendimi koltuğa bıraktım televizyonu açtıp. Şans eseri minyonlar vardı. Minyonları çok seviyordum bu yüzden onu izlemeye başladım.
Wooyoung'dan
Duştan çıktım üzerimi giyinip salona Hongjoong'un yanına gittim televizyon açıktı minyolar vardı. Hong'a baktığımda tıpkı bir bebek gibi uyuyordu.
Onu uyandırmadan yavaşca kucaklayıp yatağıma yatırdım. Televizyonu kapatım bende yanına yattıp ve gözlerimi kapadım.
Hongjoong'dan
Gözümü açtığımda Woo'nun odasındaydım sanırım akşam uyuya kaldığım için beni buraya getirmişti.
Saat daha 6'ydı Woo henüz uyanmamıştı. Ben de onu uyandırmadan salona geçtim telefonumu açtığımda bildirim geldi. Park tweet atmıştı. Neden bu kadar heyecanlandım alt tarafı bi tweet atmış.
Bugün kendimi iyi hissetmiyorum. Sanırım biraz hastayım. Bu yüzden yarına kadar gelmeyeceğim. Kendinize iyi bakın. Sizi seviyorum.
Yaa hasta mı olmuştu kıyamam ben ona. Bi dk neden bu kadar üzüldüm sanki sevgilim neyse
Geçmiş olsun. Umarım bir an önce iyileşirsin. Kendine iyi bak seni seviyorum.
Altına yorum yapmıştım ve hemen beğenmişti. Woo uyanmadan kahvaltı hazırlamaya karar verdim 20 dk boyunca kalhvaltı hazırladım.
Hazırlamam bitince Woo'nun yanına onu kaldırmaya gittim ''piştt woo kalk hadi kahvaltı hazırladım'' ''hıh noldu'' ''kalk kalk kahvaltı hazırladım'' ''adamsın bee'' diyip yanağımı öptü.
öptüğü yeri hemen silip ''ıyy ya napıyon'' diyince güldü. ''elimi yüzümü yıkayıp geliyom git sen'' odadan çıkıp mutfağa gittim
2 3 dk sonra o da geldi ''wow hyung çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık'' ''afiyet olsun'' yemeye başladğımızda Woo bana baktı ''hyung sana bişi sorcam'' ''sor''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Mesaj~ Seongjoong
FanfictionKüçük yaş da ailesini kaybeden Kim Hongjoong bir aileye verilir ve hayatının geri kalanını o aile ile yaşar. Ama sorun şu ki üvey ailesi ona hiç iyi davranmaz. Hongjoong'u sürekli kullanıyorlardı ve düşük not aldığında ise onu cezalandırıyorlardı. O...