Y/N P.O.V
Det var søndag. Om en time skulle jeg være i centeret, for at mødes med pigerne. Jeg vidste ikke om jeg skulle fortælle om det med Jimin. Var det for privat at fortælle det til 3 personer? Jeg kender dem jo rigtig godt og stoler på dem, jeg tænker bare mere fra Jimin's synsvinkel.
Kl var 9.
Jeg tog et kort bad, og lavede min morgenrutine.
Outfit:Min mor så smilende på da jeg gik ind i køkkenet. Hun var i gang med at lave nogle røræg, og jeg så nogle stykker toastbrød i risteren.
"Har du sovet godt?" Spurgte jeg hende, og gik over for at hjælpe med maden.
"Mhmm, dig?" Svarede hun.
"Den har været fin" Sagde jeg.Måske skulle jeg spørge hende om det med far nu? Måske var det ikke det rette tidspunkt siden vi ikke havde meget tid. Jeg ville bare gerne se ham før vi rejser igen, også selvom jeg nok bliver skuffet.
~
Jeg tog bussen på vej til centeret. Der var nok kun et kvarter derhen. Det var rart at alt lå så tæt på en, så man ikke skulle køre i timer for at komme til en destination.
Jeg trykkede på stop knappen for at signalere at jeg skulle af, og steg så af bussen. Det var bidende koldt, så det var godt at der kun var 50 meter imellem centeret og busstoppestedet. Jeg gik med hurtige skridt over til indgangen, og Olivia, Lisa og Rose stod der allerede.
"Heeej" Sagde jeg da jeg var kommet hen til dem.
"Heej" Svarede de.
"I har ikke ventet for længe vel?" Spurgte jeg.
"Nej nej, vi er også næsten lige kommet" Sagde Rose.
Vi begyndte at gå indenfor, og diskuterede hvilken butik vi ville i først.
Vi besluttede også at dele os op på et tidspunkt så vi kunne købe vores gaver til hinanden.Vi startede med at købe nogle julegaver til vores forældre. Derefter splittede vi os op, så jeg gik sammen med Olivia og senere ville jeg gå sammen med Rose og Lisa.
"Hvilken butik skal vi gå ind i først?" Spurgte hun.
"Det ved jeg ikke, hvad ønsker de sig?" Sagde jeg.
"Hmmm noget bestemt tøj, nogle gavekort og ting som det" Sagde hun.
Vi gik ind i en tøjbutik og prøvede at finde det tøj som de ønskede sig."Hvorfor tog du egentlig ikke din telefon hele fredag eftermiddag og aften?" Spurgte Olivia, imens hun så på et par bukser.
"Altså... min telefon var løbet tør for strøm" Sagde jeg ærligt.
"Og du kunne ikke oplade den?"
"Jeg havde en ikke en oplader på mig" Sagde jeg.
"Hvor var du?" Spurgte Olivia.
"På skolebiblioteket"
"Og der tilbragte du dig hele fredagaften? Men det har jo lukket" Sagde hun.
"Jeg blev låst inde..." Sagde jeg.
"Seriøst? Jeg har ondt af dig" Sagde hun, og fnisede lidt.
"Der er mere" Sagde jeg. Hun så væk fra den bluse hun kiggede på og hen på mig. Jeg vidste at de ville få det af hvide på et eller andet tidpunkt alligevel, så jeg besluttede at fortælle det.
"Jeg var låst inde sammen med Jimin" Sagde jeg.
Hendes øjne blev helt store.
"Nej seriøst?"
Jeg nikkede. Jeg fortalte hende alt hvad der skete.
"Wow...." Sagde hun bare lidt målløs.
"Det er da kun sådan noget der sker på film" Sagde hun efter lidt stilhed. Jeg grinte ad hendes bemærkning.
"Åbenbart ikke" Sagde jeg.
"Såå, du kan godt lide ham?" Spurgte hun nysgerrigt.
"Jeg ved det ikke..." Svarede jeg. For at være helt ærlig var jeg stadig super forvirret over alt hvad der var sket.Mig og Olivia fandt vores gaver. Derefter gik jeg sammen med Rose, og til sidst Lisa. Da der var gået nogle timer besluttede vi at finde et sted hvor vi kunne spise. I mens vi spiste valgte jeg også at fortælle Rose og Lisa hvad der var sket fredag aften. De havde præcis den samme reaktion som Olivia.
VOUS LISEZ
Christmas Lover (Jimin ff) Julekalender
FanfictionY/N rejser til Canada i december, og skal gå i skole der hele julen, for at få opfyldt sin mors ønske om en hvid jul. I midten af det hele møder hun Park Jimin, ham som hun ikke kan udstå.... eller modstå. -Afsluttet- Denne historie vil jeg upload...