Κεφάλαιο 3

868 35 12
                                    




Μπαίνουμε με την Χάνα στο μαγαζί, στο οποίο μας περιμένουν τα υπόλοιπα παιδιά της παρέας.

Η Ολίβια, το μοντέλο της παρέας. Σπουδάζει φωνητική μαζί μου αλλά παράλληλα δουλεύει με γνωστούς σχεδιαστές, κάνοντας φωτογραφήσεις ή πασαρέλες. Και δικαιολογημένα. Η κοπέλα είναι τύπου ό,τι πιο όμορφο. Μετά την Χάνα προφανώς. Δεν θα άλλαζα αυτή την κοπέλα για τίποτα. Απλά αντικειμενικά, η Λιβ είναι πολύ όμορφη κοπέλα. Με τζίντζερ φυσικά μαλλιά, καταγάλανα μάτια και αναλογίες σώματος που βλέπεις και λες ότι οκ δεν γίνεται να μην είναι μοντέλο...

Ο Ίαν, που σπουδάζει χορό μαζί με την Elizabeth, είναι το άλλο ζεύγος της παρέας, πέρα από εμένα και την Χάνα. Είναι και οι δύο πολύ καλά παιδιά αν και ώρες ώρες ο Ίαν είναι αρκετά μυστήριος. Του τύπου εξαφανίζεται σε άκυρες ώρες, λείπει για μέρες από τη σχολή και τα σχετικά. Η Ελίζμπεθ από την άλλη είναι μια πολύ ήσυχη και γλυκιά κοπέλα. Είναι από τις πρώτες φίλες που έκανα στη σχολή. Καθόταν και διάβαζε το The Great Gatsby σε κάποιο διάλλειμα και μου κέντρισε την προσοχή γιατί αυτό είναι κάτι που άνετα θα έκανα και εγώ. Αποδείχθηκε βέβαια πως δεν της αρέσει τόσο η κλασική λογοτεχνία, και απλά έκανε μια εργασία για τα αγγλικά. Είναι πιο πολύ into  science fiction.

Κατευθυνόμαστε προς το τραπέζι του και η Χάνα χαιρετάει πρώτη.

«Εεεπππ, τι γίνεται»

«Καλησπεεερααα»

«Καλώς τα κορίτσια»

«Πώς τα πατε;»

Αυτή ήμουν εγώ. Είχαμε αρκετό καιρό να βρεθούμε με τα παιδιά, καθώς όλοι μας είχαμε διάβασμα για την τελευταία εξεταστική. Σύντομα δίνουμε τα τελευταία μας μαθήματα. Συγκεκριμένα δίνω εξετάσεις στο βιολί την Δευτέρα και φεύγω Ελλάδα λίγες μέρες αργότερα.
Είμαι τυχερή που η Χάνα θα με ακολουθήσει για τις διακοπές.

«Πολυυ καλααα»

Απαντάει η Λιβ, με τον μελωδικό τόνο της φωνής της που πραγματικά είναι ό,τι πιο γλυκό μπορεί να ακούσει κανένας.

«Συγκεκριμένα έχω πήξει στις ασκήσεις και τα δάχτυλα μου δεν είναι στα καλύτερα τους.»

Συνεχίζει και παράλληλα γελάει.

«Εσυ Μαρία πώς τα πας; Πώς νιωθεις που θα πας ξανά Ελλάδα;»

Η ερώτηση του Ίαν με μπλοκάρει λίγο. Ειλικρινά δεν ξέρω πως νιώθω. Πώς πρέπει να νιώσω δηλαδή; Έχω να πάω Ελλάδα από τότε εκείνο το καλοκαίρι που πήγα για τον γάμο. Ο μπαμπάς μου ήρθε στην Αμερική αρκετές φορές η αλήθεια είναι αλλά εγώ απέφευγα την Ελλάδα. Κυρίως γιατί απέφευγα τον Άλεξ.

One touch (sexting sequel)Where stories live. Discover now