Κεφαλαιο 2

977 44 23
                                    


Χευυυ αν θέλετε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο για στήριξη. Θενκιου"
( Instagram και tik tok account @pasagianni_m)

Μου ζητήσατε POV Alex σοου...

Alex POV

»...και αυτά τα έγγραφα πρέπει να έχουν υπογράφει μέχρι την Τετάρτη 15 Ιουνίου.»

Η φωνή του αφεντικού μου- ή τουλάχιστον του soon to be αφεντικού μου-, ηχεί σαν οτιδήποτε άλλο παρα μελωδία. Ο ψηλόλιγνος άντρας με την βαριά φωνή που στέκεται μπροστά μου, μου δίνει τα συμβόλαια και τα έγγραφα που θα χρειαστεί να υπογράψω για να πάρω επιτέλους την δουλειά, ως προγραμματιστής υπολογιστών.
Μόλις πέρυσι, αποφοίτησα από την σχολή πληροφορικής και τον τελευταίο χρόνο κάνω μαθήματα για μεταπτυχιακό πάνω στον προγραμματισμό, που είναι αυτό που ήθελα να κάνω εξ αρχής.

«Έγινε. Θα μιλήσω με τον δικηγόρο μου και θα σας έχω όλα τα έγγραφα ως τότε. Χάρηκα»

Λέω και δίνω το χέρι μου για μια φιλική χειραψία.
Ο άντρας απέναντι μου, ο Ιωάννης Παπαδόπουλος, δηλαδή το αφεντικό μου, λολ, ανταποδίδει στον χαιρετισμό.

«Να σαι καλά. Θα συνεννοηθούμε για τις λεπτομέρειες»

«Τέλεια. Ευχαριστώ. Αντίο»

«Γεια σας.»

Φεύγω από το γραφείο του και ο κόμπος που ειχα στο στομάχι όλη αυτή την ώρα λύνεται. Δεν το πιστεύω ότι πήρα την δουλειά.

Μπαίνω στο αυτοκίνητο και απλά βάζω sleeping with sirens και το συνδέω με τα ηχεία του αυτοκινήτου.

Η διαδρομή ως το σπίτι κυλάει ήρεμα, ή τουλάχιστον όσο ήρεμα μπορεί να κυλήσει έχοντας τον Kellin να χτυπιέται στα ηχεία και να κάνει κι εμένα να χτυπιέμαι.

Ξαφνικά το kick me διακόπτεται από τον ενοχλητικό ήχο κλήσης μου. God, στα αλήθεια πρέπει να τον αλλάξω. Η μάνα μου. Α ρε Εύη, βρήκες στιγμή και εσυ. Βάζω την κλήση σε ανοιχτή ακρόαση για να μην αφήσω το τιμόνι από τα χέρια μου και απανταω.

«Έλα»

«Άλεξ αγόρι μου πώς είσαι;»

«Καλά είμαι ρε μάνα. Εσείς τι κάνετε;»

«Καλά είμαστε όλοι. Να σου πω βρε παιδάκι μου πότε θα κατέβεις Αθήνα τελικά;»

«Δεν ξέρω γιατί;»

«Έρχεται η Μαρία επιτέλους από την Αμερική και θα μαζευτούμε να της κάνουμε ένα πάρτυ αποφοίτησης. Καλό θα ήταν να κατέβεις και εσυ, έχεις να την δεις χρόνια.»

One touch (sexting sequel)Where stories live. Discover now