Y/N P.O.V
Jeg vågnede op af min alarm. Hvis jeg skulle beskrive en lyd jeg hadede allermest, ville det være den.
"5. December" Mumlede jeg for mig selv.
Jeg slukkede alarmen, og stod modvilligt op. Jeg tog et hurtigt bad, og lavede bare min normale morgen rutine.
Dit outfit:"Godmorgen" Sagde jeg til min mor. Den her gang skulle hun ikke på arbejde tideligt om morgenen.
"Godmorgen" Sagde hun og smilede til mig. Hun var igang med at riste nogle stykker toastbrød.Jeg satte mig ned ved spisebordet.
Mig og min mor snakkede bare lidt imens vi spiste, før jeg gik ud for at tage sko på.
"Jeg har en aftenvagt, så jeg kommer ikke til at være her i aften" Sagde min mor lige før jeg gik ud af døren.~
Jeg stod og talte sammen med pigerne. Vi var på vej til time. Denne gang havde vi alle det samme fag. Klassen var næsten tom da vi kom ind. Vi satte os på vores sædvanlige pladser.
"Hvad skal i imorgen?" Spurgte Lisa smilende.
"Ikke rigtig noget" Svarede vi i munden på hinanden.
"Hvad med at være sammen?" Sagde hun. Det lød som en god idé. Jeg ville gerne udnytte alt den tid jeg havde før at jeg skulle rejse.
Vi aftalte at vi skulle hjem til Lisa i morgen efter skole.Resten af klassen kom ind, og i blandt dem var Jimin. Læreren kom ind kort tid efter.
"I dag skal vi begynde på et nyt projekt" Sagde han.
"I bliver delt op i to og to, og skal lave en analyse"
Han forklarede hvad analysen handlede om.
Jeg kiggede over på Olivia for at se om hun havde lyst til at arbejde sammen, men før jeg kunne nå at sige noget sagde læreren, at han skulle bestemme hvem man skulle være sammen med.Han begyndte at ramse en masse navne op og til sidst mit.
"Y/N og Jimin. I må gerne finde sammen med jeres makker og begynde"
Typisk
Jeg sendte et blik over til Olivia der sendte der samme tilbage. Hun rejste sig derefter op og gik over til sin makker. I mellemtiden var Jimin kommet over til mig.
"Lad os bare for det her overstået hurtigst muligt." Sagde jeg. Han svarede ikke, men satte sig bare ned ved siden af mig. Han arbejde overraskende produktivt, men vi nåede selvfølgelig stadig ikke at blive færdige før timen var omme.
"Skal vi arbejde på det efter skole? Så kan vi jo 'få det overstået'." Han sagde den sidste del lidt anderledes.
"Det kan godt være hjemme hos mig" Sagde jeg da jeg kom i tanke om at min mor ikke ville være hjemme, så hun ville ikke begynde at stille en masse spørgsmål om at jeg havde en dreng med hjem.
STAI LEGGENDO
Christmas Lover (Jimin ff) Julekalender
FanfictionY/N rejser til Canada i december, og skal gå i skole der hele julen, for at få opfyldt sin mors ønske om en hvid jul. I midten af det hele møder hun Park Jimin, ham som hun ikke kan udstå.... eller modstå. -Afsluttet- Denne historie vil jeg upload...