4

108 12 8
                                    

Kilka dni później 


Jisoo: hej, to dzisiaj się spotykamy, nie?

🌹Rose🌹: takkkk  :D

Jisoo: az tak się cieszysz? :')

🌹Rose🌹: nooo tak jakby...

Jisoo: nie no ok

🌹Rose🌹: po prostu cieszę się, że się z kimś spotkam

niby mam parę koleżanek w klasie ale no...

Jisoo: oki

🌹Rose🌹: A jak myślisz jak mam się ubrać?

Jisoo: jak chcesz :) Mi to obojętnie jak się ubiorę... Chyba, że chcesz się umówić na jakiś wybrany styl xD

🌹Rose🌹: może :)

Jisoo: to elegancko, luźno, jakoś tam... eh, nie znam się na stylach...

🌹Rose🌹: to może aeshtetic

Jisoo: kurde nie wiem co to mówiłam, że ułom ze mnie ;-;

🌹Rose🌹: zaraz ci wyjaśnię spokojnie :) aeshtetic to taki minimalistyczny, estetyczny, dużo czerni i bieli, kolorowe dodatki, jeansy, ale musi być modnie

Jisoo: nie umiem ubierać się modnie :(

🌹Rose🌹: dobra walić te style, po prostu ubierzmy się jak chcemy :3

Jisoo: ok

🌹Rose🌹: a robisz jakiś makijaż?

Jisoo: nie potrafię się malować

🌹Rose🌹: ach tak...

Jisoo: pewnie pomyślałaś sobie że jestem jakimś dziwadłem, nie?

🌹Rose🌹: NIE NO COŚ TY!!!

Jisoo: ...

🌹Rose🌹: nie obrażaj się Jichu...Chichu... Chichoo ej to fajnie brzmi!! xD

                   

                              🌹Rose🌹 zmieniła Twój nick na  🐰Chichoo🐢

🐰Chichoo🐢:  :)

🌹Rose🌹: co już się nie gniewasz? 

🐰Chichoo🐢: w ogóle się nie gniewałam :)

🌹Rose🌹:ufff... to dobrze :)

🐰Chichoo🐢:  po co miałabym się gniewać na fajną osóbkę, która może będzie moim przyjaciółką...

🌹Rose🌹:  ooooo chichooo seriooo?

🐰Chichoo🐢: no chyba to ty chciałaś się lepiej poznać więc :)

🌹Rose🌹: ach tak mam sklerozę xD

🐰Chichoo🐢: cóż ja się muszę w miarę ogarnąć , więc kończę papatki i zobaczymy się w ******

🌹Rose🌹: oczywiście ^^ baju


Jisoo

Skończyłam pisać z Rosie, musiałam uczesać moje wiecznie roztrzepane włosy, ubrać się jakoś konkretniej i inne takie przyziemne sprawy. Jennie była w domu, więc poszłam do jej pokoju, bo mimo, że jest młodsza na pewno lepiej zna się na tych całych make-upach i innych gówienkach.

Otworzyłam drzwi. Jennie grała w coś na komputerze. 

- Hej Jendeukie, mam problem. - zaczęłam cicho.

- Co się stało Jisoo? - Jennie odwróciła się do mnie twarzą na obracanym krześle.

- Spotkam się z pewną przemiłą dziewczyną i po pierwsze nie mam co na siebie włożyć, po drugie nie mam pojęcia jak się umalować. Pomóż mi proszęęęę.... - zrobiłam słodką minę, co raczej do mnie niepodobne.

- Siostro, chodź ze mną, tam o , do garderoby...- odchrząknęła "poważnie" , po czym zaczęła rzucać we mnie ciuchami. Nie wiem czy wspominałam, ale nosimy te same rozmiarówki, bo jestem okropnym kurduplem i przestałam rosnąć, a Jennie jest mojego wzrostu, bo teraz ma okres, kiedy najszyciej rośnie. 

- Ubierz to, to i to.. - rzucała kolejno wymienionymi ciuchami, po czym wyszła uradowana z rozkopanymi włosami. - Na dodatek umaluję cię i zrobię ci fryzurkę. 

Trzymałam w rękach te wszystkie ubrania, dodatki i pierdoły, które dała mi Jen. Rozłożyłam je na kanapie i ujrzałam aksamitną czerwoną bluzkę z długim rękawem, z wycięciami na ramionach i dekolcie, srebrny naszyjnik, czarną spódnicę z błyszczącymi pasami,  z paskiem, mającym dużą srebrną kokardę, czarne podkolanówki, oraz czarne buty na koturnach. Po ubraniu tego wszystkiego zobaczyłam w lustro i bardzo się zdziwiłam.

Stała przed lustrem kobieta, która w końcu pierwszy raz w życiu stwierdziła, że jest ładna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Stała przed lustrem kobieta, która w końcu pierwszy raz w życiu stwierdziła, że jest ładna. 


Potem Jennie zrobiła mi fryzurkę.

Potem Jennie zrobiła mi fryzurkę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Oraz umalowała mnie

Oraz umalowała mnie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Po czym stwierdziła, że wyglądam wspaniale, więc wyszłam z domu i zaczęłam iść śmiało przed siebie. A czułam, że dzisiaj naprawdę jestem wyjątkowo pewna siebie i mogę zrobić niemal wszystko. Dalej Kim Jisoo, you go girl. 

𝖓𝖔 𝖙𝖎𝖒𝖊 𝖗𝖊𝖒𝖆𝖎𝖓 - 𝕮𝖍𝖆𝖊𝖘𝖔𝖔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz