" Her sey için geç olmadan bu işi bitirmeliyiz artık"
Zayn beni kolumdan tutup sürüklerken bir taraftanda kapının neden açılmadığını düşünüyordum. Harry evde degilmiydi? Değilse nerde olabilirdiki? " Zayn tanrı aşkına lütfen artık anlatırmisın ne olduğunu?" Bıkkınlıkla sorduğum soru karşısında Zayn hala bir şey söylememişti." Sadece sabret Louis" demek dışında. Gözlerimi devirerek koşmaya devam ettim.
Uzun süre koşmuştuk ve ben nerde olduğumuzu bilmiyordum. Daha önce görmediğim bir yere gelmiştim. " Neresi burası" . Arkama baktığımda zaynin toprağı kaşığını gördüm. Biraz daha yaklaşarak ne yaptığını anlamaya çalıştım. Ama daha sonrada topraktan bir kutu çıkardığını gördüm. " Bu nedir?" Biraz daha eğilerek kutunun içinden çıkan anahtara baktım. Hala ona soru soran gözlerle baktığımı gördüğündeyse anlatmaya başladı.
" Liam in evinin anahtarı. "
" Peki neden Liam in evindeyiz?" Bir taraftan konuşuyor bir taraftanda bir yöne doğru yürüyorduk. Hala cevap vermediğini görünce sesimi yükselterek" zayn şu siktiğimin şeyini artık anlat " dedim. Sesimi yükseltmeme şaşırmış olucakki başta boş bir suratla baktı. " Bugün harrynin yanına gittim." Harrynin adını duyduğumda yürümeyi bıraktım. Tabi zayn beni tekrar kolumdan tutup yürütmeye devam ettirdi."Kapıyı açtığında oldukça iyi görünüyordu. Yani bilirsin zihni dolu gibi değildi ki öyle değilmiş zaten. Sebebini sorduğumda neden olduğunu bilmediğini söyledi ama sana zarar gelmiş ihtimalini düşündü. Bende ona merak etmemesini eğer ona zarar gelirse kendisinin hissedeceğini söyledim."
Artık yavaş yürüyorduk. Karşıya baktığımda bir kulübenin gözüktüğunu gördüm. Belliki burasıydi.zayne döndüğümde ise yüzünde bir gülümseme vardı. Sebebini soracakken anlatmaya devam.etti. " bunu ona söylediğimde ilk defa gerçekten güldüğünü gördüm. Neden güldüğünü sorduğumda ise " onun acısını hissettim zaten " dedi. Tabi sonradan yüzü asılmıştı canın yandığı için ama tekrar toparlandı." Zayn işte burda sıkıntılı bir nefes verdi. Garipliği anladığımda yüzüne baktım.
" Daha sonra harrye birşey oldu. " Ne? Ne olmuştu harrye.
" Ne ne oldu? o iyimi?" " Sakin ol louis. Sadece......." Hala bir şey söylemiyordu ve sinirlerimi daha da yükseliyordu. " Zayn söyle artık hadi!" " Bayıldı ve birdaha uyanmadı"
" Ne demek birdaha uyanmadı?"
"Duydun işte uyandırmaya çalıştım hatta üstüne su bile döktüm ama işe yaramadı. "
"Peki bayilmadan önce şüpheli bir şeyler oldumu? Yani bi tuhaflık anladın işte!?"
" Evet sana bunu anlatmaya çalısiyorum. Bayilmadan önce gözlerinden mavi ışıklar geçti." Bir dakika mavi mi?
" Bekle ne mavimi? Büyü gibi mi yani?"
" Evet daha önce benim yanımdayken de olmuştu bu ama rengi mavi değildi bilirsin mordu." Artık olduğum yerde bir ileri bir geri yürüyordum.
"Bunun ne demek olduğunu bilmiyorum ama eğer harry uyanmazsa yada sen muhurlenmessen iyi şeyler olmiyc-Louis sen beni dinliyormusun?" Zaynin sesiyle kendime geldim. " Ha ne?" Zayn biraz daha yaklaşarak " bildiğin şeylermi var ?" Ona başka bir cadiyla daha tanıştığımı söylemenin ne kadar doğru olacağını dusunsemde bu saçma geldi sonuçta o da.harrynin arkadaşıydı ve bizim tarafımızdaydi.
" Bugün beni Tere-mor cadı ayinde olduğumu belirtmek için kendi çemberine götürdü,yani götürdüğünü zannetti. İşler sırasında yanlış bir şeyler oldu ve başka bir cadının çemberine girdik. O çemberin sahibi olan cadıda bizim cadının nerede olduğunu söylemedi. Yani ben uyandığımda yanıma geldi ve cadıyı sorduğumda onu sormamı istemedi" Zayn kaşlarını çattı." Peki bu cadının o olduğunumu düşünüyorsun? Yani Harrynin gözlerinin maviye dönmesinin sebebi olan cadının. ?"
"Evet yüksek ihtimalle o. Çünkü onunda yaptığı büyülerin rengi maviydi. " Zayn kafasını olumsuzca sallayarak" tanrım neden normal bir şekilde yaşamıyoruz?" Dedi.
Harry için korkuyordum.Şuan zihninde Rebeca'nin ya da Teresanin mi olduğunu bilmiyordum. Ve bu korkumun yanına endişe katıyordu. Acaba uyanmış mıdır? Ne kadar sürdü bilmiyorum ama kulübeye gelmiştik. Tuhaf karşıdan bakıldığında daha yakın duruyordu. Ama önce düşünmem şeyin evin uzaklığı değilde o evde neler yapicak olmamızdı. Ahhh cidden ölmek istiyordum. Zayn kapı kilidini açıp içeri girdiğinde sormak aklıma yeni gelmişti.
" Ah peki neden senin evine gitmemiştik. Yani neden sevgilinin evindeyiz?" Bu soru zayni üzmüş olucakki suratı asıldı ve aksi bir sesle" Ormanın o taraflarından şüphelendim Harry bayıldığı için. Bu yüzden ordan ne kadar uza o kadar güvenli diye düşündüm. Liam ailesinin yanına gitmek istedi." Böyle olmasını istememiştim. Ve Liam dan özür dilemem gerektiğini kendime hatırlattım.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
Kaç saat geçti bilmiyorum ama ikimizde hala tek bir adım bile atmamistik zeminden. Düşünceler beynimi yiyordu. Son 5 gün kaldı. imkansız mı bilmiyorum ama ya zayne aşık olursam ? Ya zayn bana aşık olursa?. Olmayacak bir ihtimal değil her kurt mühürlendigi kişiye aşık olur. Birbirlerinden nefret bile etseler kurt yanımız daime mühre bağlı olur. Zayninde benle aynı şeyler düşündüğünü biliyordum. Oda eminim liami düşünüyordur.
Dahs fazla dayanamayarak kafamı kaldırdım ve zaynle göz göze geldik. Bıkkın bir nefes verip " artık başlama vakti geldi ha?" Dedi. Tabi daha cümlesini kurmadan bile yutkunmaya başlamıştım. Durumla alakalı hala endişelerim olsada onlara güvenmekten başka şansım yoktu. Bu yüzden başımı onaylarcasina salladım. Ve zaynin yanıma gelişini izledim. " Endişelenmeni ve korkmanı istemiyorum. O zaman dişlerim daha sert basabilir ve buda mührü bizim için kötü etkiler tamammi?"
Artık kafa sallamaktan başka pek bir şansım olmadığından tekrar onayladım ve tişörtümü çıkarttım. Aynı işlemi zaynde uygulayınca boynumda biraz yer açmak için kafamı yana yatırdım. Huh şimdi başlıyorduk.....
Ehheheheheehheeheheh ................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Larry abo 2
Fanficlarry abo nun ikinci kitabıdır hesabımda çıkan bazı durumlardan dolayı burdan devam.edicem tskrll