0.7

16 1 0
                                    

Zeus

Poseidon

Hades

Burada

Yoongi

Ben

Zeus

Poseidon

Hades

Zeus

Poseidon-

-Siktir

Babamın bana bakışından sıçtığımı anlamıştım. Hades bana kafasını sağa sola sallayarak bakıyordu. Şu sözleri söyledi.

"Kime çektiği belli oluyor."

Sana çekmişim, Piç. Göte bak herhalde ordumla onu delmemi istiyordu.

PARDON DA ŞUAN BİR SAVAŞ OLMAK ÜZERE İSTERSEN HOMOZİGOT BASKIN GENİME KADAR SÖYLE!

Harbi kimsenin savaştan haberi yok muydu? Uzun sessizlik sonucu daha Yoon'un yaptığını kabullenemezken şunları söyledim;

"Tamam bu kavgayı sonra yaparız."

Hades bunun burda bitmeyeceğini belli ediyordu oğlunu arkasında tutmuş, ona anlatıyordu ne olduğunu. Oğlu savaşımıza girse faydası olurdu ama kafasının o yönde çalıştığını sanmıyorum.

Yavaş adımlarını koruyan ordu yaklaşmıştı ve bu beni telaşlandı.

O yüzden hemen Yoongiyi ittirdim ve ordumun başına geçtim.

"Beni meşgul etmeyin saçmalıklara vakit yok."

Bu uzun köprü en az 200km idi. Sonu zor görülmesine karşın biz ortada bir yerdeydik.

Alttan küçük bir göl geçiyordu, yaralanırsam oraya gidip kendimi resetleyebilirdim ama buna karşın gölden Sirenlerin saldıracağını bilebiliyordum. Ama fazla dert edinmedim.

Dediğim gibi, hayatımın en büyük hatası buradaydı. Sirenleri kafama takmalıydım...

Düşman ordusu yaklaşırken, yüzlerce minator görmeye başladım. Bunlardan biri bizim kampı mahvetmişti yüzlercesi kim bilir ne yapabilirdi.

...
...
...

Dalga kıranı çıkardım ve hızla koşuşlarını izledim. Pegasus hemen yanıma geldi, sırtına bindim ve havalandık.

Uçan domuzlara karşı bie mücadele mi? Harika!

Havadayken kılıç savurmak zor olsa da bir zamandan sonra alışıp hızla hepsini katlettim. Aşağıda Yoongi ve bizim ordu savaşıyordu.

Tanrılar gitmişti. Biri hariç...

Hades.

Karanlık miğferi elinde savaşı izliyordu. O sırada pegasusa aşağı inmesini söyledim. Bunu söylememle beraber alçalmaya başladık. Yere ulaştığımızda ben daha kılıcı savurmadan bir minator saldırısında yara aldım.

Yoongi onu katlettikten sonra diğerleri ile yaptığı savaşa devam etti.
Kanıyordum, ve bunun durması gerekiyordu.

Jeongguk beni yana çekti ve gitmemi söyledi. Ama ben dünyayı gidersem nasıl kuraracaktım?

Onu reddettim ve sadece biraz bekle dedim. Nefes nefeseydim, ancak bu birkaç saniye sürdü nefesim düzene biner binmez yaramı nasıl durduracağımı düşünmeye başladım.

Aşşağıdaki göl aklıma gelir gelmez oraya doğru atladım. Hızla suya girip yaramı iyileştirmeye çalıştım. Yavaş iyileştiriyodu ve bu beni çok sinir etmişti. Son olarak suya oturdum ve beklemeye başladım. O sırada kulağıma bir melodi takıldı.

(Melodi bu)

Bu melodi o kadar güzeldi ki kendimi alamadım. Arkamdaki savaş kayboldu, yalnızca o şarkı söyleyen ve ben vardım sanki.

Ona doğru yaklaştığımda ayaklarımda bir ağrı hissettim. Kırılmışcasına ağrıyordu.

Arkamdan bir ses duydum ama o kadar uzaktı ki anlamak için konsantre gerekiyordu. Biraz bekledikten sonra o sesin nir çığırış olduğunu fark ettim.

"Hoseok!"

"HOSEOK!"

Fakat şarkı bir ninni gibiydi, uyumama sebep oldu.

Uyumama mı?

Ben zaten rüyadaydım. Sirenler tarafından beklenilmeyen bir saldırı yüzünden böyleydim. Gözlerimi açıp kafamı sağa sola salladım. Arkamı döndüm. Yoongi orada bana bağırmaya devam ediyordu.

Kulaklarımı kapayıp karaya çıktım ve savaş alanına koşmaya başladım. Kulağım kapalı şekilde.

Oraya vardığımda kendimi sersemlemiş hissettim. Tabii bu uzun sürmedi. Sırada kehanet vardı.

Ne zamam geleceğini bilmiyordum zamanın. Her şey aşırı iyiyken nasıl ölebilirdim ki?

Jeongguk ve Jimin de iyi bir şekilde savaşıyordu ve kimsenin yaradı yoktu.

O anda Joy ile tekrar göz göze geldim. Ağlayarak kafasını sağa sola sallıyordu. Sonrs yer titredi, bjnunla beraber

Yoon'un yanına koştum ve saçından yakaladım. O anda Joy Kronos oldu, ve köprünün taşları yerinden oynayıp havalandı.

(Joy canavar ordusunun başındaydı ve yavaş yavaş kronosa dönüşüyordu. Kötü olmasının sebebi bu ayrıca ölüm kafesinden Hades ayrılınca kaçtı)

Tam zamanında gelmiştim ki gecikseydim Yoon yere çakılacaktı. Fakat o anda bir şey anladım.

Jimin yere düşüyordu,





Ve kehanetteki kişi ben değildim.



Ummm sanırım bu kitap battı :(
Hepsi amerikanın oyunu püğk

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Manolo •|YoonSeok|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin