BÖLÜM FİFTEEN

57 7 17
                                    

Oooff biliyorum bölümleri geç atıyorum ama valla benim suçum degil bu bolumu iki gun once yazmıştım ama wattpad yayınlamadı:'(

Kısa bir süre sonra ormanın dışına çıkmış hala yol almaya devam ediyorduk. Zayne bir kaç kez nereye gittiğimizi sorsamda cevabı herzaman sabırlı ol demek olmuştu. Bir kaç tümsek daha geçerek bir patika girişine geldik. Motor yavaşlayınca Zayn ayağını motorun dayanağına koydu ve inmemi söyledi.

" Burası neresi?" Kaskımı çıkartarak sorduğum soruya motorun duruşunu düzelttik ten sonra cevap verdi. " Benim evim" . " Nasıl yani senin evin? Yani tek senmi yaşıyorsun?" Zayn derin nefes verdi ve omuzlarımdan iterek gitmem gereken yere yön verdi. " Evet tek yaşıyorum arada sırada arkadaşlarım geliyor tabiki" . Anladığımı belirterek başımı salladım.. Ev bi kulübe olamiycak kadar temiz ve güzeldi. Ve açıkçası sürü evinede çok benziyordu. Zayn yavaşlamış olan louisi gördüğünde bileğinden tutup " hadi Louis fazla vaktimiz yok * dedi ve beraber evin içine girdiler.

Evin içide dışı kadar temizdi. Louis bir erkeğin bu kadar temiz olmasına çok şaşırmıştı. Etrafına baktığında zaynin olmadığını gördü. " Zayn" " mutfaktayım lou buraya gel" diye cevap verdi. Louisde üstündeki şaşkınlığı atarak mutfağa yöneldi. Zayn elinde kahve kupalarıyla onu bekliyordu. "Hadi al kahvenide masaya geçelim" dedi. Louisde onaylayarak salondaki masada yerlerini aldılar.

Yaklaşık yarım saat gecsede ikiside tek kelime etmemiş soğumuş olan kahvelerinden yudumlar alıyorlardı. Louis kendine ne olacağını düşünürken zaynde eğer Lousi mühürlerse liama ne diyeceğini düşünüyordu. Ama sonra aklına harrye söz verdiği geldi ve konuşmanın sırası olduğunu düşündü. "Eminim biliyorsundur son kurban sensin " Louis zaynin sözünü keserek " evet doğal olarak ilk bana söylendi hatta" diyerek göz devirdi ve aynı şeyi zayninde yaptığını gördü." Sözümü bitirmemi bekle Louis" dedi alfa sesiyle zayn. Ve bu ses louisinde sınırı olmuştu. Lanet olsun daha birkaç ay önce oda alfaligini kullanarak herkesi korkuturdu ama gelin görün ki şimdi korkan kendisi.

Zayn omeganin sessizlestigini gördüğünde derin nefes verdi. Alfaligini kullanmak istememişti ama şuan onunda kafası çok doluydu. Bir sevgilisi vardı ama başka birini mühürlemesi gerekliydi. Sorun mühürlemesi değildi mühürledikten sonra olacaklardı. Bundan liama da bahsetmişti. Liam ise bozulsa ve üzüldüğünu belli etmediğini zannederek zayne gülümsemisti. Oda istemiyordu kendi ruh eşinin başka birini mühürlemesini ama sonra louisin ve diğer milyonlarca omeganinda kurban gitmesine gönlü razı olmamıştı. Bu yüzden zayne tekrar sorun olmayacağını söyledi ve biraz vakit geçirdikten sonra da zaynin kendini eve bırakmasına izin vermişti.

"Zayn iyimisin?" Omeganin elini elinin üzerinde gördüğünde rahatsızlığını belli etmeden elini geri çekmişti. Açıkçası Louis onun ne yaptığını anlamış ve biraz üzülmüstu. Sadece yardım etmek istemişti. Daha sonrada düşünmek istemeyerek kulaklarını zayne verdi. " Önce kurban ayininin nasıl bozulacağını biliyorsundur. Seçtikleri omegalardan biri bile mühürlü olursa ayinleri bozulur." Louis zaynin dediklerine inanamayarak dinliyordu. Ve içinden umarım beklediğim şeyi söylemez diyerek dua ediyordu. Neler söyleyeceğini anlamıştı ama bu olmazdı yani olamazdı değilmi? Harry onun ruh esiydi. Ama bunları daha öncede harryle konuşmamışlarmiydi ? Ozaman bundan harrynin haberi vardı.

Louisin keyfi kaçmıştı . Zayn bunu görsede devam etmesi gerektiğini biliyordu. " Diğer tüm omegalar şuan onun kontrolü altında yani onlar muhurlenemez. Cadı senin zihnine yanlızca kontrolünü yaparken giriyor buda seni diğer omegalardan biraz daha özgür yapıyor. Ayrıca sen tek alfadan dönüştürülen omegasin. Bu yüzden büyük ihtimalle ayin açılışını ilk senle başlatıcaklar. Sonrada diğer omegalari peşine takıcaklar. O gün geldiğinde ayindeki kişiler ve cadılar hariç hiçbir canlı dışarı çıkacak cesaret bulamiycak. Ama eğer sen ......."

Zayn bunu kesik kesik nefes alarak söylemişti. Ki Louis zaten ne söyleyeceğini anlamıştı ne diyeceğini düşünüyordu. "Eğer sen..... mühürlenirsen ayin biter. Güçleri azalır ve cadının kontrolü altına aldığı herkes kendine gelir. Ve cadıların soyu uzun asırlar boyunca tekrar ortadan kaybolur.yani...- ". Louis ne diyeceğini bildiği için cevap verdi

" Benim mühürlenmem gerekiyor" Zayn kafasını salladı. Louis ayağa kalktı. Bir ileri bir geri yürürken bir taraftanda tedirginlikle zayne sorular soruyordu. " Ama Zayn eğer mühürlenirsem mühürlendigim kişiye bir süre sonra aşık olurum. Oda bana olur. Ama benim ruh eşim Harry yani .... Ah evet benim eşim Harry. " Aklına şu son üç gündür rüyasına Harrynin girmediğini hatırlasada yinede harrynin ruh eşi olduğunu söyledi. Açıkçası biraz korkmuştu louis sahi neden Harryi görmemişti üç gündür?

" Biliyorum Louis bunu bende harrye söyledim ama elinde mührü bozacak olan büyüyü bulundurduğunu söyledi. Ayrıca falza süre mühürlü kalmiycaz. Ayin gününden hemen önce gelip mühür noktana biraz diş baskısı yapicam bu bile etkili olur. " Zayn louisin yanına gelerek omzundan tuttu. " Biliyorum Louis çok karışık. Ayrıca senin gibi benimde bir ruh eşim var yani bende ona ihanet etmem. Merak etme zaten ben renkli göz sevmiyorum " dedi.

Bu cümlenin üstüne Louis tebessüm etsede yinede ne diyeceğini bilemedi. " Tek ihtiyacımız senin onayın Louis." Louis her ne kadar istemesede onca kişinin ölümüne sebep olucakti. Ve katil olmak en son isteyeceği şey bile değildi. Bu yüzden olacak ihtimalleri düşünmemeye çalışarak ceval verdi.

" Tamam kabul ediyorum "





Vuhhhh valla yazarken çok düşünüyorum bu mantıklı mı diye falan artık ne çıkarsa umarım beğenirsiniz yazım yanlışlarının kusuruna bakmayın please telefonla yazmak çok zor.

Larry abo 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin