14. December

80 2 0
                                    

Y/N  P.O.V

Min alarm ringede. Jeg var virkelig træt som altid, og ville helst bare blive i min lune seng.
"Sidste dag" Mumlede jeg, som motivation til at stige  ud af sengen. Det var fredag.
Ca 20 min senere var jeg færdig med min morgenrutine.
Outfit:

Min mor havde en fridag i dag, pga at hun havde arbejdet nogle timer extra den sidste uge

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Min mor havde en fridag i dag, pga at hun havde arbejdet nogle timer extra den sidste uge. Hun havde tilbudt at køre mig i skole, hvilket jeg selfølgelig takkede ja til.

~

"Pas på dig selv" Sagde min mor inde fra bilen, som jeg lige var steget ud af.
"I lige måde" Sagde jeg og svingede skoletasken over skulderen.

Da jeg allerede havde mine engelskbøger i tasken gik jeg bare ind i klassen. Lisa og Rose sad på vores sædvanlige pladser og snakkede. Jeg smilte for mig selv da jeg husken at vi alle havde det samme fag i den første time.
"Er Olivia ikke kommet endnu?" Spurgte jeg da jeg havde sat mig over ved dem.
"Nej, jeg tror desværre at hun blev syg" Sagde Lisa. Øv... jeg tænkte ellers at vi alle kunne lave noget i weekenden. Måske har hun det bedre i morgen.

Vores lærer kom gående ind i klassen, og der blev automatisk stille.
10 min inde i undervisningen åbnede døren.
"Jimin, nu kommer du for sent igen. Var den eftersidning i går ikke nok?" Sagde læreren.
"Du for endnu en eftersidningen, også skal du ikke komme for sent igen"

Jimin så bare irriteret ud. Det forstod jeg egentlig godt, eftersidning på en fredag er virkelig træls.

~

Klokken ringede ud for sidste time.
"Endelig" Mumlede jeg. Vi havde fået en masse lektier for i de sidste timer. Jeg havde tænkt mig at blive på skolebiblioteket for at få lavet nogle af dem.
Jeg tog afsked med Lisa og Rose, og begyndte at gå op mod biblioteket.
Jeg havde bare ikke lyst til at lave dem i weekenden.

Nogle timer senere var jeg endelig færdig. Jeg strakte armene over hovedet og udstødte et lettet suk.
Jeg pakkede mine ting sammen, da alt lyset pludselig slukkede.

Åhh nej

Jeg åbnede min telefon og så at klokken var 5, og skolen lukker klokken fem. Jeg så også at jeg kun havde 5 procent tilbage.
Nej nej nej, det må bare ikke ske!

Jeg løb så hurtigt jeg kunne uden at støde ind i noget pga af mørket, over mod døren. Den var låst. Jeg bankede højlydt på døren i mens jeg råbte efter hjælp. Jeg hørte ikke en lyd fra den anden side af døren.

Jeg tog min telefon frem og skyndte mig at ringe til min mor.
Heldigvis tog hun den hurtigt.

"Hej skat, har du brug for at blive hentet?"

"Nej, jeg er fang-"

Min telefon var løbet tør for strøm.

"-et" Afsluttede jeg.

"Er døren låst?"
Jeg fik et kæmpe chok af den pludselige stemme bag ved mig.
"Hvem er du?"
"Jimin, dig?"
Selvfølgelig skulle det være Jimin.
"Y/N...."
Vi tav begge.

"Har du din telefon på dig?" Spurgte jeg for at bryde stilheden.
"Nej den ligger i klasselokalet"

Det er rigtigt, Jimin fik jo en eftersidning.

"Har du din?" Spugte han.

"Ja jeg har min, det var derfor jeg spurgte dig" Sagde jeg sarkastisk. Jeg kunne næsten forstille mig, at han gav mig et koldt blik, også selvom jeg ikke kunne se ham.
"Den er gået død" Afsluttede jeg.

Christmas Lover (Jimin ff) JulekalenderTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang