❦
ovu knjigu zvanično mogu nazvati jedinom svojom knjigom, koju ne mogu svrstati ni u fantaziju, ni u naučnu fantastiku. uprkos tome što je najobučnija, postala mi je nešto najomiljenije, što sam ikada napisala.
kada kažem napisala zaista tako i mislim, zbog toga što je ovo takođe i prva knjiga, koju imam skoro pa završenu, pre nego što sam počela da je objavljujem. ni sama ne znam kako sam uspela da izdržim, ali sam shvatila da mi mnogo lakše ide pisanje, kad nisam opterećena time da nastavke moram da izbacujem redovno i kada ne postoje pregledi i zvezdice, koje mi mogu ubiti motivaciju.
da napomenem, nije mi preterano važna publika. iskrena da budem, imam svega troje do petoro ljudi, koji me čitaju i od srca sam im zahvalna na tome. drago mi je što neko ceni moje radove i nikada nisam jurila za nekim velikim brojkama. ali, naravno, i ja sam čovek od krvi i mesa, kojeg ume da povredi kada mu se učini da se uzalud trudi oko nečega. ponekada se zapitam zbog čega sam i dalje ovde, nakon što je većina ljudi, koji su me nekada podržavali, otišlo ili su jednostavno izgubili interesovanje za mene. osetim se kao da moje pisanje nema poentu, ali vrlo brzo se setim toga da pre svega pišem jer volim to da radim. naravno, lepo je podeliti s drugima ono što volimo, ali sve to ne mora izgubiti svoj značaj onda, kada ga zadržimo samo za sebe (u mom slučaju i za još par vas.)
sve su ovo razlozi, zbog kojih mi je ova priča postala omiljena. dok sam je pisala, nisam se ni u jednom momentu iznervirala zbog nje, niti sam imala bilo kakvu blokadu. osećala sam se kao da većinu svojih emocija prenosim upravo na nju. verovali ili ne, ovo mi je tek moja druga knjiga, koja nosi neku vrstu mojih osećanja sa njom, a pre nje je bila "sve o čemu sanjam". mislim da vam to dosta govori, ako uzmemo u obzir da između te i ove sada knjige, stoji najmanje deset drugih.
nemam neke preterano bitne napomene. može biti osetljiva za pojedince, pogotovo za one koji imaju problema sa roditeljima, samopouzdanjem, anksioznošću ili se bore sa gubitkom bitne osobe. nisam zalazila u dubinu svega toga i nije nešto, o čemu ne možete pročitati u svakoj petoj knjizi, ali imala sam potrebu da naglasim, za svaki slučaj. pored toga, tu su i regularna upozorenja, poput onih da ovde nisu dobrodošli homofobi i ostali zatucani homosapiensi, kao i to da knjiga možda (naglašavam možda) sadrži neke "mature" scene.
nadam se da ćete uživati u svemu ovome barem upola koliko sam ja uživala dok sam pisala. knjiga neće imati mnogo poglavlja, ali ne želim da iznesem tačan broj, jer smatram da je tako zanimljivije.
poglavlja ću izbacivati na svakih nekoliko dana i nakon ove knjige konačno se posvećujem "potrazi za otkucajima".
knjigu posvećujem jednoj veoma bitnoj osobici u mom životu, aka milici aka @tenttaphon (nece da se taguje sama se taguj pls) jer je ona seonghwa mom hongjoongu, ofc <3
Kapiram da sam se previše raspisala, ali bilo je neophodno, pošto sam počela da hejtujem svoje a/n-s na kraju delova, tako da vam ovim putem, unapred svima zahvaljujem na svemu !! <3 volim vas najviše !! sada vam ostavljam kao likove, u nadi da ćete ih voleti barem približno, koliko ih volim ja. :))
p.s. prvi deo izbacujem nešto kasnije danas <3
Likovi:
Park Seonghwa as himself
❦
Kim Hongjoong as himself
❦
ksenija
ESTÁS LEYENDO
Leptir u boji slobode [p.sh & k.hj]
Fanfic"Ti si sve ono što sam kao dete želeo da postanem kada odrastem." Započeta: 26. decembar 2020. Završena: