Χευυυ αν θέλετε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο για στήριξη. Θενκιου"
( Instagram και tik tok account @pasagianni_m)Ανοίγω τα μάτια μου και απλά μένω να κοιτάω τον λευκό τοίχο δίπλα μου. Ξέρω πως είμαι σπίτι. Αυτό που δεν ξέρω είναι το πως σκατά έφτασα εδώ και τι συνέβη το προηγούμενο βράδυ.
Ξαφνικά σκόρπιες εικόνες από το κλαμπ σκάνε σαν αστραπές στο μυαλό μου.Το αλκοόλ. Εγώ με την Χάνα να χορεύουμε. Η κλήση του Άλεξ. Φακ. Γαμώτο. Πες μου πως δεν συνέβη όντως και πως απλά το ονειρεύτηκα.
Σηκώνομαι απότομα και πιάνω στα χέρια μου το κινητό μου.Το ρολόι δείχνει 14:35
Φακ ξανά. Πήγε αργά. Και από την έλλειψη ατόμου στο διπλανό μαξιλάρι καταλαβαίνω πως η Χάνα έχει ήδη σηκωθεί.Κοιτάω το ιστορικό κλήσεων.
Πάνω πάνω είναι το όνομα του Άλεξ. Καταρχάς πως ήξερε τον αμερικανικό αριθμό μου. Κατά δεύτερον τι σκατά, με το ζόρι θυμάμαι την συζήτηση μας.
Σηκώνομαι και πηγαίνω στην κουζίνα να πιω λίγο νερό. Το κεφάλι μου με έχει πεθάνει από το hangover.
«Καλημέραα»
Λέω όσο πιο ευδιάθετα μπορώ στην κοπέλα μου, η οποία από ότι μπορώ να καταλάβω δουλεύει στον υπολογιστή της.
«Πώς είσαι; Τι έγινε χθες;»
Μόλις με βλέπει σηκώνεται πολύ απότομα, σε σημείο που οριακά πετάει την καρέκλα της και έρχεται προς το μέρος μου.
«Δεν ξέρω...ήταν μάλλον το αλκοόλ...»
«Μαρία είσαι καλά; Χορευαμε και ξαφνικά πετάχτηκες όρθια και βγήκες από το μαγαζί. Και όταν ξανά μπήκες μέσα λιποθύμησες οριακά κατευθείαν. Τι συνέβη;»
Δεν μπορώ να της πω ψέματα. Δεν της αξίζει. Στην τελική δεν έκανα κάτι κακό.
«Βγήκα έξω γιατί χτυπούσε το κινητό μου..και ναι πετάχτηκα κάπως απότομα μόλις κατάλαβα ποιος ήταν...»
«Τι εγινε; Ποιος ήταν; Συνέβη κάτι;»
Βλέπω την ανησυχία στα μάτια της. Θέλω τόσο πολύ να την πάρω μια αγκαλιά και να της πω πως αυτή ήταν μια απλή τυχαία κλήση...
«Ήταν ο Άλεξ..αλλά πριν βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα, έμεινα έκπληκτη και βγήκα κατευθείαν από το μαγαζί γιατί είχα να του μιλήσω χρόνια. Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου...δεν θυμάμαι οριακά καθόλου τι είπαμε..θυμάμαι ότι με ρώτησε αν επιστρέφω Ελλάδα, και μετά κάτι του έλεγα για την απόσταση αλλά δεν θυμάμαι περισσότερα...»
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One touch (sexting sequel)
Genç Kurgu«Είσαι χαρούμενος;» «Ναι..θέλω να πω, έχω την Κάθριν, την μικρή, τελείωσα την σχολή που ήθελα από πάντα...έχω όσα χρειάζεται κάποιος για να είναι χαρούμενος..» »εσύ είσαι χαρούμενη;» «Εμ..ναι..πρέπει να φύγω...» Γυρνάω την πλάτη μου σε αυτόν, αλλά...