"hah! Pokud ti jde o jeho city, nemůžeš to vyhrát a stejně tě předběhnu" usmál se zvedající se Todoroki a postoupil blíž k Tomurovi, který okamžitě začal instinktivně couvat až narazil na zeď. Izuku zavrčel ještě jednou a znovu odhodil červeno-bílo vlasého chlapce stranou "říkám ti nesahej na něj, jasný?" zelenooký už byl dost naštvaný a modrovlásek úplně zmatený "fajn, i get it, je tvůj, ale potvrď to" usmál se Todoroki "a pokud to nezvládneš, beru si ho, deal?" Izuku chvíli přemýšlel než kývl na dohodu, teď už mu stačilo jen přijít s výmluvou proč to udělat "omlouvám se ti za to co přijde" zašeptal Tomurovi u ucha a políbil ho, jakmile slyšeli tiché zavrčení a kroky pryč, Izuku pustil Tomuru a podíval se do strany "já... Proč?" zašeptal modrovlásek a dotkl se svého rtu. "prostě... Jsi teď pod mými ochrannými křídly, co jsem měl asi dělat? Nechat tě tomu debilovi? Ale prosím, nikdy jsem nenechal nikoho na pospas." vysvětlil chlapec a sklopil hlavu. Kdyby jí zvedl, druhý chlapec by si všiml červeně v jeho tvářích. Izuku ani přesně sám nevěděl proč chlapce chrání, ale měl pocit že by měl." hele a... Proč si k sobě nikoho nepouštíš?" musel se zeptat modrovlásek, věděl že by asi neměl ale neodpustil si to "pokud by jsi zažil to co já, taky by jsi si nikoho nepustil k tělu" pak přišlo trapné ticho mezi oběma chlapci "ale... Ani to není úplně pravda, já... Jsem si k tělu pustil tebe konec konců" prolomil ticho zelenooký a konečně zvedl hlavu. Modrovláskovi tváře teď pokrývala červená barva a tak sklopil hlavu zase on. Tomura nevěděl co se s ním děje, ale věděl že nechce aby chlapec před ním viděl jeho červený obličej. Izuku se trošku přiblížil a i přesto že byl mladší, byl vyšší takže převyšoval Tomuru. Za bradu mu zvedl hlavu aby se na něho hoch podíval "musím uznat že jsi celkem roztomilý když takhle zrudneš" to zapříčinilo, že modrovlásek zrudnul ještě víc a zakryl si obličej dlaněmi "nech toho... Je to trapný..."postěžoval si Tomura a otočil se k Izukovi zády. Izuku se jen zasmál a otočil ho zpátky čelem k sobě a objal ho kolem pasu. Modrovlásek zdráhavě položil svoje ruce na ramena druhého stále s hlavou otočenou do strany. Byl rozhodnutý že se na něho dívat nebude, avšak mu to nevydrželo dlouho a o chvilku později se zadíval do těch zelených očí. Izuku se mezitím utápěl v rubínových očích menšího chlapce v jeho objetí. Pár dalších minut ještě stáli uprostřed chodby než se vydali na zrovna vyhlášenou večeři. Izuku se posadil do rohu zády ke všem a Tomura před něho čelem k ostatním. Všiml si Bakuga lehce vrčícího, Uraraky (to děvče co se snažilo zastavit Bakuga a jeho partu) zářící úsměv a Todorokiho death stare do Izukových zad. "něco špatně?" zvedl hlavu tichý chlapec naproti Tomurovi a vytrh ho tak z myšlenek "ne nic jen... Todoroki se tě snaží zabít pohledem a Bakugovi se asi nelíbí že se tě držím, protože mi radil abych se tě nedržel, protože jsem moc na ráně takhle prý" zodpověděl modrovlásek otázku zeleno vlasého před ním. Dotyčný chlapec jen kývl hlavou a taky se podíval Bakugovým, Todorokiho a Uraračiným směrem. Bakugou pohled odvrátil, Todoroki se zlomyslně usmál a Uraraka zamávala. Izuku zamával nazpět a tiše zavrčel na Todorokiho. Hned jak modrovlásek dojedl, zelenooký už ho bral za zápěstí a vedl k nim do pokoje aby měli oba klid. Než stačil Tomura něco udělat, Izuku ho přimáčkl na zeď mezi stolky jejich postelí a zatarasil cestu ven "zkus omezit kontakt s Bakugem a pokud možno... Vyhni se Todorokimu... Nechci aby se ti něco stalo a Uraraky se drž, s ní budeš v relativním bezpečí" řekl vážně vyšší chlapec a sklonil hlavu aby se druhému mohl podívat do očí. "proč to všechno ale děláš?" nemohl si odpustit menší a zeptal se na to, co ho žralo i při večeři "protože..."zrudnul zeleno vlásek a odvrátil pohled " jsi teď můj, a já si hlídám svůj majetek" chlapec s rubínovýma očima se začal kroutit mezi rukama většího "nepatřím nikomu" protestoval chlapec a dál sebou házel než Izuku zakročil. Vzal ho jednou rukou za pas a přitáhl si Tomuru k sobě aby se uklidnil "takhle doslovně jsem to nemyslel tak klid, ale pokud budeš pokračovat, tak se ujistím že toho zítra nebudeš schopen" usmál se zelenooký a modrovlásek nabral červenou barvu do tváří "to neuděláš!" vykřikl hoch a odstrčil Izuka, jenže mu nedošlo že ho Izuku drží kolem pasu a tím oba spadli na podlahu. Izuku na záda a Tomura přímo na něj jednu ruku vedle jeho hlavy, druhou na hrudníku, jednu nohu vedle Izuka a druhou ve velice blbé pozici." i Uh... Promiň" pokusil se zvednou modrovlásek, akorát mu nedošlo v jaké pozici se ocitl když se zvedal. Izuku ho chytil za ruku aby se přestal hýbat.
ČTEŠ
life of orphan kid
RandomUpozornění! Postavy nejsou moje, jen některé navíc a jedná se jen o fanfikci Obsahuje yaoi, takže komu se to nelíbí může odejít, díky Izuku už je od svých 5ti let v dětském domově, ale co si prožil on, nikdo nemá ani tušení. A nikdo si nikdy nevši...