BÖLÜM FOURTEEN

65 10 10
                                    

EVET KUZULAR HESAPLARIMİN İKİSİNDEN BİRİNİ KURTARANA KADAR GOTUM ÇIKTI VALLA SONjUNDA BUNU KURTARABİLDİM HİKAYEYE ONCEDEN DEDİĞİM GİBİ BURDAN DEVAM EDİCEZ TAKİP EDİN PLS OPTUMMMM ESKİ HESABIM@merhabalarryy. Ydi sanırım.

Adımlarını sebebini bilmediği bir şekilde yavaş atıyordu. Zaynin neden geldiğini ya da harryle nerden tanıştıklarıni merak ediyordu. 

Bunları sorması gerektiğini aklında tutarak kapıya tıklattı. Ancak içerden ses gelmiyordu. Bu yüzden tam kapıdan ayrılıyorken kilit sesi duydu. Sonrada ses kayboldu. İçeri girmem için açtı herhalde diye düşünerek içeri girdi. Harrynin sırtı Louise dönüktü ve Louis nefes alamadığını hissetti. Tanrı aşkına o sırt kasları neydi öyle.....

Harry üstüne tişörtü geçirdiğinde Louise dönerek sırıttı. " Ne oldu neden öyle bakıyorsun?" " Hicbirseye bakmıyorum" diyerek yutkundu. " Aslında sana sorucagim sorular var . Bu yüzden geldim." dedi biraz daha yaklaşarak."şuan olmaz Louis lütfen." Gözlerinin altı morarmış ve çok solgun gözüktüğü için şimdilik bunu kabul etti. Bu yüzden daha fazla birşey söylemeden kendi odasına gitti.

Yatağa uzanarak tavanı izlemeye başladı. Ve kalan 1 haftalık ömründe neler yapabileceğini düşünürken bu evde hapis olduğundan pekde birşey yapma şansı olmadığını farketti.Ailesini çok ozlemişti ve ruh eşini yeni bulmuşken şimdide kaybediyordu. Kaçmaya çalışsa her türlü cadıya geri dönücekti. Düşüncelerini odadan gelen melodi bozdu. Biraz daha odaklandığında bunun telefon sesi olduğunu anladı. Bir dakika bu odada telefonmu vardı? Ne zamandan beri ? Hemen yataktan kalkıp odayı aradı ve birkaç örtünün altında saklanan telefonu buldu.

Telefona mesaj gelmişti ve gönderen kişiyi gördüğünde daha da çok şaşırdı Louis. Ancak şaşırmak için erken olduğunu mesajı okuyunca anladı.

Seni yarın saat yedide alırım. Harrynin haberi var . Ancak şuan söyleme biliyorsun suan zihninde biri daha var. Seni kurtarmanın yolunu bulduk. Yarın görüşürüz xx
                                                                              ZAYN.

Bir dakika... Onu kurtarmanın yolunu bulmuşlardı. Ama nasıl? Ayrıca ona nasıl güvenicektiki ? Harrye sormak istesede mesajda gerçeklik payı olan tek şeyin Harrynin zihninde biri olduğuna karar vermişti. Madem Harry bir yol bulmuştu neden bu kadar beklediki diye düşündü. Ve tüm bu soruların cevabını da ancak yarın Zaynin teklifini kabul ederse öğrenebilecegini biliyordu bu yüzden vazgeçmeden önce hemen mesaj yerine geldi.

Sana her ne kadar güvenmesemde başka şansım olmadığı için kabul ediyorum. Nerde beklemem gerek ? Ve evet görüşürüz .

Kısa bir süre sonra mesaj geldi.

Evin arkasındaki ormanlık alanda beklersen iyi olur görünmeyiz.

Peki.gelicem görüşürüz.

Sohbeti bitirdikten sonra telefonu mesajları sildikten sonra yine aynı yerine koydu. Harika bugünkü uykusunuda alamayacaktı. Yine yatakta dört dönüp bir an önce yarının olmasını bekleyerek gözlerini kapattı.

Sabaha gözlerini korkunç bir baş ağrısı ile açtı Louis. Örtüsünü üstünden atıp ayaklarını sürüye sürüye banyoya girdi ve elini yüzünü yıkadı. Aşağıdan gelen tak seslerini duyduğunda merdivenlere yöneldi. Karşısında Harryi bekliyordu elinde maşa olan cadıyı değil.

" Ah uyandinmi ? Çok güzel şeyler hazırladım . Normalde kimseye yapmam bunu ama son zamanlarını yaşayan birine az bile. Değilmi?"

" Bunları yapmak yerine beni serbest bırakabilirsin diye söylendi Louis. " Cadı gülümseme eşliğinde başını olumsuz yönde sallayarak" üzgünüm tatlım o iş çoktan halloldu bile." Louis derin nefes vererek masaya oturdu. Şuan bir cadiyla kahvaltı yapacak olması bir yana birde onu öldürecek olan bir cadiyla yapıyordu. Ama ümidini kesmişti bile bu yüzden ne yaptığınada pek önem vermiyordu. Ama masada gördüğü eksikle cadıya döndü.

" Harry nerde?" Cadı masaya bakarak cevap verdi. " Onu biryere gönderdim büyük ihtimalle yarına kadar gelmez." Louis endişelenmisti. " Nereye gönderdin ?" Cadı bıkkın bir nefes vererek . " Of ne tatava yaptın diğer omegalarin kontrolüne gönderdim." Louisin kafası yine karışmıştı neden onları Harry kontrol ediyorduki? Onun hala birşeyleri çözmeye çalışan suratına üfleyerek" Ay cidden çok soru soruyorsun Louis. Çünkü ben harryninde zihnindeyim. Buda demek oluyorki harryde cadı hmm?" Diye cevap verdi.

Yinede rahat nefes veremedi Louis. Ve başka bir şey söylemeden kahvaltısını yaptı. Kahvaltı bittiğinde masayı toplayan cadıya " sen git ben yaparım" dedi. Cadı dudak bükerek " owww lou seni öldürecek birine çok nazik davranıyorsun peki öyle olsun bakalım. Benimde harrynin yanına gitmem gerek büyük ihtimalle bende yarın gelicem. Sende evden çıkabilirsin sonuçta gelicegin yer yine bura olucak" dedi ve gülümseyerek yukarı kata çıktı. Louiste zaynin ve harrynin planının işe yaramasini ummaktan başka bir şansı olmayarak masayı topladı.

Cadı çıkalı 2saat olmuştu , zaynle buluşmasına da1 saat kalmıştı. Bu yüzden odasına giderek üstüne daha düzgün şeyler giyindi. Ve yine aynı örtülerin altında koyduğu gibi duran telefonu cebine koydu. Tam koyduğu sırada da mesaj geldi.

Yaklaştım ormanda ol .xx
                                  ZAYN

Son kontrollerini de yaparak ayakkabısını giydi ve patikaya yol aldı. Önceden  rüzgarın çıkarttığı yaprak seslerini sevsede şimdi sikik bir omega olmuştu ve bu sesler onu korkutuyordu. Daha fazla kendine rezil olmak istemediğinden adımlarını hızlandırdı ve zayni siyahlar içinde bir motosikletin içinde gördü. Kabul etmeliydi cidden yakışıklı bir çocuktu. Ama yanlış anlaşılmasın ona karşı aşk gibi şeyler hissetmiyordu. Kalbinde harry varken hemde. Motosiklete yaklaştı ve zaynin ona uzattığı kaskı taktı. Önceden olsa ihtiyacı olmazdı. Ama bilin bakalım artık kim güçsüz?

" Hazirmisin omega konuşmak için daha sessiz biryere gidiyoruz?" Bulundukları ortamın zaten sessiz olduğunu söylemek istesede gözlerini devirerek " Tamam hadi neyse ne "dedi







Ahhhhhh çok özlemişim yazmayı valla .

Harrye yapılan çok güzel shoplar gördüm her bölüm bir tane koyucam 🔥🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Harrye yapılan çok güzel shoplar gördüm her bölüm bir tane koyucam 🔥🔥

Larry abo 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin