• Aberton: Üst düzey kilit açma büyüsüdür. Alohomora büyüsünün işe yaramadığı yerlerde kullanılır ve zor bir büyüdür.
• Abiyoleyy: Yaratıkları iyileştirmeye yarayan büyüdür. Ölümcül yaralarda veya büyüyle düzeltilemeyecek yaralarda işe yaramayabilir.
• Absorbe Protegum: En büyük ve en güçlü kalkan büyüsüdür. Genellikle bölge korurken kullanılır fakat ustalaşmış kişiler savaş esnasında da kullanabilir. Öğrenimi aylar hatta yıllar alabilir, uygulanışı ise çok tehlikelidir. Eğer yapan büyücünün gücü yetmezse bu sebepten ölebilir.
• Accio: Asayla gösterilen nesneyi, büyüyü yapan kişiye getirir. Eğer büyüden sonra, getirilmesi istenen nesnenin ismi söylenirse belirli bir uzaklıktaki nesneyi de getirebilir. Fakat isim belirtilerek çağırılan nesnenin, çağırılabilecek bir durumda olması gerekir.
• Agonia Marcam: Üzerinde kullanılan yerde bir simge oluşturur. Detaylar büyüye değil, oluşturulan simgeye bağlıdır. İnsan üzerinde kullanılırsa çok büyük bir acı yaşatır.
• Aguamenti: Asadan su çıkarma büyüsüdür. Büyüyü yapanın düşüncelerine bağlı olarak, asanın doğrultulduğu nesnenin içinin su dolmasını da sağlayabilir.
• Alarte Ascendarev: Asanın doğrultusundaki nesneyi ve canlıyı yukarıya doğru fırlatmaya yarayan büyüdür. İnsan üzerinde kullanılırsa, basit bir saldırı büyüsü olarak işler ve çarpan kişiyi sarsıp düşürür.
• Alohomora: En temel ve basit kilit açma büyüsüdür. Colloportus ile mühürlenmiş kilitleri açamaz.
• Aklapakla: Pis bir bölgeyi temizlemeye yarayan büyüdür. Kıyafetler üzerinde kullanılırsa, kıyafetin kırışıklıklarının giderilmesini de sağlayabilir.
• Anapneo: Boğazına bir şey kaçan birini kurtarma büyüsüdür. Zehirli madde boğazdayken kullanılırsa, zehrin yayılmasını da önleyebilir.
• Anteoculatia: Kurbanın saçlarını boynuza dönüştüren büyüdür. Saça sahip her türlü yaratıkta işe yarar, saç olmayan bir yerde boynuz çıkmasını sağlayamaz.
• Antonin Dolohov’un Büyüsü: Bu büyüde asa bir tür kesme işareti yapar ve asadan mor bir alev huzmesi çıkar. İç organlarda büyük hasara neden olurken dışta bir şey görülmez. Büyünün adı bilinmemektedir.
• Aparecium: Görünmez mürekkebi görünür hâle getiren büyüdür. Büyülü günlüklerde ve defterlerde işe yaramayabilir. (Örn: Tom Riddle’ın Günlüğü)
• Aparration: Kişinin düşünceleri ve hisleri doğrultusunda bir ışık huzmesine dönüşmesini sağlayan büyüdür.
• Apulosayoni: Mürekkep, parşomen ve tüy kalemi büyüler. Kişinin söyledikleri kendiliğinden parşomene yazılır.
• Aqua Erecto: Asadan kaynar su çıkarma büyüsüdür. Büyüyü yapanın düşüncelerine bağlı olarak, asanın doğrultulduğu nesnenin içinin su dolmasını da sağlayabilir.
• Arania Exumai: Dev örümcekleri bayıltan büyüdür. Farklı büyük yaratıklarda da işe yarayabilir. Kurban, kafasından (örümceklerde gövdesinden) vurulursa, büyü ölümcül olabilir.
• Aresto Momentum: Ortamdaki momentumu yani hızı azaltır, eğer biri yüksek bir yerden düşerken uygulanırsa düşüşü yavaşlar ve yarasız bir iniş yapar.
• Articulusoley: Asa ile hedef alınan yazının veya çizimin parlamasını sağlar.
• Ascendio: Büyüyü yapan kişiyi havaya kaldırmayı sağlayan büyüdür. Su altında kullanılırsa su yüzeyine çıkmayı sağlar.
• Avada Kedavra: Kişiyi doğrudan öldüren tek lanettir ve karşı büyüsü yoktur. Uygulanması yasak olan ve cezası çok ağır olan 3 affedilmez lanetten biri olmakla birlikte bu büyüden sağ çıkabilen tek kişi Harry Potter’dır. Uygulandığında, yeşil bir ışık çıkar ve göğü yararcasına gelen devasa bir şeyin hışırtısı duyulur. Bu lanetin isabet ettiği kişi tek bir iz veya işaret bırakmadan ve daha yere düşmeden ölür. Hiçbir kalkan büyüsü onu durduramaz. Ayrıca Mürver Asa ile yapıldığında çok daha tehlikeli olur. Eğer lanet isabet etmediyse ve başka bir cisme çarptıysa o cismi patlatır ya da yok eder.
• Avada Kedavra Maksima: Genel olarak Avada Kedavra ile aynı özelliklere sahiptir fakat bir insan veya nesne üzerinde değil, bir bölge üzerinde kullanılır. O bölgede bulunan veya o bölgeye temas eden canlılar Avada Kedavra laneti etkisine girer ve ölür.
• Avifors: Küçük objeleri kuşa çeviren büyüdür.
• Avis: Asadan kuş çıkmasını sağlayan büyüdür. Büyüde geliştikten sonra birden fazla kuş çıkması sağlanabilir. Oppugno ile birleştiğinde tehlikeli olabilir.
• Avises Avifors Avilers: Savaş içinde kullanılırsa gücü ve tahribatı %45 oranında azaltır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Büyüler
FantasyBu kitapta, rp'mizde yapılması mümkün olan büyüler yer almaktadır. Kitaptaki büyülerin sayısı zamanla arttırılabilir veya azaltılabilir.