7. December

92 2 0
                                    

Y/N  P.O.V

Vi var på vej hjem til Lisa. Vi kunne ikke lade være med at grine af en joke Rose lige havde sagt. Alle menneskerne der gik på gaden så underligt på os, men vi var ret ligeglade.
Lisa's hus lå lige så langt væk som mit, bare i den modsatte retning fra skolen. Hendes forældre var heller ikke hjemme.

Vi satte noget musik på og begyndte at synge med på det. Det var længe siden jeg havde haft det så sjovt. Vi blev ved med at høre nye sange i mindst en halv time, før vi hørte dørklokken ringe.

"Jeg har måske nok glemt at fortælle jer noget.." Begyndte Lisa. Vi vendte alle vores blikke fra døren til hende.
"Jeg har måske, måske ikke inviteret Jungkook og hans venner med herover" Sagde hun og så ned i jorden. Jeg havde hørt Lisa nævne Jungkook nogle gange før.
Det var vel okay. Jo flere jo bedre, ikke?
Olivia og Rose var dog ikke så begejstret og de så alle på mig, som om de ventede på jeg skulle sige noget.
"Hvad? Altså det er fint for mig, jeg kender ham jo ikke så jeg kan jo bare lære nogle nye mennesker at kende" Sagde jeg og smilte.

"Altså... du ved godt at Jimin er en af hans venner, ik?" Spurgte Olivia lidt forsigtigt. Den var jeg ikke klar på. Jeg tøvede lidt, men efter samtalen med ham i går, var det lidt mere betrykkende.
"Det er fint" Svarede jeg.
"Sikker?"
Jeg nikkede.
Lisa gik over og åbnede døren da den ringede anden gang. Ind trådte 5....6.....7 drenge, og den sidste var selvfølgelig Jimin.

Vi satte os i stuen. I starten var det ret akavet, men efter hånden blev det mere naturligt at snakke med dem. Jeg tror også at jeg lærte alle deres navne.

"Hvor lang tid har du gået på skolen?" Spurgte Namjoon.
"Kun nogle par dage" Svarede jeg.

"Hvor kommer du fra?" Spurgte Jungkook.
"Danmark"

"Er det ikke ret langt væk? Du har ellers en ret god accent" Sagde Taehyung.

"Hun har boet her før, og nu er hun flyttet tilbage igen." Svarede Olivia for mig. Jeg sendte hende et smil.
Jeg kunne bare ikke lade være med at tænke over hvordan jeg skulle sige at jeg skulle flytte igen snart.

"Forresten holder jeg en fest i morgen, og i er velkomne" Sagde Hoseok. Det kunne måske være meget fedt, desuden var det fredag i morgen.

Efter lidt tid besluttede vi at vi skulle se en film. Drengene ville selvfølgelig gerne se en gyser, hvilket mig og pigerne var fuldstændig imod, men selvfølgelig skulle vi se en alligevel. Jeg klemte mig ind til Olivia der sad ved siden af mig. Drengene kunne ikke lade være med at grine af os hver gang de gav et spjæt i os pga noget uhyggeligt der skete i filmen.

Filmen var endelig færdig, og lige pludselig begyndte min mave at rumle. Jeg kiggede over mod uret og så at den var 8. Vi bestilte nogle pizzaer og satte os i en rundkreds nede på gulvet imens vi spiste. Jeg tog Jimin i at stirre på mig nogle gange og efter det kunne jeg selvfølgelig ikke lade være med at kigge på ham, så vi fik hele tiden øjenkontakt.

"Hvad med en omgang Truth or Dare?" Spurgte Seokjin.
Næsten alle sagde ja, bortset fra dem der havde noget i munden, hvilket blandt andet var mig.

Rose gik ud i køkkenet for at finde en falske og satte den midt i rundkredsen, og drejede den så derefter. Den landede på Jimin.
"Truth or Dare" Spurgte Seokjin  Jimin.
"Dare" Svarede han uden at tøve.
"Tag 3 shots uden at give nogen reaktion" Sagde Seokjin.
Jimin sukkede imens vi andre grinte. Vi fandt lidt alkohol og nogle shotglas.

Efter han havde taget dem drejede han flasken der landede på Lisa.
"Truth or Dare?"
"Dare"
"Kys Taehyung i mindst 10 sek" Sagde Jimin.

Flasken blev drejet et par omgange mere, før den landede på mig.
"Truth og Dare Y/N" Spurgte Yoongi. Jeg tænkte i er øjeblik, hvad nu hvis de spurgte noget om at jeg skulle flytte igen? Det ville helt sikket ødelægge stemningen, så jeg tog dare.
"Kys Jimin"
Jeg stivnede. Olivia, Lisa og Rose kiggede frem og tilbage på mig og Jimin for at se om jeg ville gøre det. Jeg var dog så heldig at jeg blev 'Reddet af klokken' da min mor pludselig ringede. Jeg skyndte mig at tage den.
"Y/N jeg vil gerne have at du kommer hjem nu, det er ved at være lidt sent" Sagde hun. Uden at tøve lagde jeg på, og sagde til de andre at jeg skulle hjem. Jeg tror aldrig jeg har været så taknemmelig for at opkald fra min mor.
"Heldig" Hørte jeg Yoongi råbe inde fra stuen da jeg var igang med at tage mine sko på.

Det siger du ikke

Jeg gik derefter hjem, og faldt hurtigt i søvn. Jeg var mega træt.

~

Jeg vågnede af min irriterende alarm. Jeg slukkede den hurtigt og lagde mig til rette i sengen igen.
"Bare 5 minutter mere..." mumlede jeg.
Min alarm ringede igen efter 5 minutter og denne gang stod jeg op. Jeg lavede min morgen rutine og tog tøj på:

 Jeg lavede min morgen rutine og tog tøj på:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

"7. December" Mumlede jeg imens jeg rettede lidt på min trøje.

Christmas Lover (Jimin ff) JulekalenderOnde histórias criam vida. Descubra agora