Κεφάλαιο 5

731 35 21
                                    

Χευυ αν θέλετε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο για στήριξη (insta—tik tok account @pasagianni_m)

Alex pov

Μπαίνω στο αμάξι οριακά τρέμοντας. Σήμερα είναι η μέρα. Πάω Αθήνα γιατί έρχεται η Μαρία. Δεν την έχω δει εδώ και 4 χρόνια, πώς σκατά θα την αντικρίσω τώρα; Παίρνω μια βαθιά ανάσα, βάζω ζώνη και ξεκινάω.
Αλλάζω μανιωδώς τους ραδιοφωνικούς σταθμούς μπας και βρω κάτι αξιόλογο να ηρεμήσω, αλλά δεν βρίσκω κάτι που να με ικανοποιεί οπότε απλά συνδέω το κινητό μου.

Μπαίνει το gorgeous nightmare από escape the fate. Λατρεύω αυτό το τραγούδι και το μυαλό  μου και προσπαθει να επικεντρωθεί σε αυτό αντί για την Μαρία. Γαμωτο δεν μπορώ. Θα το λέω ξανά και ξανά. Θα δω την Μαρία. Θα δω την Μαρία. Θα δω την Μαρία. Γαμω, δεν μπορώ καν να το συνειδητοποιήσω. Λαλαλα.

You're such a gorgeous nightmare, old habits never seem to go away, you make me feel brand new. We resurrect it's like I've come back to life. 

Τραγουδάω παράλληλα και επιτέλους καθώς το ένα τραγούδι διαδέχεται το άλλο ξεχνιέμαι. Κοιτάζω το ρολόι του αυτοκινήτου και βλέπω πως είναι ήδη 2:30 το μεσημέρι. Η κοιλιά μου κάνει περίεργους θορύβους που δείχνουν πως είμαι αρκετή ώρα νηστικός.
Ίσως πρέπει απλώς να κάνω μια στάση. Έτσι κι αλλιώς είμαι ήδη κοντά στη Λάρισα, και έχω αρκετό χρόνο στη διάθεση μου μέχρι να φτάσει η Μαρία στην Αθήνα.

Σταματάω μέσα στην πόλη για να πάρω κάτι να φάω και να τηλεφωνήσω στην Καθριν με την ευκαιρία. Λογικά έχει τελειώσει το σημερινό της μάθημα ούτως ή άλλως.

Παρκάρω και βγάζω το κινητό μου ώστε να καλέσω την κοπέλα μου. Τρεις χτύπους αργότερα η γλυκιά φωνή της ακούγεται από την άλλη μεριά του ακουστικού.

«Ναι;»

«Έλα μωρό μου. Έκανα στάση και είπα να πάρω να δω πως είσαι.»

«Γλυκό μουυ. Πολύ καλά είμαι, μόλις τελείωσα μάθημα και πάω σπίτι με την Ειρήνη.»

Η Ειρήνη είναι η κολλητή της Καθριν.

«Τέλεια τέλεια. Θα μείνει σε εμάς σήμερα;»

«Ναι ναι. Είπαμε να έρθει να μου κάνει παρέα τις μέρες που θα λείπεις, να μην είμαι μόνη μου»

«Χαίρομαι μωρό μου. Σε αφήνω γιατί πρέπει να συνεχίσω το ταξίδι. Σαγαπω, μιλάμε μετά»

«Και εγώ Σαγαπω. Και να προσεχεις.»

Λέει και ένα πνιχτό γελάκι ακούγεται. Παρόλα αυτά απλά τερματίζω την κλήση χωρίς να πω περισσότερα.

One touch (sexting sequel)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant