ÖNCEKİ HESABIM@merhabalarryydi ama hesabımda bazı sorunlar çıktı. Ve o hesabımda bu kitabın birincisi vardır yani onu okumadıysaniz birşey anlamazsınız.
" Harryi gördüğüne şaşırmıştı. Ama sasirmasinin sebebi harry değil yanındaki çocuktu."
Louis şaşırmıştı.Eve ilk defa bir ziyaretçi giriyordu. Ve bu gelen esmer çocuğuda daha önce sürüde görmemişti. Hatta sürüyü bırak bu eve daha önce yaşayan hiçbir canlı girmemişti. Daha fazla merdivenden bakmak istemediğinden adimlamaya başladı. Yoksa onların Louise geleceği yoktu. Aralarında biraz mesafe bırakacak şekilde karşılarında durdu. İkisininde bakışlarını üstünde hissediyordu.
1 saat önce
Zayns Pov;
"Louisi mühürle"
" Ne harold ne saçmalıyorsun o senin ruh eşin. Ruh eşini bulmuşken-aman tanrım hayır bu kesinlikle olmiycak". Ayağa kalkıp salonda ileri geri hareket etmeye başladım. Louis harrynindi ama o bana ruh eşini mühürlememi istiyordu. Ne yapmayı planlıyordu kendi o iğrenç bir cadiyla yaşarken bizim mutlu olucagimizi falan mı zannediyordu? .Düşüncelerimi harrynin çatlamış sesi böldü
" Yalvarırım sana zayn . Eger sen onu muhurlemezsen olucek. Ölmesini istemiyorum. O benim eşim."" Harry aptalmisin ? Kendin söylüyorsun o senin ruh eşin ayrıca.... ayrıca ben bunu liamada yapamam." Harryi seviyordum. Ne olursa olsun ona yardım ederdim ama eğer bunu yaparsam ikimizde ruh eşlerimizi kaybedicektik. Liamla iki seneyi aşkın bir süre beraberdik. İlişkimizi yanlizca biz biliyorduk. Ve şimdide harry. Eğer Lousi mühürlersem liam asla yüzüme bakmazdi.
Ayrıca kurban günü bittiğinde bizi ayırmak isteseler bile yapamazlardi çünkü kurt yanımızdan olsa gerek muhrumuz her kim olursa olsun zamanla ona alışır ve aşık olurduk. Harry bana bunu teklif ettiğinde cidden aklına gelmemişmiydi? Harry aklimdakileri okumuş gibi " merak etme elimde sizi mühürledikten sonra muhrunuzu bozucak olan iksirde elimde sen yanlizca louisi birkac günlüğüne koruycaksin. Eğer mühürlü olursa onu kurban edemezler. Lütfen zaynie ."
Karşımda gözleri yaşlı bir şekilde bekliyordu. Ve ben de yavaş yavaş gardımı indirmiştim. Omuzlarımi düşürerek sordum. " Peki eminmisin iksirin ise yarayacağına?" Harrynin yüzünün aydınlanması ve yanıma hızlı gelmesine karşın gülümsedim. " Evet işe yarayacak. Bu vakte kadar o cadının yanında boş boş durmadım. Birçok büyü ve iksir öğrendim bugünün gelicegini bildiğimden."
" Umarım işe yarar harry " Harry gülümseyerek elimden tuttu. " Yarayacak " . Ortama birkaç dakika sessizlik çöktü . Ama sessizliği harrynin inlemesi böldü. " Harry iyimisin?" Başını öne eğerek tutuyordu. " Sanırım vaktim doldu. Cadı tekrar zihnime giriyor" . Cadıya içimden bildiğim tüm küfürleri siralarken bir taraftanda harryi kaldırmaya çalışıyordum. " Hadi seni evine goturuyim. Hem şu louiside görmüş oluruz ha?"
Harry tebessüm ederek başını salladı. Ve arabasına doğru yol aldık.
Şimdiki Zaman
Louis sessizliğin fazla uzadığını düşünürek esmer gence elini uzattı. " Merhaba ben Louis. Ve sendee......." Esmer genç louisin sesiyle girdiği buğdan kurtuldu ve elini uzattı. " Zayn... adım zayn" Louis anladığını belirterek başını salladı. Harrye baktigindaysa onlara değilde merdivenlerin başına baktığını gördü. Kafasını oraya çevirdiğindeyse cadıyı gördüler. Cadı gülümseyerek merdivenlerden indi. " Ah yeni bir misafir ha uzun zamandır kimse gelmiyordu buraya" dedi.
Acaba neden diye düşündü Louis. " Değilmi acaba neden louis?" Cadının zihnini okuyabildgini sürekli unutuyordu. " Adınız nedir yakışıklı beyefendi?" Zayn karşısındaki kadının cadı olduğuna inanamıştı. O şeydi...... güzel. Fazla güzel ve sıcaktı. Bu düşüncelerine dayanarak elini gülümsemeyle uzaticakken eli harry tarafından tutuldu. " Adı zayn beni eve kadar bıraktı ve şimdi gidiyor. Hadi zayn louis seni geçirsin."
Çenesini sinirden sıkmıştı ve ürkütücü gözlerle cadıya bakarak söylemişti bunları. Ama cadının pek umrunda değildi bu yüzden sırıtarak tekrar merdivenleri çıktı. Harrynin neden zaynin elini tuttuğunu biliyordu. Eger zaynin elini tutmuş olsaydı onuda kontrolü altına alabilecekti çünkü.
Harry sonkez zayn ve louise bakıp odasına gitmek için yanlarından uzaklaştı. Zayn ve louis ise hala onların arkasından bakıyorlardı. En sonunda göz göze geldiklerinde Louis" geç lütfen ben seni geciriyim zayn hadi" zaynde onaylayarak louisin ona bildiği yolu göstermesini bekledi.
Kapıya ulaştıklarında Zayn Louise dönerek " görüşürüz Louis"dedi. Louisde aynı şekilde karşılık vererek kapıyı kapatti. Daha sonrada derin nefes alarak Harrynin odasına gitmek üzere salondan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Larry abo 2
Fanfictionlarry abo nun ikinci kitabıdır hesabımda çıkan bazı durumlardan dolayı burdan devam.edicem tskrll