V.

98 10 23
                                    

Když chlapci došlo co se děje, nechal toho a nabral velice sytý odstín červené až to bylo možná nezdravé. "nehýbej se..."promluvil Izuku a přiložil prst na rty druhého, oba pár sekund potom zaslechli kroky kolem jejich pokoje "kdo to byl?" modrovlásek byl značně zmaten pohyby takto blízko jejich pokoje když sem nikdo skoro nechodí. "asi Katsuki... Chodí sem za jedním ze svojí party." modrovlásek se opět pokusil zvednou, akorát se mu to moc nepovedlo. Zelenooký lehce zasténal a oba zrudli. "p... Promiň Izuku..."zamumlal menší a posunul se, akorát mu podklouzla ruka a on upadl druhému na hrudník, takže je to oba donutilo zrudnout ještě víc. Tomura schoval svůj rudý obličej do Izukovy hrudi a povzdechl si do jeho trička." moc se ti omlouvám, nechtěl jsem" zvedl modrovlásek hlavu a zašeptal. "to nevadí Tomuro" odpověděl taky šeptem vyšší a pohladil modrovlasého po vlasech. Zelenooký se posadil a tím mu druhý hoch spadl do klína a znovu zrudnul. Nesnášel když se mu něco takového stalo a teď se mu to dělo až podezřele často.  "n... Nemůžeme z toho mít průser?" modrovlásek se trošku zasekl při své otázce a byl stále rudý díky zelenookému. "neboj se, tady nás stejně nikdo nekontroluje, navíc čí slovo spíše poslechnou, moje nebo vychovatelek" Izuku věděl že má navíc, protože jeho slovo tu platilo a vychovatelky tu byly v podstatě jen na to jim zajistit 'domov' a jídlo, nic víc. "f... Fajn, ale můžu se zvednout?" Tomura podle barvy jeho obličeje nebyl zrovna nejvíc nadšený, z jeho momentální pozice "ne, zůstáváš tady" zamumlal druhý a objal menšího kolem pasu. Modrovlásek se frustrovaně povzdechl a položil si hlavu na rameno druhého "prosím... Sedí se mi dost blbě" lehce se zasmál Tomura a Izuku ho pustil "promiň, nevěděl jsem" Tomura se jen usmál a objal druhého. Seděli uprostřed podlahy ještě chvíli než se Tomura zvedl a svalil do svojí postele, bylo toho na něj už tak nějak moc a co si budem, Izuku není jednoduchý soupeř. Než se ale nadál měl druhého nad obličejem "pokud ty nebudeš u mě, budu já u tebe" usmál se zelenooký, opřel se o lokty a kolenem zabránil Modrovláskovi utéct z jeho postele, menší zrudl a otočil hlavu stranou. Nechtěl se dívat druhému do očí když dělal tohle. Zeleno vlasý se ale nedal jen tak odbýt a lehce otočil menšímu hlavu zpět aby se mu podíval do očí. "neotáčej se pryč" usmál se Izuku a pohladil Tomuru po tváři. Tomura nabral sytý odstín červené a skousl si ret. Nečekaně dostal pusu a zrudl ještě víc. Izuku se usmál a políbil ho znovu, modrovlásek se nebránil a přidal se, sám to chtěl udělat jenže se moc styděl na to aby toho byl schopen. Vyšší neváhal a chytil chlapci pod ním ruce nad hlavou a prohloubil polibek víc. Při pauze na vzduch se ozval Tomura "je dost divný když jsem starší a pod tebou" Izuku se jen zasmál a začal druhého znovu líbat.

Když se ráno zelenooký probudil a rozhlédl se, zjistil že neleží ve své posteli a pak si všiml Tomury ležícího mu na hrudníku (lidi prosím žádný divný poznámky, prostě na něm má hlavu a ruku, nic se nestalo, díky.) jen se usmál a ležel dál aby ho nevzbudil. Musel jsem tu usnout, to se mi nestává abych spal celou noc pomyslel si zelenooký a hrál si se svojí mikinou zatímco modrovlásek ještě spal. Izuku nemohl jinak než uznat že byl dost roztomilý. Zvedl se na loktech a tím trošku shodil Tomuru ze svého hrudníku "mmm" ozval se modrovlásek a otevřel oči, jakmile si uvědomil co se děje prudce se posadil a koukal kolem sebe "co... Se včera stalo?" Izuku pokrčil rameny a snažil se rozvspomenout si co se stalo den předtím. Došel akorát k názoru že si toho moc nepamatuje "tak pokud se něco dělo nepamatuju si to ale vím že jsme se líbali" uchechtl se zelenooký a modrovlásek trochu zrudnul ale pousmál se, prohlídl si momentální situaci a a usoudil že to nebude tak zlý "no.. Nic mě nebolí a oblečený taky jsme takže se nic tak strašnýho stát nemohlo"

______________________________________

Well hello, jsem zase zpátky v psací náladě ale samozřejmě jsem teďka na střední takže to bude těžší psát ale já to zvládnu, stejně tohle nikdo nečte takže nevadí, no nic.. Kdyby nevycházely kapitoly pravidelně víte proč, mám školu, zatím. Villain Deku

life of orphan kid Kde žijí příběhy. Začni objevovat